Anlaşma

9.3K 179 67
                                    

Evden kaçmam için pek fazla bir yol yoktu. Daha bahçeye çıkmama izin yok hele kaçmaya kalksam, adamlar beni illaki yakalar en mantıklısı Cenke sirnasmak, güvenini kazanabilirsem en kötü işime geri dönerim diye düşünürken eve Cenk geldi.

"Hayırdır Beyza, bahçeye cikicam diye tutturmuşsun, uslu dur demedim mi ben sana?"
"Uslu dur derken kastettiğin put gibi dur bir yere kipirdama miydi cidden Cenk!"
"Birdaha benden izin almadan bahçeye adımını atmicaksin"

Üzerindeki polo yaka beyaz tişört kan olmuştu ve bunu daha yeni farkediyordum.
"Hayırdır, ketçap falan sıçrattın herhalde."
"Yok kan, birinin canı seni çekmiş de kuzu kavurma yaptım iyi mi?"
"Ne? Ne diyorsun sen Cenk? Öldurmedin dimi kimseyi!?"
"Zorunda kaldım bebeğim zorunda kaldım.

Oturduğum koltuğa gelip yanıma oturdu düşündüğüm şeye göre ona sirnasmam gerekiyordu ama bu şartlarda boyle birseyi yapamazdım o bir katildi.

"C...Cenk git lütfen... git... üstünü değiştir öyle gel"
"Özledim ama seni, bi tane öpiyim gidicem söz"
"Yok yok, o üzerindeki lekelerini gitmeden yanıma bile yaklasma"
"İyi be, sana kalmadım"

Koltuktan kalktı ust kata çıkmak için merdivenlere yöneldi, o sırada durdu ve
"Kardesimin odasına mi girdin sen bugün"
"A evet, evet. Üst kattaki pembe oda kardeşinin odası miydi?"
"Evet."
"Nerde peki şuan kendisi?"
"Öldü."
Diyip hizli adımlarla merdivenlerden çıktı bende yakınlaşmak için en mantıklı zamanın bu zaman olduğunu düşünerek peşine çıktım.

Soyunma odasında üstünü degistiriyordu, üzerinde birsey yoktu arkasından beline sarıldım.
"Üzgünüm Cenk bilmiyordum."
"Senin hatan değil findigim, sen neden üzülüyorsun şimdi."
Ellerimi ellerimin üstüne koydu.
"Özel değilse neden öldüğünü anlatabilir misin?"
"Koruyamadık, koruyamadım daha doğrusu ellerimin içinden kaydı gitti."
Aglamamak için kendini zor tutuyordu.
"Sonra konuşalım en iyisi,hem daha kahvaltı yapmadık ya." diyip o hüzünlü havayi dağıtmaya çalıştım istediğim gibide oldu.
"Evet ya, hadi sen in aşağıya Zümra Abla gelmiştir zaten."

Aşağıya indim gerçekten mutfakta bir kadın vardi.
"Merhaba canım kızım ben Zümra. Cenk Beye çocukluğundan beri her koşulda yardım ediyorum"
"Aaa ne güzel bende Beyza siz eve nasil girdiniz acaba biz üst kattaydik çünkü."
"Bende anahtarlar var, girerim çıkarım belirli bi saatim yok."
"Öyle olsun bakalım..."

Biz Zumra Teyzeyle konuşmaya devam ederken Cenkte uzerini değiştirmiş bi halde yanimiza geldi.
"Beyza üst katta çalışma odam var bi çık oraya beni bekle 5 dakikaya gelicem."
"Neden noldu yine?"
"Birsey yok Beyza çık dediysem çık. Bi konu  hakkında konuşmamız lazım."
Çok ciddi duruyordu lafını daha fazla ikiletmeden dediğini yaptım. 5 10 dakika olmamıştı ki odaya girdi, kapiyi kilitledi.

"Evet beyzacim. Ayakta kalma otur şöyle."
Calisma masasının karşısındaki koltuğu gösteriyordu. Oturdum.
"Noldu yine Cenk?"
"Yavas yavas sakin sakin anlaticam birdahada anlatmicam kulaklarını ac iyi dinle."

Tanıştığımız günden beri ilk defa bu kadar ciddiydi mahkemenin olduğu günler bile şuanki halinden bin kat daha rahat bir tavırdaydı.

"İlk olarak bu evde ben ne dersem o olur, dediklerim ikilenmez, ikinci olarak bu evin kuralları var hepsini zamanla öğreneceksin ama benim sözümden çıkmazsan emin ol kuralları öğrenmek zorunda kalmazsın, alışırsın. Disarida aklının alamayacağı kadar kötülük var ben seni bunlardan uzak tutuyorum emin ol."
"Kötülük derken, anlamadim? Sen başıma gelmiş en büyük kötülüksün zaten Cenk!"
"Emin ol Beyza dışarıdaki kötülerle karşılaşmak istemezsin. Eğer karsilasirsan ki böyle dik başlılık yapmaya devam edersen karşılaşacaksın beni daha cook arasın, bak Beyza gerçekten çok ciddi bir konu bu sana zarar gelmesini istemiyorum ama seni bu eve zorla getirdiğim şuan yer altı cemiyeti arasında dolaşıyor, bu eve sana yada bana her an saldırı düzenlenebilir."

İşte bu benim kaçış biletim olabilirdi, belki karşı tarafla anlaşma yapabilirdim ama ilk olarak karşı tarafın kim olduğunu öğrenmem lazım.
"Senin kötü olarak tanimladigin insanlar kim Cenk ve beni nerden tanıyorlar."
"Babamdan kalan bir kan davası diyim ben sana, kardeşimi bu adamlar öldürdü elimde olan herseyi almak istiyorlar. Eğer senide koruyamazsan yemin olsun kafama sıkarım."
"Tamam ya tamam... sakin ol başkan birsey olmaz bana senin lafından da çıkmam ama senden bir isteğim var."
"He iste ne isticeksin yine?"
"İşime geri dönmek."
Durdu, düşüdü.
"Tamam ama tek bir şartla."
"Ne istersen yaparım, sadece işime geri döniyim iş dönüşleri tekrar bu eve gelirim söz, insanlarada birsey anlatmam."

"İstediğim şey istediğim zaman benle birlikte olman zaten evlenince zorunda kalacaksın ama evlenene kadar bekleyebilecegimi sanmiyorum, sana zorla sahip olabilirim ama bunu istemiyorum iki tarafta bu işten keyif alsın istiyorum. Umarım beni anlamışsındır"
Beynimden vurulmuşa dönmüştüm ama bundan kaçış yoktu eninde sonunda bu adamla beraber olacaktım hem işime dönersem belki oradaki insanlardan yardım isteyebilirim de.
"Tamam, tamam kabul ediyorum."
"Kalk ayağa, domal."
"N...ne hemen simdi mi?"
"Evet nolmus?"
"Hazır değilim. Hiç... hiç birisiyle birlikte olmadım v... ve böyle bir odada gece daha mantıklı olmaz mı? Yatakta?"

Elini çenesine götürdü.
"İyi bakalım. Kalk gel o zaman kucağıma tartalım bi seni."
Anlamsızca yüzüne bakıyordum.
"Ya gel işte kucağıma Beyza. Yicek değilim ya."
Kalkıp yavaşça kucağına geçtim.
"Ohhmmmh"
"Şimdi ben işime devam edebilicem dimi"
"Hee aynen devam edeceksin... ileri geri yapsana kendini geceye hazırlanmış olursun hem"

Ellerini belime koydu bende saçlarının oraya getirip saçlarını oksamaya başladım.
"Beni böyle daha çok azdiriyorsun ama. Hadi ileri geri yap bekliyorum"
"Ya Cenk anlamam ben öyle şeylerden. Nasıl yapmamı bekliyorsun?"
"Bak şöyle..." diyip belimden yardım alıp beni ileri geri yapmaya başladı.
"Mmmmhhaah bu zaman için çok bekledim be yavrum, hele geceyi gör sen, içinden geçi..."

Cümlesi yarıda kalmıştı ki Zumra Teyze kapıya tikladi
"Çocuklar kahvaltı aşağıda hazır hadi soğumadan inin."
Cenk beni bir hışımla kucağından kaldırdı.
"Tamam teyze geliyoruz sen in."

Kapıya yönelip açmaya çalıştım, kilitli olduğumu unutmuştum.
"Kapııı..."
"Aman geldik be çatlama çatlama."

Aşağıya inip kahvaltımızı yaptık Cenk yemeğini bitirir bitirmez
"Geceye hazirlan beyza yatakta bekliyor olucam he" diyip üst kata geri çıktı.
Aksam olana kadarda inmedi çalışma odasında birkaç dosyayla ilginiyordu bense oturup bomboş dizi izledim gece yaklasiyordu icimde gereksiz bir heyecan vardı...

Esir'imHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin