...Hava iyice kararmıştı ve Cenk hala eve gelmemişti, sabahtan beri doğru düzgün yemek yemediğim için başım dönüyordu ama yemicektim kaçarak kurtulamıyorsam belki aciz davranarak kurtulabilirim...
Saat gece 1 olmuştu bile HIMYM dizisini bitirdim sayılırdı 9. sezonluk dizi 1 2 haftada çabucak bitti sayılırdı...
Televizyonu kapatıp yatak odasına çıktım daha fazla koltukta yatmak istemiyordum artik iyice belim ağrımaya başlamıştı Cenk Beyler gelirse onları kovardim yataktan ama gece bu yatak benimdi hatta artık bi gece onun bi gece benim yapmak daha mantıklıydı...Üstümü değiştirip yatağa girdim yumuşacık, sert koltuk takımlarından kurtulmustum sonunda yattığım yerde cok ağır erkek parfümü kokuyordu bellimi burası Cenkin yeriydi diğer tarafa uzandım, uzandığım gibide uyuya kaldım...
Gözlerimi tıkır tıkır seslere açtım soyunma odasının ışığı açıktı
"Ceenk!"
Cevap gelmedi
"Heeey. CENK SEN MISIN!"
Yine ses gelmedi kalkıp bakmaya mecalim yoktu geri yattım ama uyuyamadım.
"Ya Cenk! Cevap ver sensen"
Havlusuyla saçını silerken soyunma odasından çıktı
"Uyandırdım mi"
"Evet ses çıkarma daha fazla uyuyaniyorum"
Sesini alçalttı
"Tamam tamam"Gelip yanıma uzandi sırtımı ona döndüm
"Yaklaştığını görmiyim"
"Sana mı kaldım be"
Geri cevap vermeden gözlerimi kapattım yavaş yavaş mayismiştim tam kendimi uykunun kollarına birakicakken belimde soğuk buz gibi bi el hissettim CENKTİ.
"CENK!"
"Hih?"
"UZAKLAAASS DARLAMA BENI!"
"Uyuyorum ya sus az"
"Offof"Geri cevap vermedi bende fazla umursamadan uyumaya çalıştım ama rahat vermiyordu eli karnımda geziyordu göbeğimi sevdi yavas yavas aşağıya iniyordu eli
"Dur Cenk napiyosun?"
"Napiyorum?"
Elini pijamanın içine soktu
Sessizce
"Dur" diyebildim
"Yok, burdan sonra duramam"
Elini kulodumün içine soktu elini tuttum
"Dur Cenk!"
"Bana dön o zaman dururum"Yüzümü ona döndüm elini çıkartıp kalcama koydu
"Aferin"
"Ayda yılda bi yatakta yatiyorum Cenk! Pişman etme beni"
"Kaçmanın bedelini odemicegini mi sandın?"
Kalcami çok sert bir biçimde sıktı
"Yorgunum şuan olmaz"
"Bende yorgunum, yorgunluk aticaz iste"Bu adamın elinden bir an önce kurtulmalıyım.
"Lütfen... Şuan kendimi hazır hissetmiyorum"
"Senin hazır hissetmeni beklersek... Oooooo kaç yıl bekleriz Allah bilir"
Yalan uydurmam bu adamın elinden kaçmam lazımdı, yapamıyordum beynim durmuştu sanki. Düşündüm... düşündüm.... düşündüm ve en sonunda bi anda"Ben Müslümanım!"diye bağırdım sanki birsey icat etmiş gibi...
Ayh aptal! Aptal kafam benim! Sence adam bunu sikler mi!
"Yani?"
"Yanisi evlenmeden bu iş olmaz günah günah!"
Beni ilgilendirmiyo, banane der gibi suratıma bakıyordu en az 5 dakika o şekilde bakıştık anlamistim bu adamdan kaçış yoktu."Tamam... tamam... ne istiyorsan yap"
Gülümseyip üzerime çıktı
"Bensiz!"
"Sensiz olmaz yavrum, sensiz olmaaz"
Üstümden kalkti benide ayağa kaldırdı
"En sevdiğim ayakta olanları.... MMMMMHHH"
"Lütfen... şimdi yapmayalım Cenk... Daha sonra yapalım.... belki yarın akşam... evet... evet... yarın akşam yapalım"
"Yok, yoook canım simdi istiyorsa şimdi yaparim"Belimden tutup duvara yasladi eli kalcamin üstündeydı aramızdaki mesafe yok denecek kadar azdı.
"Kendimi hiç hazır hissetmiyorum"
"Zevki alınca bırakmak istemezsin"Pijamamin köşelerinden tutup aşağı çekti kendisi de onunla birlikte yere comelmisti
"Çıkar"
Zaten ayaklarımın üzerinde duran pijamami çıkarttım.Bacaklarıma sulu opucuklerini bırakarak kasiklarima kadar geldi
"Mmmh"
"Dur Cenk... lutfen"
"Ustunude çıkar"
Ağzıyla kilodumu tutup aşağı çekti daha sonra ayağa kalkti
"Üstünü çıkar dememiş miydim?"Geri cevap vermeme izin vermeden uzerimdeki tisortu bir çırpıda çıkarttı.
"Utanıyorum"
"Bende"
Yalanci! Utansan böyle mi olrudun??
"Hadi aynılarını sende bana yap... Haddiii!"
Başımı sağa sola salladımSinirlenmiş gibiydi sanki hicbirsey istediği gibi gitmiyordu. Kendisi şortunu, tişörtünü çıkarttı oda şuan karşımda anadan doğma bir biçimde kalmisti.
"Sen ciddi olamazsın!"Yaklasti yaklaştı aramızdaki mesafeyi yok etti dudaklarıma yapışıp öpmeye başladı hizli ama naif geri karşılık vermiyordum sanırım geri karşılık vermemi istediği için alt dudağımı ısırdı küçük bir inleme sonrası geri karşılık verdim.
Eli Belimden yukarı çıktı ve sudyenimin askiligini çıkardı şimdi ikimizde anadan dogmaydik!Belimden tutup kucağına aldı durmadan opusuyorduk
Çok çok sessiz fısıltı gibi
"Seni çok seviyorum, Beyza."
Dedi yada ben öyle sandım.Yataga fırlatıp üzerime cullandi, ağlamaya başladım şuan gerçekten hazır değildim!
"Şşş ağlama... Ağlama Beyza..."
Boynuma geçip yalamaya, ısırmaya başladı morardigina adımın Beyza olduğundan daha çok emindim
"Dur..."Biraz aşağıya inip sağ göğsümü emmeye başladı ordan kasiklarima son olarakta kadınlığıma gelip yalamaya başladı.
Bu bana saçma bi zevk vermişti diliyle içime gel git yapıyordu o sırada ister istemez inliyordum, bi anda durdu.
"Kalk!"
Kalktım
Oda kalkti
"Comel"
Ne alaka şimdi ya??
Çomeldim
Erkekliğini ağzıma degdirdi
"Hayır... hayir.... Lütfen"
"Hadi Beyza hadddii"Zorla erkekligini ağzıma soktu yarisi ağzımın içindeydi saçlarımı tutmuş ileri geri yapıyordu, daha sonra saçlarıma daha ileriye bastırdı şimdi ağzımın içinde tüm organı vardı bu şey artık cidden midemi bulandırmaya başlamıştı, o sırada ogurdum ama kafamı bi türlü geri Cekmiyordu artik anlaması için erkekliğini küçük bi ısırık attim saçlarımdan tutup sert bir biçimde geri çekti o sıra yere iki üç kez tükürdüm.
"Napiyosun lan sen!"
"Özür dilerim acidi mi?"
"Benim canım acımaz ama simdi senin canını yakicam"
Saçımdan tutup ayağa geri kaldırdı
"O sıçtığımın suratini görmek istemiyorum"
Yüzümü duvara doğru yasladi erkekliğini kalcamin orada gezdiriyordu
"Dur!"
Eliyle kadinligimla oynamaya başladı
"Lütfen Dur!"
Erkekliğini alıp kadınlığıma soktu
"Aaaaahhh!"
Ellerimle duvardan destek alıp duvarla aramdaki mesafeyi açtım o sırada içimde gel git yapıyordu
"Aaaaaaaahhhh!"
Cenk kulağıma yaklaşıp
"Aahhhlama aşkım ohhla rahatlatıyorum işte seni"
"Ddur artik!"
Hızlandı
"Aaaaaahhh!! Dduuur"
"İçine bosaliyim mi"
"Hayır!"Sizce benim lafımı dinlemiş mıdır?
Tabiki hayir. İçime bosaldi sonra hiçbirsey olmamis gibi çekilip tek bir söz etmeden banyoya gitti beni bıraktığı gibi yere yıkıldım, canım aciyordu.
"Orospu cocuuuguuu!"
Banyoya girmis olacak ki Sözüme karşılık vermedi 2 3 dakika yattıktan sonra kalkıp yerde duran cenkin tişörtünü üstüme geçirip yatağa uzandım. O sırada Cenk çıktı"Uyudun mu"
Dogruldum
"Nasıldı ama?"
Gulumsuyordu
"Senden nefret ediyorum"
"Üzerindeki benim tişörtüm yalnız."
"Yani?"
"Yakışmış"
Diyip soyunma odasına geçti bende geri yattım üstünü giyinip yanıma uzandi ellerini sacimda gezdiriyordu"Banyoya girmicek misin?"
"Yorgunum"
"Ben yıkarım seni"
"Yok"
Elini belimin üstüne getirdi ordanda aşağıya indi
"Altına birsey giymemissin"
"Halim yok dedim ya Cenk! Yat zıbar işte."
"Seksten sonra biraz gergin oluyorsun sanırım."
Geri cevap vermedim uyumaya çalıştım, uyudum da oda uyumuştur herhalde bilmiyorum ama sabah kalktığımda yanimda yoktu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Esir'im
AkcjaAvukatlık yaptığı bir iş insaninin aslında kendine takıntılı bir mafya olduğunu öğrenen fakat buna karşı çıkmak için çok geç kalan bir kızın hikayesi. Umarım beğenirsiniz. Cinsellik ve şiddet içeriyor rahatsız olacaklar okumasın lütfen önceden uyar...