Gece

8.1K 136 33
                                    

Saat 22:34 olmuştu hâlâ HIMYM dizisini bitirmeye çalışıyordum o sırada yanıma Cenk geldi.
"Yuh, sabahtan beri canin hiç  mi sıkılmadı."
"Sıkıldım ama başka bir seçeneğim var mi? Dışarı çıkmak yasak ya hani!"

Oturduğum tarafa iyice yaklaştı aramızda mesafe yok denecek kadar azdı.
"Hadi."
Diyip bir hışımla beni kucakladı.
"Hazirsindir şimdi herhalde Beyza Hanım."
O sırada mutfaktan Zümra teyze çıktı.
"Ay çocuklar, pardon."
"Ahahaha yok Zümra teyze Beyza Hanımın ayağı burkulmuş üst kata kadar çıkarayım dedim"
"Hanfendi triplere mi girdi bide?"
"Ha yok ben zorla aldim kucağıma."

Zumra teyzenin bakışlarından zar zor kurtulup, üst kata çıktık bu kadının benimle bi alıp veremediği vardı.
"Cenk"
"Efendim gülüm."
"Bu kadın neden bana bu kadar kuruldu. İlk tanıştığımız zamanda dikine dikine konusuyordu."
"Ya, ne diyim ki şimdi. Annem öldükten sonra bana kol kanat gerdi anne yerine koydum onu herhalde oda tek bir oğlunu paylasmak istemez."

Konuşurken yatak odasına girdik Cenk beni yatağın üstüne bıraktı.
"Ben bu kadının bu eve böyle zamansin girmesine hiç alışık değilim he, gece su içmeye bi kalicam mutfakta biri birseyler yapıyor. Anahtarı al ondan gelme gitme saati olsun. Hem bunun kendi ailesi yok mu ?"
"Bunun dediğin bana sahip çıkan kadin laflarına dikkat et Beyza!"
"Off tamam tamam."
"Anahtarlarıda alamam sen konuşursun ama çok istiyorsan, rahatsız olduğunu dile getirirsin eminim ki dinler..."

Konusmaya devam ederken bir yandan üstünü çıkarıyordu.
"Ha birde evet kendi ailesi var ama benimle daha çok ilgileniyor, bi kızı var 2 güne kalmaz getirir seni görmesi için."
"Ne? Ne alaka beni görmesi?"
"Kızın adı turna çocukluğundan beri bana bi ilgisi var Zumra teyzede bizim aramızı yapmaya çalışıyordu ama ben hiçbir zaman o gözle bakmadim. Belki bu yüzden sana kurulmuştur."

Üzerinde sadece boxer kalmisti vücudunda kızarıklık, morluk ve sayısız dikiş izi kalıntısı vardı. Gözlerim oraya takılmaşti.
"Önemli şeyler değil yaptığımız iş bunu gerektiriyor korkmana gerek yok beyzoş."
"Çok kötü duruyor."

O sırada benim üzerimi cikartiyordu yavas ve narin.
"Şimdi yapmamız şart mı?"
"Anlaşmayı bitirelim istersen."
"Yok yok tamam."

Üzerimde birsey yoktu saçlarımı topuz yaptım, yavas yavas boynumu öpüyordu. Kucağına alıp beni duvara yastaladi.
"Çok seviyorum Beyza seni çok."
Ayaklarımı beline sıkı sıkı bağladım ellerimi saçında gezdiriyordum belki bu adamdan nefret ediyordum ama bu yüzden tüm hayatımı zehir edemezdim.

Altındaki boxeri çıkardı beni yatağa koyup kizligimi yalamaya başladı.
"Mmhh yavaas Cenk, yavaas."
Dilini içinde ileri geri yapıyordu ve bu beni oldukça gidikliyordu.
"Hoşuna gitti mi bebeğim?"
"Aaahh.... mmmhh...."
"Ahhhlama ooohla rahatlatmaya çalışıyorum seni."

Kizligimi yalamaya bırakıp yatağa uzandı.
"Gel."
Anlamsızca suratına bakıyordum.
"Noldu? Seninde yalaman lazım. İkimizinde zevk alması için."
"A yok ben yapamam öyle birsey midem bulanır."
"Aayy Beyza ne mide bulantısı boynumu emcukluyormus gibi düşün hadi hadi."

Erkekligine doğru yaklaştım gerçekten mide bulandiriciydi, semsertti. İlk elime alıp ileri geri oynamaya başladım.
"Oynama Beyza oynama hadiii. Mmmh...."

Erkekliğini elime alıp yaklastim tam ağzıma alacakkken kapı tiklandi.
"Hey, çocuklar yemek hazırladım size hadi aşağıya gelin."
Zumra teyzenin sesiydi.
"Yok zumra teyze biz yatıyoruz sende çık artık."
"Aman oğlum ac ac yatilmaz birak Beyza yatsın sen gel."
"Yok teyze uyumak üzereydim zaten daha fazla rahatsız etme, sen yiyeceğini ye kalanını topla çık."
"Offf iyi be Cenk, sende bu kız geldi geleli sofraya oturmayı bıraktın. 2 günlük birisi için kaç senelik teyzeni mi satıyorsun?"

Elim hala cenkin erkekligindeydi. Cenk Zümra teyzeye cevap vermedi kadında herhalde beklemeyi bırakıp alt kata indi.

"Hadi Beyza sen devam et."
"Uzmesen mi kadini, in istersen aşağıya sonra devam ederiz."
"Yok Beyza devam et diyorsam devam et!"

Cenkin erkekliğini ağzıma almis ileri geri yapıyordum cenkte saçlarımdan beni aşağıya bastiriyordu.
"Aahhmmmhh Beyzaaa."
Cenk saçımdan çekip beni üzerinden kaldırdı daha sonra yataktan kalkti.
"Gel."
Bende peşine kalktım. Belimden kavrayıp beni duvara yasladi yüzüstü duvara bakıyordum.
"Off bir insanın sırtına bile aşık olunur mu ya?"

Elimi kizligimin oralara getirip gezdirmeye başladı oksuyordu ama içeri sokmuyordu.
"Bana dön, içine girerken yüzünü görmek istiyorum."
Yüzümü cenke doğru döndüm, elini hala kizligimda gezdiriyordu.
"Hadi artık."
"Çok mu istiyorsun?"
"Bir an önce bitsin istiyorum."
"Belki sabaha kadar sürdürürüm, keyfim nasıl isterse."

Elini kizligimdan çekip ağzıma soktu.
"Yala, bak tadın nasılmış? İyi mi sevdin mi?"
"Ha...Hadi artık Cenk!"
"MMMHH tamam bebeğim dur ısınmaya çalışıyorum."
Orta ve işaret parmağını kendi ağzına sokup kizligima tekrar getirdi ve yavas yavas içime soktu.
"AAAAAAHHH... DUUUR!!"

Cenk elini içimden cikarmamisti parmaklarıyla gel git yapıyordu o sırada zumra teyze kapıya tekrar tikladi.
"Noldu çocuklar? Beyza neden bağırıyor!"
"Birsey yok zumra teyze iyiyim ben"
Cenk eliyle ağzımı kapattı.
"Sana git demedim mi teyze, önemli birsey yok."
"Ay Allah çocuklar rahat edemiyorum ki böyle ben."

Cenk bir eliyle ağzımı kapatiyordu diğer eli hala kizligimdaydi ve bacaklarımda bi ıslaklık hissediyordum.
Zumra Teyze daha fazla birsey dememişti artık gittiğini düşünüyordum bende, Cenk elini ağzımdan çekip Sus işareti yaptı.
Sessiz bir biçimde.
"Sessiz ol Beyza Sessiz."

Eğilip bacağımdaki islakliga baktim kandı.
"Aaaa kan!"
Sesim tekrardan yüksek çıkmış olacakki Cenk ağzımı kapattı.
"Kizligini ben bozduğum için normal Beyza bu kadarda cahil olma."
"Ne kanı çocuklar içeri gireyim mi?"
Anlaşılan zumra teyze hala kapının önündeydi.
"Yok zumra teyze in assa sen biz geliyoruz simdi."

Cenk elini ağzımdan çekti.
"Hadi bu günlük bu kadar yeter. Zaten rahat değildik ama tamamen bitti diyemem."
Diyip yerdeki tisortu bana doğru fırlattı. Hemen üzerime geçirdim bu cenkin tişörtüydu bedenimin 10 katiydi, altimada şort giyip koştur koştur alt kata indim Cenk hala odadaydi.

Zumra Teyze oturma odasında oturmuş telefonla konusuyordu beni görünce kapattı.
"Yok canım yooook. Bu gençlerde ne utanma kalmış ne arlanma."
"Noldu yine zumra teyze 2 gündür ağzın 5 karış."
"Ayıp diyorum ayıp yaşına başına bak!"

O sırada Cenk indi saat 11:52ydi.
"Mmmh zumra teyze yine dokturmussun."
"Hee yaptım oglum en sevdiğin yemeği  yemek kuru fasulye pilav ama elin kızı yüzünden yemedin bende kaldırdım."
"Olsun teyze ben bakar koyarım kendime saatte gec olmuş git sen istersen."
"Şimdi de evden mi kovuluyorum!? Oyle olsun Cenk" diyip bir hışımla kalkıp çıktı.

Cenkle birbirimize bakakaldık.
"Kıskanıyor ya kıskanıyor. Sen kafana takma Beyza."
"Önemli değil benim için. Yarın işe geri dönebilirim dimi?"
"Yarın sabah konuşalım bu konuyu gülüm ben yatmaya gidiyorum."
"İyi geceler."
"Sanadaa."

Cenk üst kata çıktı ben oturma odasına geçtim bu gece burada kalicaktim normalde burda kalmama izin vermezdi bu yüzden  film izlerken uyuya kalmış gibi yapicaktim cenkten nefret ediyordum az once olanlar onunla aynı yatağı paylasmama sebebiyet veremezdi...


Esir'imHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin