Jay her zaman ki gibi çok şık ve yakışıklıydı, gözlerini kimse ondan alamazdı, sevgili olduğu herkes onu parası ve yakışıklığı için kullanırdı, Jay bunun farkındaydı ve bıkmıştı, onu tek parası için kullanmayan 5 kişi vardı yanında, Heeseung, Sunoo, Niki, Sunghoon, Jake. Onlarla tıpkı kardeş gibilerdi
Jay sınıfa girerken Niki gelmişti yanına.
"Hyung! Duydun mu?"
"Neler oluyor Niki?"
"Hyung, bugün bizim sınıfa yeni bir öğrenci geliyormuş, adını henüz duymadım ama erkekmiş."
"Umrumda değil Niki, ben sadece o kişiyi bulmak istiyorum."
"Kimi bulmak istiyorsun Hyung?"
"Beni param için kullanmayacak gerçek aşkımı."
Jay bunu dedikten sonra Heeseung da dahil olmuştu konuya.
"Jay biliyorum, gerçek aşkını bulmak istiyorsun fakat onun yerine bence başka şeylere odaklan, mesela bana! Baksana bana, ne kadar da tatlıyım!"
Jay'ın yüzünde bir gülümseme oluştu.
"Evet öylesin."
Zil çalmıştı ve herkes yerlerine geçmişti, hocanın sınıftakilere söyleyeceği birşey vardı.
"Günaydın hepinize, bugün aranıza yeni biri katılıyor, adı Yang Jungwon."
Jungwon girmişti sınıfa, o kadar utanıyordu ki, aynı zamanda yeni arkadaşlar edineceği için de biraz heyecanlıydı.
"Merhaba ben Yang Jungwon, umarım sizlerle iyi anlaşırız."
"Jungwon lütfen Sunoo'nun yanına otur."
"Şey hangisi Sunoo?"
Sunoo el sallamıştı ve Jungwon ise Sunoo'nun yanına oturmuştu.
"Merhaba, ben Yang Jungwon."
"Bende Kim Sunoo, tanıştığıma çok memnun oldum! Arkadaş olmak ister misin? Hatta seni 5 kardeşim gibi olan arkadaşlarımla da tanıştırırım, hepsi çok iyi insanlar ve seni seveceklerine eminim."
Jungwon bunu duyunca çok mutlu olmuştu.
"Tabiki de! Onlarla tanışmak için heyecanlıyım."
*Zil çalar*
Sunoo Jungwon'a kardeş gibi olan 5 arkadaşlarını tanıtıyordu.
"Bu Heeseung, bu Jake, bu Sunghoon, Bu Niki, ve bu da Jay!"
"Jay'ı bazen üzgün görmeye alış çünkü her zaman onu gerçekten parası için kullanmayan bir sevgili istiyor, bu duruma hepimiz alıştık."
Jungwon bunu duyunca Jay'e üzülmüştü, parası için kullandığı çok kötü birşeydi.
"Üzgünüm, umarım seni gerçekten seven birini bulursun."
"Sanmıyorum ama teşekkürler Jungwon."
Sunghoon Jungwon'u baya sevmişti, çok samimi ve iyi birine benziyordu.
"Çok iyi birine benziyorsun Jungwon!"
Jungwon bunu duyunca Sunghoon'a gülümsedi ve dedi ki:
"Hepiniz çok iyi birine benziyorsunuz, iyiki sizinle tanıştım!"
Jay bunu duyunca mutlu oldu, midesinde sanki kelebekler uçuyormuş gibi olmuştu, ama Jay aslında bir Hetero'ydu ve erkeklere karşı birşey hissetmezdi, ne oldu da Jungwon'a karşı birşeyler hissetmeye başlamıştı?
Jay içinden dedi ki:
"Neler oluyor bana, bir erkeğe karşı birşeyler mi hissediyorum."
Jake gülerek dedi ki:
"Hadi hepimiz kantine gidelim, hem bizi daha iyi tanımış olursun öyle değil mi Jungwon?"
"Evet, haklısın Hyung! Hadi o zaman gidelim."
Sunghoon 7 kişilik bir masa buldu.
"Burada 7 kişilik bir masa var hadi oraya gidelim."
Hepsi yemeklerini aldı ve oturdu.
"Yaw ben anlamıyorum, sınıfımıza her türlü insan geldi fakat bir türlü Jay efendimizin gerçek aşkısını bulamadık hayret." Dedi Niki gülerek.
"Çok konuşma da yemeğini ye." Dedi Jay.
"Tamam sadece şaka yaptım Hyung, alınma."
"Tamam kabul ediyorum güzel şakaydı."
Jungwon, Niki ve Jay'e güldü ve dedi ki:
"Çok komiksiniz, hep böyleyseniz beni çok güldürürsünüz."
Jay bunu duyunca güldü ve yemeğini yemeye devam etti.
"Yang Jungwon nerde?" Dedi bir kız.
"Bana mı seslendiniz?"
"Gerçekten çok yakışıklı- Şey, burda yeni misin? İstersen sana okulumuzu tanıtabiliriz."
Jay kıza sinir oldu ve ayağa kalktı.
"Kusura bakma ama onu senden önce yaptık bile, geç kaldın, şimdi defolup gidebilirsin."
"Tamam be, sadece arkadaş olmaya çalışıyordum, deli midir nedir ya!"
Kız gittikten sonra Jay yerine geri oturdu ve yemeğini yemeye devam etti.
Niki şaşkınlıkla baktı ve dedi ki:
"Hyung, neden öyle davrandın?"
"Görmedin mi? Kız resmen Jungwon'a yürümüyordu koşuyordu."
Niki, Jay'ın Jungwon'a karşı birşeyler hissettiğini anlamıştı fakat belli etmemişti.
"Tamam o zaman Hyung, yemeye devam edelim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Money is not everything • Jaywon
FanfictionSınıfın zengin çocuğu Jay, her zaman parası için onunla sevgili olunmasından bıkmıştı, sonradan hayatına Jungwon girer ve hayatı bambaşka olur.