"İyi peki o zaman, geri dönelim bizi merak edecekler."
Niki ve Jay geri dönerler ve Sunghoon neler olduğunu çok merak eder, ikisinin birşeyler karıştırdığını anlamıştı.
"Siz ikiniz neler karıştırıyorsunuz anlatın bakalım?"
"Kim? Biz mi? Saçmalama." Dedi Niki.
"Öyle olsun."
"Jungwon artık hiç benimle ilgilenmiyor." Dedi Haeun içinden.
"Jungwon biz artık kalkalım mı, biraz seninle yanlız kalmak istiyorum."
"Ama aşkım, daha yemeğimiz bitmedi."
"Olsun, ben doydum zaten kalkalım sanada ben kendi evimde birşeyler yaparım lütfen baş başa kalalım."
"İyi peki, çocuklar ben gidiyorum okulda görüşürüz."
"Nereye ya? Yemeğin olduğu gibi duruyor." Dedi Jay.
"Üzgünüm Jay, sevgilim benle baş başa kalmak istiyor, benim yemeğimi biri yer artık, size afiyet olsun."
"Aman başka sefer de gideriz artık, ben yerim artık senin yemeğini, size iyi eğlenceler." Dedi Niki.
"Teşekkürler Niki."
Jungwon Haeun'un evine gider
"Bana artık eskisi gibi davranmıyorsun gibi geldi bana."
"Neyden bahsediyorsun Haeun?"
"Şundan bahsediyorum, benden soğumuş gibisin, eskisi gibi davranmıyorsun bana."
"Haeun saçmalama! Seni gerçekten çok seviyorum neden anlamak istemiyorsun?"
"Anlaşılan o yeni tanıştığın Jay benden daha değerli."
"Ne alakası var, o sadece arkadaşım."
"Hadi ama, ona nasıl davrandığını gördüm, ona kendi kıyafetlerini verdin."
"Veremez miyim? Yardım etmek istemiştim."
"Etme, biraz benle ilgilen."
"Senle zaten yeterince ilgileniyorum, biraz arkadaşlarıma da zaman ayırmak istemiştim bu yüzden onları bir yemeğe davet ettim ve sen zehir ettin! Yaptığını beğendin mi Haeun?"
"Ben mi zehir ettim?"
"Evet, benle boşu boşuna tartışıyorsun, neyi bu kadar kıskandığını anlamadım ama gerçekten bu kıskançlıklarından bıktım, eğer beni gerçekten seviyorsan arkadaşlarımın olmasına da izin verirsin, onlar çok iyi insanlar, okula ilk geldiğim gün bana okulu tanıttılar bana çok yardımcı oldular."
"O zaman gidebilirsin yanlarına."
O sırada Haeun'u "Bebeğim" adlı kişi arıyordu.
"Kim o? Bebeğim de kim?"
"Şeyyy... O mu?"
"Ver o telefonu bana! Beni aldatıyorsun!"
Jungwon Haeun'un elinden telefonu alır ve açar.
"Aşkım sana bir hediyem var, seni almaya geliyorum."
"Sen kimsin lan! Sevgilime neden aşkım diyorsun?"
"Jungwon o sadece arkadaşım!" Dedi Haeun panikle.
"Asıl sen kimsin? Haeun benim 3 yıldır sevgilim."
Jungwon telefonu kapatır.
"Ben anlayacağımı anladım."
"Jungwon o arkadaşımdı!"
"Erkek bir arkadaşın sana aşkım mı diyor Haeun?"
"Jungwon açıklayabili-"
"Ben duyacağımı duydum!"
Jungwon ağlayarak Haeun'un evinden çıkar.
"Ondan nefret ediyorum! Demek bunca zaman beni aldatmış."
Ertesi gün okulda;
Niki Jungwon'un yanına gitti
"Neler yaptınız bakalım Haeun'la?"
"Ayrıldık."
"NE!? Oha planım işe yaramış- Şey çok üzüldüm gerçekten."
"Beni aldatmış, tam onla tartışırken "Bebeğim" diye biri aradı, sevgilisiymiş."
"Oha yani! Ya Hyung ben zaten anlamıştım onun iyi biri olmadığını, neyse olan oldu, kendini üzme sakın."
Niki koşarak Jay'ın yanına gider.
"HYUNG! SANA İYİ HABERİM VAR!"
"Ne oldu Niki?"
"HAEUN VARYA, JUNGWONU ALDATIYORMUŞ, AYRILDILAR YANİ HYUNG!"
"SEN NE DİYORSUN NİKİ!? BU ZAMANA KADAR ALDIĞIM EN İYİ HABER OLABİLİR."
"Aslında benim sayemde oldu bi tık."
"Hadi ama Niki, senin yaptığın tek şey kıyafetime içecek dökmekti, neyse ki lekesi çıktı."
"Hyung, eğer kıyafetine içecek dökmeseydim belki Jungwon Haeun'un onu aldattığını hiç bir zaman öğrenmeyecekti, benim sayemde oldu bence, bide sırf Jungwon seninle ilgilendiği için Jungwon'la tartışmış."
"Jungwon da benden hoşlanıyor mudur?"
"Daha Jungwon'un yönelimini bile bilmiyoruz, önce ona hiç birşeyi belli etmeden sormam gerek, eğer hetero'ysa bu işi unut."
"Hayır Niki, unutmam bu işi. Bende önceden hetero'ydum ama bak şimdi, karşıma Jungwon çıktı ve artık yönelimim değişti."
"Göreceğiz Hyung, her neyse ben Jungwon'un yanına gideceğim, bye!"
Niki Jungwon'un yanına gider.
"Hyung! Sana birşey soracağım çok merak ettim."
"Neyi Niki?"
"Yönelimin ne? Baya merak ettim kusura bakma söylemek zorunda da değilsin sadece meraktan."
"Ben mi? Biseksüelim."
"Ben hayatımda Jay Hyung kadar şanslısını görmedim, yırttın oğlum Park Jongseong." Dedi Niki içinden.
"Güzel, cevabın için teşekkürler."
"Rica ederim."
Niki Jay'ın yanına gider.
"BU İŞ OLDU OĞLUM! JUNGWON'U ARTIK SENİN BİL!"
"Bağırmasana oğlum, ne oldu?"
"JUNGWON BİSEKSÜEL'MİŞ ARTIK İKİ DE GÖBEK ATARSIN."
"NE DİYORSUNNN?!?"
"EVET HYUNG YALAN SÖYLEMİYORUM ARTIK DÜĞÜNÜNÜZE ÇAĞIRIRSINIZ."
"Bi saniye, ya benden hoşlanmıyorsa?"
"Ya hyung, kendine bi baksana, gençsin, yakışıklısın, zenginsin, iyi kalplisin, tatlısın. Kim senle olmak istemez ki?"
"Ama bu nedenlerden dolayı benle sevgili olmalarını istemiyorum ki, sadece iç güzelliğe önem veren birini istiyorum ben."
"Jungwon da aynen öyle zaten, o da iç güzelliğe önem veren birine benziyor zaten, senin o eski sevgililerin gibi değildir inan bana!"
"Tamam o zaman."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Money is not everything • Jaywon
Fiksi PenggemarSınıfın zengin çocuğu Jay, her zaman parası için onunla sevgili olunmasından bıkmıştı, sonradan hayatına Jungwon girer ve hayatı bambaşka olur.