8 - Bunu bize nasıl söylemezsin?

83 7 0
                                    

Jay Jungwon'u evine bıraktıktan sonra arabaya binmişti. Çok üzgündü fakat belli etmemeli gerekiyordu.

"Böyle birşeyi ben nasıl saklarım ya, delirdin mi sen Jungwon?" Demişti Jay kendi kendine konuşarak.

O sırada şöför Jay'ın dediğine kulak misafiri olmuştu. "Neyden bahsediyorsun Jay?"

"Siz işinize bakın, lütfen."

Ertesi sabah okulda;

Niki koşa koşa Jay'ın yanına gitmişti, dün birşeyler olduğunun farkındaydı. "Hyung, dün neler oldu? Hala mı üzgünsün?"

"Hayır üzgün değilim Niki, sadece biraz yorgundum o kadar."

Niki Jay'e inanmamıştı fakat onun moralini daha çok bozmamak için bu konuyu kapatmıştı.

"Ee hyung, gel bizimkilerin yanına gidelim."

"Tamam Niki."

Niki ve Jay sınıfa gelmişti, Jay sınıfta Jungwon'u görmüştü fakat sevgili olduklarını belli etmemesi gerektiğini hatırlamıştı, morali iyice bozulmuştu.

"Jay, niye üzgünsün?" Dedi Heeseung.

"Üzgün değilim."

"Merhaba, Jay." Dedi Jungwon.

Jay Jungwon'a cevap vermeden çıkmıştı sınıftan, ağlamak için kendini WC'ye kilitledi kimse görmesin diye, sessizce ağlamaya çalışıyordu bir duyan olmasın diye. "Ben bu hayatta bu kadar şanssız olmak zorunda mıyım?" Demişti sessiz bir şekilde.

O sırada Sunoo ve Niki gelmişti, "Hyung, orda olduğunu biliyorum aç kapıyı!" Demişti Niki.

"Belli etmemeye çalışıyorsun fakat ağlama seslerini duyuyorum hyung." Demişti Sunoo.

Jay kapıyı açmıştı, Jungwon'la sevgili olduğunu söylesem mi diye düşünüyordu, bunu onlardan gizlemek istemiyordu. "Sizlere söylemem gereken birşey var."

"Tabikide hyung, dinliyoruz." Dedi Niki.

"Şey, ben... Boşverin, önemli birşey değildi zaten."

"Jay hyung, birşeyler olduğunun farkındayız, yoksa Jungwon seni redd mi etti?" Dedi Niki.

"Bu konuda henüz birşey söylemek istemiyorum." Dedi Jay ve dışarı çıktı.

"Sunoo hyung, bence Jungwon onu reddetti, öyle düşünüyorum."

"Bende öyle düşünüyorum."

"Jay hyung'u takip etmeye gidelim mi bizden birşey gizliyor bundan çok eminim." Dedi Niki.

"Tamam o zaman."

Niki ve Sunoo sınıfa geri döner.

"Jay hyung ve Jungwon hyung nerde?" Diye sormuştu Niki.

"Dışarıya çıktılar, özel birşey konuşmak için, bu aralar sürekli özel birşey konuşuyorlar ne olduğuna dair bir fikrim yok." Dedi Heeseung.

"Tamam, teşekkürler hyung."

Niki ve Sunoo Jay'ın olduğu yere gidip saklanırlar Jungwon ve Jay'ı dinlemek için.

"Jungwon, hiç sevgiliymişiz gibi davranmıyoruz, bunun farkında mısın?" Dedi Jay.

"Farkındayım, özür dilerim."

"Seni seviyorum aşkım."

"NE!?" Demişti Sunoo sessiz bir şekilde.

Niki ise "Demek sevgililerdi ve bizden gizlediler! Bunu Jay hyung'dan asla beklemezdim" demişti.

Niki ve Sunoo sınıfa geri dönmüşlerdi, Jay'e trip atacaklardı neden söylemedi diye.

"Eee ne yaptınız?" Dedi Heeseung.

"Ya hyung Jay hyung'a gerçekten çok sinirliyiz çünkü Jungwon'la sevgili olduğunu bizden gizlemiş, onları konuşurken duyduk." Dedi Niki.

"SEN NE DİYORSUN OĞLUM!? NASIL GİZLEMİŞ YA!?"

Hepsi cidden şok olmuştu ve ayrı zamanda çokta üzülmüşlerdi, Jay'ın böyle birşeyi nasıl sakladıklarına inanamıyorlardı, hemde en yakın arkadaşlarına. "Yok ben duramayacağım yanlarına gidip onlardan hesap soracağım." Dedi Heeseung sinirli bir şekilde.

"Dur hyung! Belkide yeni sevgili oldular ve bize söylemek için buraya gelecekler." Dedi Niki.

"Hiç sanmıyorum." Dedi Heeseung.

O sırada Jay ve Jungwon gelmişti sınıfa.

"Nasılsınız çocuklar?" Demişti Jay.

Hiçbiri Jay'e cevap vermemişti.

"Birşey mi oldu? Neden cevap vermiyorsunuz?"

"Hyung, hepimiz senden cevap bekliyoruz." Dedi Niki.

"Ne cevabı?"

Hepsi özel konuşmak için dışarıya çıkmışlardı.

"Eee, şimdi konuşabiliriz." Dedi Jay.

"Böyle birşeyi nasıl gizlersin Jay hyung! Üstelik sana o kadar yardım etmişken ve destek olmuşken! Jungwon'la sevgili olduğunu nasıl gizledin bizden!" Dedi Niki.

"Evet Jay hyung, konuştuklarınızı ben ve Niki duyduk." Dedi Sunoo.

"Bakın hiçbirşey bilmiyorsunuz, ben söylemek istedim fakat Jungwon gizli kalmasını istedi."

"Fakat buna rağmen en yakın arkadaşlarına bunu söylemen gerekiyordu Jay!" Dedi Heeseung.

"Özür dilerim, hata yaptım. Söylemek istemiştim ama Jungwon gizli olmasını istedi, ben ne yapabilirim? Ayrıca, ona defalarca bu ilişkinin gizli olmasını istemediğimi söyledim fakat itiraz etti, gizli kalmasını istiyordu."

"Tamam Jay hyung, sevgilin ve sana mutluluklar dileriz!" Dedi Niki üzgün bir şekilde.

Hepsi ordan gidip sınıfa geri dönmüşlerdi, Jay gerçekten çok pişmandı.

"Ben bunu nasıl gizlerim! Ne olursa olsun Jungwon'u dinlememem gerekiyordu, bana çok destek olmuşlardı..."

Money is not everything • JaywonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin