2 - Eski sevgili

220 19 1
                                    

Yemeklerini yedikten sonra sınıfa gelmişlerdi, üzgün bir şekilde Jay'ın eski sevgilisi Eunha gelmişti sınıfa.

"Eunha?"

"Jay, gerçekten çok üzgünüm, seni paran için kullandım ama bunun bir nedeni var..."

"Neyden bahsediyorsun sen? Bunun bir nedeni mi olmalı? Beni sadece param için kullandın şimdi s*ktir git!"

"Lütfen Jay! Sadece beni dinle. Bak, seni paran için kullanmamın nedeni herkesin beni fakir olduğum için küçük düşürmeseydi, belki zengin bir sevgilim olsaydı bunu yapmayı keserlerdi, tamda dediğim gibi olmuştu, yapmayı kesmişlerdi. Bu yüzden seni paran için kullandım fakat herkes gibi sadece paran için sevgili olmadım, aynı zamanda sana aşıktım Jay."

"Bunca zaman bunu benden nasıl sakladın Eunha! Birbirimize karşı dürüst olmamız gerekiyordu."

"Çünkü utanıyordum Jay, sen benden çok daha iyiydin, araban, markalı kıyafetlerin, herşeyin vardı."

"Sence herşey para mı Eunha?"

"Evet."

"Bu doğru değil, paramın olması senden daha iyi olmam anlamına gelmiyor, bana karşı dürüst olabilirdin."

"Çok özür dilerim Jay, umarım benden daha iyi birini bulursun, hemde kendine layık birini..."

Eunha bunu dedikten sonra sınıftan ayrılmıştı, Jay'ın gözlerinden yaş akmaya başlamıştı. Sunghoon Jay'ın gözyaşlarını silerek dedi ki:

"Hyung, kendini üzme, o iyi olucak."

"Bunca zaman fakir olduğu için küçük düşürülmüş ve bunu bana şimdi söylüyor!"

"Sakin ol Hyung!"

"Olamıyorum Sunghoon, sakin falan olamıyorum. Bunu yapanlar kimse onları bir gün bulacağım görecekler sonra."

Okul çıkışı Jay Eunha'nın yanına gitmişti

"Bunu yapan kişiler kimdi?"

"Merak etmene gerek yok Jay, senle sevgili olduğumda benden çoktan özür dilemişlerdi."

"Her özür affedilir mi Eunha?"

"Affettiğimi kim söyledi?"

"Affetmediysen onların bana kim olduğunu söyle, görecekler onlar."

"Jay, senden hala hoşlanıyorum..."

"Eunha, ayrılalı 2 yıl oldu artık sana karşı birşeyler hissetmiyorum fakat arkadaş kalabiliriz."

"Senle arkadaş kalmak bile beni mutlu eder, iyiki varsın."

"Sende."

Ertesi gün okulda Sunoo Jay'ın yanına gitmişti.

"Dün okul çıkışı Eunha'nın yanına gitmiştin, neler konuştunuz?"

"İnanabiliyor musun benden hala hoşlandığını söyledi."

"Gerçekten mi Hyung? Peki sen? Ondan hala hoşlanıyor musun?"

"Emin değilim ama sanırım hoşlanmıyorum ayrılalı 2 yıl oldu Eunha benim için değerliydi fakat artık eskilerde kaldı, şimdiyse sadece arkadaşız."

"Anladım Hyung, Jungwon hakkında ne düşünüyorsun? Bence çok tatlı ve iyi kalpli bir insan."

"Ha, Jungwon mu? Evet, cidden öyle."

Niki de Jay ve Sunoo'nun yanına gelmişti ve dedi ki:

"Neler konuşuyordunuz öyle?"

"Jungwon hakkında ne düşünüyorsun Niki?" Dedi Jay

"Bence gayet iyi biri."

"Öyle evet."

"Jay hyung, bence sen biraz Jungwon'dan hoşlanmaya başladın ama belli etmiyorsun."

"Saçmalama Niki, ben bir Heteroyum ve erkeklere karşı birşeyler hissetmiyorum."

"Hadi ama Hyung, aramızda, sen benim ne zaman sır tutamadığımı gördün?"

"Saçmalıyorsun şuanda, o sadece arkadaşım."

"Öyle olsun o zaman Hyung, hadi sınıfa gidelim."

Jay, Sunoo ve Niki sınıfa girmişlerdi ve hemen Jungwon gelmişti yanlarına.

"Günaydın hepinize"

"Günaydın" dedi Sunoo, Jay ve Niki gülerek.

"Bugün okul çıkışı birşeyler yemeye gidelim mi?"

"Mükemmel olur." dedi Niki.

"Güzel."

Money is not everything • JaywonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin