6 - Seni seviyorum

109 6 0
                                    

Jay arabaya binerken telefonunu aldı ve gruba mesaj yazdı.

JAY:
İnanabiliyor musunuz Jungwon benden hoşlandığını söyledi! İlk önce ona hislerimi anlattım ve hislerimizin karşılıklı olduğunu söyledi, şuan mutluluktan uçabilirim!

SUNOO:
Gerçekten mi hyung? Senin için çok sevindim! Peki şuan sevgili misiniz?

JAY:
Hayır henüz sevgili değiliz fakat sevgili olabilme ihtimalimiz çok yüksek!

NIKI:
Senin için sevindim hyung! Umarım en kısa zamanda çıkmaya başlarsınız.

HEESEUNG:
Jay sonunda kendine layık birini buldun demek!

SUNGHOON:
Jay hyung! Bunu duyduğuma çok sevindim.

JAKE:
Bende öyle, en kısa zamanda çıkmaya başlarsınız umarım!

HEESEUNG:
Nereye gittin Jay? Neden yazmıyorsun?

JAY:
Burdayım burdayım! Sadece biraz yorgunum o kadar, yarın okulda görüşürüz.

Ertesi sabah okulda Jay mutlu bir şekilde en yakın arkadaşlarının yanına gitmişti.

"Dünkü şeyleri hala unutamıyorum." Dedi Jay mutlu bir şekilde.

"Hyung, sana bir iyi bir de kötü haberim var."  Dedi Niki üzgün bir şekilde.

"Neler oluyor Niki?"

"İyi haber, dün Jungwon bana seninle sevgili olmak istediğine dair bir mesaj attı, fakat sana söylemeye utanıyormuş." *mesajı gösterir*

"Bu harika! Bi saniye, peki kötü haber ne?"

"Jungwon'un eski sevgilisi Haeun, bugün bu okula geliyor hyung! Hemde bizim sınıfa."

"Açıkçası ben çok şaşırmadım çünkü zaten buraya geleceğini söylemişti." Dedi Heeseung.

"Ama sadece Jungwon için geleceğini söylemişti! Ama onlar ayrıldı. Gelmez diye düşünmüştüm." Dedi Jay sinirli bir şekilde.

"Ayrıldılar ama ya Jungwon'u elinden almaya çalışırsa? O zaman bittik." Dedi Niki.

O sırada Haeun girmişti sınıfa, herkesin bu kızın kim olduğuna dair hiç bir fikirleri yoktu, Jay, Niki, Sunoo, Sunghoon, Jake, Jungwon ve Heeseung hariç.

"YANG JUNGWON!" Diye bağırmıştı sınıfın ortasında.

"Lan ne şom ağızlı bir insansın sen!" Dedi Jay Niki'ye sinirli bir şekilde.

"YANG JUNGWON BURDA MI? ONU GÖRMEYE GELDİM. BENİ TANIMAYANLAR İÇİN SÖYLÜYORUM, BEN LEE HAEUN, JUNGWON'UN ESKİ SEVGİLİSİ."

"Bağırmayı kes!" Dedi Jay.

"Kesmezsem nolur Jay? Sevgilimi elimden aldığın yetmezmiş gibi bir de bana emir mi veriyorsun?"

"Kimse senin sevgilini elinden almadı seni s*rtük! Sen Jungwon'u aldattın!" Dedi Niki.

O sırada Jungwon girmişti sınıfa, Haeun'u görünce şok olmuştu.

"NE İŞİN VAR SENİN BURDA!?" Dedi Jungwon sinirli bir şekilde.

"Sonunda geldin Jungwon! Konuşmamız lazım."

"Benim seninle konuşacak birşeyim yok! Utanmadan buraya nasıl gelebildin?"

"Özür dilerim Jungwon, seni kaybetmek istemiyorum."

"Sen beni çoktan kaybettin Lee Haeun, bunu yapmadan önce düşünecektin."

"Artık benden kurtulma şansın yok, artık bu okuldayım, hemde bu sınıfta!"

"Ne!? Sen delirdin mi? Sen manyaksın!"

"Evet manyağım, ve senle barışmadan şurdan şuraya da gitmiyorum, artık benden kurtulamayacağını bil."

"Boşuna uğraşma, Jay ve Jungwon birbirlerine aşıklar." Dedi Niki.

Jay, Niki'nin ağzını kapatmaya çalışır.

"Hyung, utanmana gerek yok, bunun herkesin duyması gerek!" Dedi Niki.

"O ZAMAN BENDE AYIRIRIM ONLARI." Dedi Haeun sinirli bir şekilde.

Haeun sinirden sınıftan çıkar.

"Bu kız delirmiş!" Dedi Sunghoon.

"Kıza takıntılı manyak derken şaka yapmıyordum!" Dedi Jay.

"Hyung, sen ve Jungwon'u sakın ayıramayacak, için rahat olsun!" Dedi Sunoo.

"Teşekkürler Sunoo, bende ayıramayacağını biliyorum zaten." Dedi Jay.

"Jay, biraz baş başa konuşalım mı?" Dedi Jungwon.

"Tabiki de?"

"Gel dışarı çıkalım o halde."

Jay ve Jungwon özel konuşmak için dışarı çıkarlar.

"Bana birşey söylemeyecek misin Jay?"

"Ne gibi?"

"Benden hoşlanıyorsun."

"Evet bunu sana dün söylemiştim zaten, neyden bahsediyorsun?"

"Şey..."

"Bunu sormaya gerçekten utanıyorum ama... Sevgilim olur musun Yang Jungwon?"

"Evet, tabikide olurum!"

Jay Jungwon'a sarılır, ikisi de kelimelerle ifade edilmeyecek kadar mutlulardı, Jay ise uzun zaman sonra ilk defa bu kadar mutlu olmuştu.

"Seni seviyorum Jungwon."

"Bende seni seviyorum Jay."

Money is not everything • JaywonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin