5 - Yeni bir aşk mı başlıyor?

145 10 0
                                    

Jay anlatılamaz bir şekilde çok mutluydu, gözlerindeki mutluluğu Niki görmüştü, Niki de aynı zamanda arkadaşı için mutluydu, uzun zaman sonra ilk defa aşık olmuştu Jay. Niki Jay'ın her zaman mutlu olmasını istiyordu ve istediği olmuştu, Jay çok mutluydu, Niki Jay'ın mutlu olması için elinden gelen herşeyi yapıyordu, iyi bir arkadaşın yapabileceği şeylerden biri arkadaşına yardım etmek ve mutlu olmasını sağlamak, sizce de öyle değil mi?

"Uzun zaman sonra ilk defa böyle mutlu gördüm seni hyung."

"Gerçekten çok mutluyum Niki! Biliyor musun, bazen iyiki arkadaşımsınız diyorum, hayatımda gördüğüm en iyi insan sizsiniz."

"Öyle mi hyung? Bunu duyduğuma sevindim."

"Ee, Jungwon'u etkilemem için ne yapmam gerekiyor, nelerden hoşlanır bunu benim için öğrenir misin?"

"Çoktan öğrenmiştim senin için, okula geldiği ilk gün hepsini sormuştum ona, nelerden hoşlanır tahmin et bakalım."

"Benden hoşlanır."

"Hyung, ondan bahsetmiyorum. Yani neler yapmayı sever sence?"

"Ben ne bileyim Niki, söylesene."

"E tabikide resim çizmekten hoşlanır! Dersin ortasında bazen resim çiziyordu hiç farketmedin mi?"

"Farketmiştim aslında ama Niki ben b*k gibi resim çizerim nasıl etkileyeceğim onu?"

"O zaman resim çizmeyi boşver, yemeğe davet et."

"Yemeğe mi davet edeyim? Ya saçmalama ben çok utanırım, yani düşünsene Jungwon ve ben, baş başa, utançtan yerin dibine girerim, başka birşey bul."

"Hyung ben robot değilim kendin bul kendin yap kendin etkile Jungwon'u."

"Tamam ama nasıl? Aklıma hiç birşey gelmiyor, ne yapıcam ben? Off, aşk gerçekten zor birşey."

"Günaydın hyung, aşkın zor birşey olduğunu anladın demek, bunu şimdiden anlaman lazımdı."

"İyide ben hiç hayatımda böyle aşık olmadım ki, tamam eski sevgillilerime de aşık olmuştum ama beni param için kullandıklarını öğrendiğimde iyice nefret etmeye başlamıştım onlardan."

"Ama seni gerçekten seven kişi Eunha'ydı bence hyung."

"Biliyorum, hala benden hoşlanıyor, ne yapacağımdan emin değilim, gerçekten çok kötü durumdayım, ne yapacağım?"

"Kötü mü durumdasın? Ama az önce göbek atıyordun şimdi noldu?"

"Off bi anda modum düştü işte, her neyse ben Jungwon'u etkilemek için birşeyler düşüneyim, buldum! Onu evime davet edeceğim!"

"İlk günden eve mi davet edicen saçmalama git dışarı götür yemeğe davet et birşeyler yap ama eve falan davet etme sıkılırsınız."

"Ne yapıcam o zaman?"

"Yemeğe davet edeceksin, başka türlü olmaz."

"O zaman sende gel yanıma, bak cidden utanırım baş başa."

"Gören de Jungwon'a değil bana aşıksın sanacak hyung, her yere ben mi geleceğim seninle, utanmak yok!"

"İyi tamam, utanmayacağım ama biraz zor olucak."

Jay Jungwon'un yanına gider.

"Şey merhaba, sana birşey soracaktım."

"Tabiki de?"

"Bu akşam seni yemeğe davet edeceğim, gelir misin?"

"Tabiki de, başka kimler olacak?"

"Kimse olmayacak, yani şey, ikimiz baş başa."

"Çok isterdim ama yapmam gereken birsürü ödevim var, belki başka zaman."

"Peki."

Jay üzgün bir şekilde Niki'nin yanına gider.

"RED YEDİM, GERÇEKTEN HARİKA!"

"Sakin ol hyung, neler oldu onu önce anlat."

"Yemeğe davet ettim fakat yapması gereken birsürü ödevi varmış, kesin benden hoşlanmıyor bak dedim sana boşuna uğraşmayalım."

"Dur dur dur! Saçmalama, senden hoşlanmıyor olabilir ama hisler değişebiliyor, belki de onla daha çok ilgilenirsen senden etkilenmeye başlayacaktır."

"Ama nasıl? Herşeyi denedim ama olmadı."

"Olmadığını nerden biliyorsun? Hoşlanır ama belli etmez tiplerden kesin bu Jungwon, ben anlarım."

"Umarım öyledir, yoksa ağlayacağım."

"Ağlama ağlama! Herşey çok güzel olacak inan bana!"

Okul çıkışı yağmur yağıyordu, Jay Jungwon'u görür ve yanına gider.

"Bak, beni pek sevmediğini biliyorum, şımarık zengin bir çocuk olduğumu düşünüyorsundur belki de, fakat ben hiç bir zaman paramla hava atmadım, param için kullanıldım.. Ben sadece gerçek aşkımı bulmak isteyen biriyim, belki de gerçek aşkım olan biri karşımda duruyor, yada daha tanışmadım, bunu bilemem fakat aşık olduğum kişi her zaman sendin Jungwon, seni yemeğe davet etmemin sebebi seni etkilemek içindi ama sen reddettiğin için bu plan işe yaramadı, ama sana karşı dürüst olmak istedim, bu okula ilk geldiğin zamandan beri senden hoşlanıyorum, senin benden hoşlanmana gerek yok sadece içimdekileri sana söylemek istedim."

"Benden mi hoşlanıyorsun? Şey, dürüst olmak gerekirse ben bir biseksüelim ve bir erkeğin bana aşık olmasını hiç düşünmemiştim, hayatımda hiç bir erkek bana aşık olmamıştı Jay, aslında hislerimiz karşılıklı, çünkü bende sana karşı birşeyler hissediyordum, restorana gittiğimiz günü hatırlıyor musun, evime ilk geldiğin zaman, o zamandan beri sana karşı birşeyler hissediyordum, midemde sanki kelebekler uçuşuyor gibi hissediyordum, seni paran için değil kişiliğin, iç güzelliğin, iyi kalpliliğin için seviyorum. Biliyorum seni paran için kullanan birsürü kişi oldu fakat bunun için üzülme, onlar sensiz bir hiçti, sırf sevgilileri sen olduğun için havalara giriyorlardı, senin gibi iyi kalpli bir insanı sırf parası için sevmekte bana çok saçma geliyor, sen çok iyi birisin Jay, iyiki varsın."

"İnan ne diyeceğimi bilemiyorum, sende iyiki varsın."

Jay elindeki şemsiyeyi Jungwon'a verir

"Bunu al, ihtiyacım yok, arabayla gidecektim zaten."

"Teşekkür ederim."

"Yarın okulda görüşürüz Jungwon."

"Görüşürüz Jay.."

Money is not everything • JaywonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin