10 - Tehdit

72 4 0
                                    

"Hyung, ben Jungwon'la konuşmaya gideceğim!" Seni üzmeye hakkı yok!" Dedi Niki sinirli bir şekilde, Jay'ı üzgün görmeye dayanamamıştı.

"DUR!" Dedi Jay fakat Niki durmadı, Jungwon'un yanına gitti ve dedi ki, "Jungwon!"

"Efendim Niki?"

"Senin Jay hyung'u üzme hakkın yok! Şuan o ne halde biliyor musun sen!?"

"Sevgili olup ayrıldığımızı sana Jay mı söyledi?"

"Evet o söyledi! Bu ilişkinin gizli olmasını istiyormuşsun ve sözünü tutmuş, bize söylemedi. Biz öğrendik, bu yüzden Jay hyung'a bunun için kızma."

"Siz nasıl öğrendiniz?"

"Şuanda bunları konuşmak istemiyorum! Neden ayrıldın Jay hyung'la? Üstelik bu kadar mutluykene? İlişkiniz çok güzel gidiyordu, ne oldu da ayrılmak istedin? Jay hyung seni asla ama asla üzmez, o yüzden bu konuda senin haksız olduğunu düşünüyorum, Jay hyung'u iyi tanıyorum, onun için değerli olan kişileri asla üzmez."

"Ben... Ben, sadece benimle dalga geçmelerinden korktum Niki..."

"Seninle ne için dalga geçeceklerdi ki?"

"Jay'le sevgili olduğum için, en az bir tane bile vardır homofobik kişiler, anlıyor musun beni?"

"Yinede böyle yapmamalıydın, şimdi Jay hyung ne halde bi görsen."

"BENİ DE ANLAYIN ARTIK! BEN BİR KERE DAHA BİSEKSÜEL OLDUĞUM İÇİN DALGA GEÇİLMEK İSTEMİYORUM ANLADIN MI? NE YAŞADIKLARIMI BİLMİYORSUNUZ BİLE, HERKESDEN BIKTIM. ARTIK BİSEKSÜEL OLDUĞUMU KİMSE BİLMESİN İSTİYORUM!"

"Bir dakika! Sen az önce ne dedin?"

"Boşver." Dedi Jungwon ve Niki'nin yanından ayrıldı ağlayarak.

Niki arkadaşlarının yanına gitmişti.

"Sana kötü haberim var, Jay hyung."

"Neymiş o?"

"Jungwon, bana ne dedi biliyor musun? Önceden biseksüel olduğu için dalga geçilmiş."

"NE DİYORSUN OĞLUM SEN!? DEMEK BU YÜZDEN İLİŞKİMİZİN GİZLİ OLMASINI İSTEDİ!"

"Jay hyung bi sakin olsana, onun yanına git ve onu teselli et çabuk, KOŞŞŞ!"

"Hayır, bunu yapamam Niki. O beni terk etti."

"AMA JAY HYU-"

"Yeter artık Niki! Ne Jungwonmuş ya! Ben öyle birini tanımıyorum artık." Dedi Jay ve sınıfa girdi.

Jay kafasını sıraya koyup sessizce ağlar, kimse duymasın diye sessizce ağlıyordu, kimsenin duymasını istemiyordu.

Heeseung gelip Jay'ı dürter fakat Jay hala kafasını sıradan kaldırmaz. "Kalkacak mısın yoksa kafana bi tane çakayım mı?" Dedi Heeseung.

"Hyung, çok kötüyüm. Yanlız bırakın beni biraz."

"Tamam anlıyorum seni, fakat seni yanlız bırakarak bu sorunlarını çözemeyiz ki, anlat bana biraz, mesela Jungwon'dan hoşlanıyor musun hala?"

"Bana Jungwon deme." Dedi Jay ve kafasını sıraya tekrar koydu.

"Senle uğraşılmaz ya!" Dedi Heeseung.

Jay kalktı ve sınıftan ayrıldı.

Jungwon'un yanında serseriye benzer bir çocuk vardı.

"Ya ben Jay'le falan çıkmıyorum! Anlasana, hem sen kimsin? Benle neden uğraşıyorsun?" Dedi Jungwon.

"O zaman bunlar ne?" Jungwon ve Jay'ın sarılırken olan fotosunu göstermişti telefonundan. "Seni aptal! Şuanda ağla çünkü biricik sevgilin seni kurtarmaya gelmeyecek!"

"Sen o fotoğrafları nerden buldun?"

"Sence nerden bulmuş olabilirim?" Ben çektim! İtiraz etmeye kalkma, konuştuklarınızı da duydum, sevgili olduğunuz çok açık."

"Senden nefret ediyorum! Neden benle uğraşıyorsun?"

"Bak, eğer dediğimi yapmazsan bu fotoları internete yayarım!"

"Ne yapmamı istiyorsun?"

"Haeun'la tekrar sevgili ol!"

"SEN HAEUN'UN ARKADAŞISIN ÖYLE DEĞİL Mİ? O YAPTIRIYOR BUNLARI SANA! KUSURA BAKMA AMA BENİ ALDATAN KİŞİYLE TEKRAR SEVGİLİ OLAMAM."

"O zaman bu fotoları internette görürsün, üstelik Jay'e aşık olan birsürü kişi var bu okulda, hepsi senle uğraşırsa sonra pişman olma."

"Bana biraz düşünme şansı ver."

"Tamam ama sadece 1 gün düşünmek zorundasın!"

"Ne? 1 gün çok az!"

"İtiraz istemiyorum!"

Money is not everything • JaywonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin