11 - Pişmanlık

71 5 0
                                    

"Peki ya bunları Jay'e söylesem size napardı, korkmuyor musun?"

"Eğer Jay'e söylersen, bittin sen."

"Ne yapmamı bekliyorsun? Haeun'la tekrar sevgili olmamı mı? Evet olacağım, ama anca rüyanda."

"Bak Jungwon, eğer Haeun'la sevgili olmazsan onun yapacaklarını biliyorsundur umarım."

"Ne yapabilir o karaktersiz, ha? Beni sevdiği falan da yoktu hiç, beni aldattı o. Neden beni aldatan kişiye tekrar döneyim ki? Delirdiniz herhalde. Gerçekten aklınızı kaçırmışsınız."

"Haeun seni aldatmadı!"

"Ha öyle mi? Buna inanacağım mı sandın?"

"Jungwon, geri dön Haeun'a olsun bitsin yeter bak eğer onunla olmazsan beni azarlayacak."

"Neden azarlasın ki?"

"Ona söz vermiştim, ikinizi barıştıracağıma."

Jungwon Haeun'un yanına gider.

"HAEUN!"

"Jungwon? Bana bu kadar çabuk geri döneceğini düşünmemiştim, beni bu kadar özledin mi gerçekten?"

"Ne özlemesi, hesap sormaya geldim!"

"Ne için canım?"

"NE İÇİN OLABİLİR SENCE? SERSERİNİN TEKİNİ BULMUŞSUN YANIMA GELDİ TEHDİT ETTİ BENİ, SENDEN NEFRET EDİYORUM!"

"Ha, sevgilinle olan fotonuzdan mı bahsediyorsun? Yaa, gerçekten o kadar güzel çıkmışsınız ki, ama seni tehdit etmek zorunda kaldım. Çünkü sizi kıskandım Jungwon, benimle olmanı istiyorum."

"BEN SENİNLE Mİ? HAYATTA OLMAM."

"Sakin ol Jungwon! Tamam, kabul ediyorum. Seni aldatmış olabilirim, ama gerçekten özür dilerim. Senin gibi birini bir daha bulamayacağımı çok da iyi bildiğim için, senle tekrardan sevgili olmak istiyorum, gerçekten söz veriyorum bir daha seni asla üzmeyeceğim. Kendime gerçekten çok kızıyorum. Seni seviyorum ben Jungwon. Ne kadar inanmasan da, seni gerçekten çok seviyorum."

"Artık sana güvenemiyorum Haeun, hayatının hatasını yaptın."

"Özür dilerim, gerçekten..."

"Haeun, başkasını sevdiğimi biliyorsundur umarım?"

"Ha, o zengin bebesi Jay mı? Onu niye seviyorsun ya?"

"Zengin bebesi falan değil o! Düzgün konuş!"

"Kıyamam sana, eğer bana geri dönmezsen o fotoları internette görürsün!"

"Artık benim korkum yok! İstediğini yap. Ben eski Jungwon değilim, eğer beni gerçekten seviyorlarsa biseksüel olduğumu kabul etsinler."

"Ne? Ciddi misin?"

"Ciddiyim, hadi git paylaş."

"Sonra da pişman olma JUNGWON BEY!"

Jungwon Haeun'un yanından ayrılır ve Jay'ın yanına gider.

"Jay."

"Jungwon?"

"Pişmanım, affet."

Jay Jungwon'a sımsıkı sarılır ve "Ben sensiz yaşayamıyorum Jungwon!" der.

"Jay, o kadar pişmanım ki. Benimle tekrar çıkar mısın?

"EVET EVET! SENİ ÇOK SEVİYORUM JUNGWON!"

"Hatta sana güzel haberim var, ben artık ilişkimizin gizli olmasını istemiyorum."

"Bunu duyduğuma sevindim, ama neden gizli olmasını istemiştin?"

"Şey çünkü, benim önceki okulumda erkek bir sevgilim olduğu için benimle dalga geçmişlerdi..."

FLASHBACK;

X: Gay çiftimiz de gelmiş! Ay kıyamam, ne kadar da yakışıyorlar!

*Herkes güler.*

Jungwon: "Neden bizimle bu kadar uğraşıyorsunuz...?"

*X Jungwon'u ittirir.*

X: "Sevgilini kurtarmayacak mısın, Mark?"

Mark: "Yeter artık! Bizimle uğraşmayın!"

X: "Ay gerçekten çok korktum, aptal herif!"

FLASHBACK END;

"İşte, bu yüzden kimseye söylemek istememiştim, aynılarını tekrar yaşamamak için."

"Peki ya Mark? Neden ayrılmıştınız?"

"Mark mı? İşte şöyle ayrılmıştık..."

FLASHBACK;

Mark: "Jungwon, ben artık ayrılmak istiyorum."

Jungwon: "Neden?"

Mark: "Görmüyor musun? Herkes bizimle dalga geçiyordu, dayanamıyorum artık."

Jungwon: Bende artık dayanamıyorum, bence ayrılmalıyız."

Mark: "Ne olursa olsun seni hep seveceğim Jungwon, sende beni sev olur mu?"

Jungwon: "Bende seni hep seveceğim, Mark."

*Sarılırlar*

FLASHBACK END;

"Hm, demek böyle ayrıldınız, gerçekten üzüldüm."

"Bende, her neyse, artık mutluyum. Kötü zamanlardı açıkçası."

"Seni hep koruyacağım Jungwon! Ne olursa olsun!"

"Seni seviyorum Jay."

"Bende seni."

Money is not everything • JaywonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin