Mafia Darling °7°

478 24 18
                                    

"Oğlum sana bir şey soracağım"

Annem elini Taehyung'un dizine koydu.

"Dinliyorum"

"Jeon eve geri dönecek mi?"

Taehyung kafasını önüne eğmiş bir şekilde sadece susuyordu.

"Anne."

"Efendim Jeon?"

"Ben kendi isteğim ile Taehyung la kalmak istiyorum. Ayrıca sana bir teklifim olucak."

"Kendin istiyor musun gerçekten?"

"Evet anne. Her neyse sana bir teklifim olucak."

"Peki oğlum senin kararın. Dinliyorum teklifin ne bakalım."

"Babamdan pardon o piçten boşanacaksın. Yoksa ömür billah yüzüne bakmam."

"Ama oğlum o benim kocam.."

"O SENİN KOCAN DEĞİL! O BENİM TAVŞANIMIN, KARDEŞİMİN VE ÇOCUKLUĞUMUN KATİLİ! SEN HÂLEN NASIL BU PİÇE KOCA DİYORSUN ANNE SENİ ANLAYAMIYORUM YA!"

Sinirli bir şekilde oturduğum koltuktan kalktım ve Bahçeye çıktım. Kollarım halen çok sızlıyordu ama alçıda olmadığı için haraket ettirebiliyordum.

Duvarın dibine çökmüş bir şekilde ağlarken biri bana arkamdan sıkıca sarıldı.

"Senin de yaralarını ben saracağım Jeon biz birbirimizin yarasına melhem olacağız..

"Söz mü.?"

"Söz miniğim söz.. incir ağaçları çiçek açınca sözümden vaz geçeceğim.."

"Hyung incir ağaçları çiçek açmaz.."

"Biliyorum. Ayrıca Bu gece ay çok güzel değil mi?"

Dip Not: Korece de seven sevdiğine seni seviyorum demez ~Bu Gece Ay Çok Güzel Değil Mi~ der. Gerisini siz anladınız zaten. 🪐

"Taehyung daha gece olmadı bile"

"Olsun bence çok güzel olucak ha ne dersin?"

"Neden olmasın derim."

İkimizde gülmeye başlamıştık. Birbirimizin gözlerine bakıyorduk. Ne ben ayırıyordum ne de o ayırıyordu.

"Birimizin göz temasını kesmesi gerek Jeon"

"Ben yapamıyorum Hyung.."

"Tek bir sorun var, bende yapamıyorum.."

"Bence bu bir sorun değil Hyung"

"Haklısın Jeon"

İkimizde tekrar kahkaha atmaya başlamıştık. Yarınımız yokcasına gülüyorduk.

"Gülmeyi bırakmalıyız Jeon! Bizi deli sanacaklar!"

"Boş ver deli sansınlar sevgilim!"

"Sevgilim mi!?"

Biz kahkaha atarken yağmur yağmaya ve şimşek çakmaya başladı. Ama biz halen gülüyorduk.

"HADİ BİRAZ EĞLENELİM!"

Taehyung'un elinden tutup kaldırdım ve yağmurun altında zıplayıp dans etmeye başladık. Hem dans ediyorduk hem de kahkaha atıyorduk.

"DELİ SANACAKLAR BİZİ JEON!"

"BOŞ VER DİYORUM DELİ SANSINLAR BİZİ!"

"YARALARIN KANAYACAK!"

"SİKTİR ET TADINI ÇIKAR!"

Mafia Darling |TAEKOOK|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin