Mafia Darling °6°

536 26 7
                                    

Napıyorsunuzz ben her dakika bölüm atmaya çalışıyorum bir de sizden bir ricam olucak lütfen bakın yalvarıyorum 108 de kaldık ben sizin için her dakika bölüm atıyorum ama hâlen 108'de kaldım.  Lütfen okuyan kişiler ne olur yıldız atın lütfen daha yüksek de olursak daha çok bölüm atma isteğim olur 💜

O an o kadar çok içim sızlamıştı ki ağlamak üzereydim. Yaralı Kollarımı açtım ve tek bir şey söyledim;

"Lütfen"

Taehyung kendini aynı bir bebek gibi bana sararak ağlamıştı. Çok kötü hissediyordum. İlk defa biri için bu kadar kötü hissetmiştim.

"Mafyaların da duyguları varmış değil mi Taehyung?"

"Evet.."

En çok korkulan mafyalardan biri olan Taehyung tüm içinde ki kötülükleri omuzumda göz yaşları içinde döküyor du.

"Ağlamak güzel bir şeydir Taehyung. Bu utanılacak bir şey değil."

"Ben her zaman erkek adam ağlamaz diyerek büyütüldüm Jeon. Söylesene bana nasıl bir duygu gösterebilirim..?"

Omuzumda kalbi paramparça edilmiş, duyguları yok edilmiş bir adam duruyordu o adamın kalbine yara bandını ben yapıştıracaktım, duygularını ben geri getirecektim. Getirmek zorundaydım.

"Biliyormusun Jeon babandan o parayı da istemiyorum seni de esir tutmak istemiyorum özgürsün istediğin yere gidebilirsin.. seni kendi boktan hayatıma ibaret edip senin hayatınıda mahvedemem. Annen ile mutlu bir hayat yaşa söz veriyorum her konuda sana destek olacağım."

"Taehyung ben gitmek istemiyorum."

Taehyung kan çanağı olmuş gözler ile sadece gözlerimin içine odaklanmış tı.

"Neden..?"

"Senin yaralarını sarmak istiyorum."

Taehyung sadece yüzüme odaklanmıştı. Bir süre baktı baktı ve baktı. Derin bir nefes aldı ve beni kendine çekerek uzun uzun sarıldı. Kollarım sızlıyordu fakat onun huzur bulması benim için daha önemliydi.

"Gerçekten eminmisin..? Ben birine bağlanırsam kolay kolay bırakmam Jeon gerçekten bunu göze alıyor musun benim gibi bir psikopat ile yaşamak istiyormusun? Her an her şeyi yapabilme kapasitem var bir anlık sinir ile seni komaya bile sokabilirim bunu gerçekten istiyormusun?"

"Evet istiyorum."

"Gerçekten mi?"

"Evet Taehyung seninle yaşamayı her şeyden daha çok istiyorum."

Taehyung ellerimi sıkıca tuttu ve bana tek bir kelime söyledi;

"Artık benimsin"

"Artık senin emir kulunum Taehyung.."

Taehyung ve Jungkook böyle ama Taehyung kafasını jungkook'un göğüsüne gömmüş bir şekilde ağladığını düşünün

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Taehyung ve Jungkook böyle ama Taehyung kafasını jungkook'un göğüsüne gömmüş bir şekilde ağladığını düşünün.

"Mutlu olabilecek miyim Jeon?"

"Olacaksın hem de bu sefer para kullanmadan, gerçek sevgi ile mutlu olacaksın..".

Taehyung kafasını göğüsüme bastırmış bir şekilde sadece beni dinliyordu.

"Annemizin yanına gidelim mi Taehyung?"

"Annemiz mi?"

"O artık senin de annen sayılır ona anne diyebilirsin."

"Ama-"

"Sebep yok sadece hayatı akışına göre yaşa zaten annem 2 tane oğlu olsun istiyormuş ama ben doğduktan sonra annem yine hamile kalmış fakat bebek kız olunca babam annemin karnına tekme atarak kardeşimi öldürmüş. Sırf kız diye."

"Manyak herif."

"Zaten. Neyse gel gidelim"

Taehyung'un elini tutarak annemin yanına getirdim.

"Anne bak 2. Oğlun beni nasıl seviyorsan onu da aynı şekilde sevmeni istiyorum tamam mı?"

"Oğlum sen iyimisin?"

"Anne lütfen."

"İyi peki. Gel bakalım oğlum yanıma otur sen söyle."

"Taehyung sana diyor gitsene"

"Oğlu sensin Jeon-"

"Yok ben diğer oğluma diyorum gel bakayım yanıma."

"Ben mi?"

"Evet sen gel bakalım yanıma."

Annem Taehyung'un elinden tutarak yanına oturttu ve yakasını düzeltip açık olan düğmesini kapattı.

"Şimdi yakışıklı oğlum böyle göğsü açık durursan hasta olursun. Böyle durmak yok tamam mı?"

"Ama hava-"

"İtiraz etme Taehyung. Anneler -8 havalarda bile mont giydirir."

"Bak Jungkook nasıl alışmış. Sende alışacaksın."

"Tamam anne."

"Oyy anne diyen ağzını yerim senin"

"Anne beni böyle sevmedin be"

"Sus kıskanma hemen"

"Lan annemi çaldı!"

Annem gülümseyerek Taehyung'un ellerini sıkıca tuttu, dizine koydu ve konuşmaya başladı;

"Ne hissettiğini felan bilmiyorum ama senin sevgiyi deliler gibi istediğini biliyorum. Bana istediğin zaman derdini anlatabilirsin belki annenin yerini tutamaz ama senin için elimden gelen her şeyi yapabilirim."

"Teşekkür ederim Bayan Min-yu."

"Anne demen yeterli. Bir de şu mafy işlerini bıraksan çok iyi olur demi paşam"

"Haklısınız ama işte bırakmam için ölmem gerek."

"Nedenmiş bakiyim o?"

"Uzun konu diyelim bir gün müsait bir yerde anlatırım."

Annem ile Taehyung konuşurken onları izliyordum. İlk defa Taehyung'u bu kadar güzel gülümserken görmüştüm.

"Jeon sende bize katılsana"

"Vayy yakışıklı oğlum gitti Jeon geldi yazıklar olsun puh"

"Kıskanma oğlum yaa. Gel bakiyim buraya."

Koşarak annemin yanına gittim ve sağ tarafına oturdum. Sol tarafında Taehyung Sağ tarafında ben vardım. Şu an annem kadar mutlusu yoktu. Bir oğlu daha olmuştu. İkimizde kafamızı annemlin omuzuna koymuştuk. Annem bir Taehyung'u bir beni öpüyordu. Taehyung ilk defa bu kadar içten gülümsüyordu.

Bu Adamın Yaralarını Ben Saracaktım..

Mafia Darling |TAEKOOK|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin