(Înainte de a începe, de menționat că este prima mea, așa zisă carte, în caz de greșeli gramaticale, ori m-am grăbit, ori pur și simplu am greșit. Gata cu vorbăriile să trecem la acțiune:)
George POV:
M-am mutat din Londra în Florida, pentru a merge la facultate. Mai este o săptămână jumătate până la începerea facultății.
Mă decid să merg până la cafeneaua din apropiere, intru, mă așez și aștept ca un chelner să vină să îmi ia comanda [nuj dacă la cafenele sunt chelneri, anyways]
Când, deodată în cafenea intră un băiat cu părul blond murdar, înalt, cu ochii verzi ca și smaraldul. Era extrem de frumos. Mă uitam la el, el la mine, făceam contact vizual. M-am pierdut în ochii lui fermecători. Voiam să îmi iau privirea dar el încă se uita la mine.
Clay/Dream POV:
Am intrat în cafenea să îmi iau o cafea. Când deodată văd un băiat cu părul brunet, cu niște ochi așa frumoși, maro închis. Am început să mă pierd în ochii lui. Și el se uita în ochii mei. Menținem un contact vizual luung. Deodată vine un chelner și vorbește cu brunetul. Merg și mă așez în spate la o masă. Brunetul probabil mă căuta dar nu m-a observat, dar eu îl vedeam. Era atât de frumos.
George POV:
Deodată vine un chelner. A venit să îmi ia comanda. Am rupt contactul vizual. Sincer să fiu nu voiam, chiar îmi plăcea să mă pierd în acei ochi verzi.
I-am cerut chelnerului o cafea și câțiva biscuiți. Când chelnerul s-a întors nu l-am mai observat în cafenea. Nu știam unde s-a dus. Am așteptat până a venit chelnerul cu comanda mea.
Termin de mâncat mă duc să plătesc și ies. Mă uit prin jur poate, poate l-aș vedea, dar dupa cum mă așteptam nu puteam da de băiat.
Merg până acasă, îmi scot cheile și deschid ușa. Am pus geaca în cuier și merg să mă întind, nu aveam de gând să dorm era mult prea devreme. Încep din nou să mă gândesc la blond. Oare asta este așa zisa 'Dragoste la prima vedere' nu cred! Sau poate? Nu, mă prostesc.
Autor POV:
George deschide televizorul și caută un post la care să se uite. Clay și el se gândea la George. Amândoi adorm gândindu-se unul la altul.
Știu, nu e mult, daar, sper să îmi vină idei la cap și am să fac, doamne ajută, am să pun următorul capitol în 2 zile, doar ce am scris aici are doar 350 si ceva, nu e mult așa că am să pregătesc și sper ca următorul capitol să fie mult mai lung, PROMINT (e ceva dacă și promit;)
CITEȘTI
Mai Mult Decat Cel Mai Bun Prieten
Lãng mạnGeorge recent mutat se intalnesce cu Clay un baiat cu un an mai mare decat el. Acestia se cunosc la cafenea, afland ca sunt colegi la facultate. Acestia se imprietenesc si de aici va dati seama din titlu. In carte vor fii parti smut ( nu promit ceva...