George POV:
M-am trezit de dimineață, fără chef de a merge la facultate, dar trebuie. Merg la baie mă spăl pe dinți. Intru în bucătărie, mănânc pe loc un sandwich făcut la repezeală și merg spre stație să prind autobuzul, nu știu să conduc, așa că sunt nevoit iau autobuzul.
Ajung în fața facultății. Intru. Era mare agitație. Am întrebat o fată unde este secretariatul, ea îmi arată. Mă îndrept spre ușa secretariatului și bat. Dinăuntru se aude un *Intră!*. Doamna aceea mi-a dat o foaie, am semnat, mi-a dat orarul și a spus că totul este bine și pot merge în clasă.
S-a sunat. Toată lumea mergea în clasele lor. Merg repede spre un băiat blond. Când se întoarce era chiar băiatul din cafenea și din parc.
-Bună! spune blondul și zambește. Sunt Clay, întinde mâna să dea noroc.
-Bună! Sunt George. spun în timp ce dau mâna cu el. Voiam să te întreb unde este clasa de matematică, sunt în anul 1 și nu știu nimic. continui, zâmbind în continoare.
Îmi arată unde este clasa.
- Clay, tu ești tot în anul 1? Îl întreb.
-Nu sunt în al 2 lea.
-Îmi pare bine că am vorbit dar ar trebui să mergem fiecare la ore. îi spun zâmbind.
-Sigur! Poate ne mai întâlnim. spune Clay uitându-se așa inocent.
Ne-am luat rămas bun și am mers repede spre clasă. Am întârziat 2 minute, mi-am cerut iertare si mi-a spus să mă așez lângă un băiat cu părul maro închis.
Mă așez.
-Bună, sunt Karl. Karl Jacobs. se prezintă el zâmbind.
-Bună! George.
-Îmi pare bine să te cunosc. Ești de aici s-au te-ai mutat? mă întrebă el.
-M-am mutat din Londra pentru a veni la facultate.
Autor POV:
Cei 2 au fost întrerupți de profesor. Ora a decurs normal.
George POV:
Pauza a început. Eu și Karl am discutat și am început să ne înțelegem bine. M-a invitat să mergem împreună la cantină.
Skip Time până la ora mesei
George POV:
M-am așezat la o masă cu Karl. Am început să vorbim. Cred că mi-am văzut vechiul coleg din liceu, Wilbur. Da el era. Îl strig.
-Will! îl strig făcând din mână.
-Georgieee!!! Ce mă bucur să te revăd.
-Și eu! îi spun și zâmbesc.
-El cine este? mă întreabă el.
-Karl, este colegul meu de bancă și noul meu prieten. îi spun zâmbindu-i lui Karl
-Bună! Îmi pare bine să te cunosc! îl salută Karl pe Wilbur.
-Wilbur, încântat.
Toți trei am discutat și am făcut și glumițe. Am făcut schimb de numere de telefoane, am creat un grup în care eram toți trei.
-Nu ați vrea ca î- nu termină Wilbur fiind întrerupt de un *Bună, George!* drăguț.
Îmi întorc privirea. Era Clay cu prietenul lui.
-Bună, Clay. îi spun cu un zâmbet.
Merge mai departe, Wilbur mă întrebase de unde îl cunosc. I-am povestit cum ne-am cunoscut.
-Și sunteți prieteni sau ceva?
-Nu, momentan. Adică mi-aș dori. Pare un tip de treabă, dar nu am apucat să vorbim. Știu doar că îl cheamă Clay și că este în anul 2.
-Voiam să vă întreb dacă nu ați vrea, duminica asta să mergem ori la un film, ori la o pizza?
-Daa! a spus Karl parcă entuziasmat. Am putea la un film?
-Sigur! Tu, George? mă întreabă Will.
-Da, de ce nu aș fi de acord?
-Bun atunci, mai multe detalii o să vorbim pe grup. spuse deoarece s-a sunat.
Mergem în clasă. Și Wilbur era în clasă cu noi, nu știu cum de nu l-am observam.
Alt mic Skip Time până la sfârșitul orelor.
George POV:
Am ieșit toți trei din facultate.
-George voiam să te întreb dacă, mâine, după școală ai vrea să stai cu mine? mă întrebase Clay.
Eram surprins. Am tăcut.
-Dacă nu vrei nu e-
-Vreau. îl întrerup eu.
-Bine atunci, mâine la cât termii?
-La 14:00 ar trebui.
-Perfect am să te aștept în față, dacă este ok bineînțeles.
-Da, normal că este ok. Ne vedem mâine. îi spun eu zâmbind.
-Paa! spune și zâmbește.
Îi fac din mână în semn de rămas bun.
-George a fost invitat la un datee! spune și râde Wilbur.
-Să știi că da! îl aprobă Karl.
-Eu cred că exagerați. Poate doar voia să vorbească cu mine sau să mă întrebe ceva.
Karl si Wilbur se uită unii la alții, după care încep să râdă.
-Cred că începeți să vă puneți împotriva mea.
Another chapter done:) Este mai scurt, știu. Aproape am rămas fără idei în timp ce scriam. Aveam idei în cap dar când le scriam se duceau. Înfine, nu contează asta,. următorul capitol s-ar putea să îl pun mai târziu. Mă gândesc să îl fac mai lung, dar ideile sunt problema. Oricum peste câteva zile vine următorul capitol. PWP
CITEȘTI
Mai Mult Decat Cel Mai Bun Prieten
RomantizmGeorge recent mutat se intalnesce cu Clay un baiat cu un an mai mare decat el. Acestia se cunosc la cafenea, afland ca sunt colegi la facultate. Acestia se imprietenesc si de aici va dati seama din titlu. In carte vor fii parti smut ( nu promit ceva...