E așa de rău?

19 3 1
                                    

nu prea sunt mândră de capitolul ăsta, dar n-am ce-i face;( am mai rămas și fără idei de nume:( da-ți și voi un nume și am să îl pun.

George POV:

   Wilbur a spus că vom ieși. 

   L-am sunat pe Karl, a spus că va ieși și el, deci e bine. Ce să fac acum? De abia la ora patru au spus că ieșim, este unu fără. Poate ar fii de acord să îl chemăm pe Clay.. Să îl cunoască.. Cred că ar fii cea mai proastă idee.. Mai ales dupa Wilbur, clar o să creadă că am înebunit.

   Mie nu mi s-ar părea ceva așa de mare. Dar nu-i pot obliga să îl accepte sau să stea cu el.

Wilbur POV:

    Nu știu ce a vorbit cLaY cu George, dar nu prea pare un om care să îi pese. Dacă m-ai și pomenea de el să îl cheme, îi închideam în nas. Ce o fii făcut de s-au apropiata atât de mult unul de altul? Adică, nu m-am apropiat eu atât de repede de Georce cât a făcut-o Clay. Sund prieteni de 2 zile și deja ies la date, gReȘeAlA mEa nU e dAtE.. doar i-a aratat orașul.. Nu-s gelos, dar chiar n-am încredere în el.

   Poate doar mă înșel..

Skip Time până când se întâlnesc, vorbesc, citiți și aflați:3

George POV:

   Am ajuns în locul unde trebuie să ne întâlnim. Îi aștept cât îi aștept. Când deschid telefonul și dau să-l sun pe Karl, Will vine și îmi spune.

W- Îi scrii lui cLaY?!

G-Nu, voiam să îl sun pe Karl.

W- Mhm..

G- Am împresia că ești gelos că mă înțeleg cu Clay.

W- Nus gelos! Tu ești!!

G- Bine.. eu sunt, tu nu.

W- Vezi că ști?

   Mă ridic și îl îmbrațișez.

G- Nu ai de ce să fii supărat. Tu și Karl veți fii prietenii mei!

W- Bine, dar vezi să te pună păcatul să stai numai cu el!

G- Să trăiți, domnul Wilbur!!

   Râdem. Între timp vine și Karl. Obosit, zici că a alergat 40 de kilometri.

K- Bu- Bună!

G- Ce-ai făcut măi?

K- M-am grăbit!

W- Grăbit puțin spus...

K- DECII!!! Pe unde mergem?

W- Să trecem pe lângă casa lui Clay.. Știe George unde e, nu?

G- Nu, nu știu. E doar un prieten apropiat, NU AI DE CE SĂ FII AȘA, WILBUR!

W- Da nu mai țipa și tu.

K- V-ați trezit și voi să vă certați fix acum, nu putem merge că mai aveți puțin și vă luați la bătaie.

G- Nu ne luăm la bătaie, nu Wilbur

W- Mhmm..

K- Mda. Dacă va-ți terminat dramele, haideți să mergem.

   Ne plimbăm pe lângă lac. Parcă îl aud pe Wilbur cum mormăie, nu înțeleg, n-am chef să mă cert, așa că nu îl întreb ce spune.

K- Wilbur, dacă mai mormăi și nu spui ce ai, îl i-au pe George și mergem noi, te lăsăm pe tine! Ce tot ai? De la ce v-ați mai certat și voi?

G- Asta mă întreb și eu!

W- M-AM SUPĂRAT CĂ TU AI MERS CU CLAY ȘI VOIAM EU SĂ MERG CU TINE, NU SĂ VINĂ cLaY! ȘI DUPĂ TE ÎNȚELEGI CU EL ȘI NU MAI STAI CU MINE!

G- Zic că ești copil de doi ani.. NU TE MAI GÂNDI MĂI LA AȘA CEVA! Suntem prieteenii!

W- Și cum să te cred!!!

G- Eee păi dacă așa, ia stai că-l chem, și o să stau cu el, ca să vezi și tu!

W- Nu-l chemaa, N-am chef s-

K- Cheamă-l!

W- KARL! PARCĂ TREBUIA NOI SĂ NE PUNEM ÎMPOTRIVA LUI!! NU SĂ TE IEI ȘI TU DE MINE!!!

K- Ayaye ;3

   Îl sun pe Clay.

G- Bunăă!

C- Heyy

G- Voiam să te întreb dacă vrei să ieși și tu cu mine, Karl și Wilbur.

W- Nu i- îi pune Karl mâna la gură!

C- Ești sigur, nu cred că-

G- Sunt sigur, nu asculta ce zice.

C- Ok! Unde să vin?

G- Vino lângă lac.

C- Ok, vin imediat.

G- Paaaa!!

C- Byeeee


OKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK, ummmmmmmmmmmm n -am o scuză pentru care n-am mai făcut nimic, adică nici capitolul ăsta nu e nuj cât de lung, daaaaar... n-am ce să zic:((( nu prea am avut idei.. ăsta ar fii motivul. Am să ÎNCERC să le pun cât de repede pot. Vă pwp<3

Mai Mult Decat Cel Mai Bun PrietenUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum