George POV:
Am mers spre casă. M-am gândit la ceea ce a spus Clay. Oare ce voia să mă întrebe? Sau poate doar vrea să vorbească cu mine. Poate l-am deranjat cu ceva. DAR CU CE? De abia am vorbit cu aș putea să îl deranjez. Poate era prieten cu Karl și m-am băgat eu...
Autor POV:
George se tot gândea la ceea ce era mai rău. De ce? De prost se poate spune.
Clay POV:
Nu pot să cred că a acceptat! Chiar nu mă așteptam, credeam că mă va refuza, dar nu. Abia aștept să vorbesc cu el. Aș putea să îl invit să mergem la o pizza sau în parc sau cine știe unde. Dar dacă mă va refuza? Dacă va crede că exagerez și vreau să stau doar cu el sau că îl enervez.
Autor POV:
Clay ajunge acasă. Intră înăuntru, își lasă geaca și merge să își facă ceva de mâncare.
George ajunge și el acasă. Se întinde în pat și adoarme
Karl POV:
Am numărul lui Wilbur, aș putea vorbi cu el legat de date-ul lui George.
Wilbur:)
WILLLLLLL
KAAAAAAAAARL
CE MAI FAAACI
BINEEE TUUUU???
BIIINEEEEEEEEE
Voiam să vornin de date-ul lui Georgie
Sincer, aș crede că, poate doar voia să îi spună ceva
Păi dacă era cum spui tu îi spunea atunci
Poate lui Clay îi place de George. Sincer să fiu eu cred
că lui Georgie îi cam place de elll
Poate ni (?) se pare.
Poate...
George POV:
M-am trezit. Mâine ar trebui să mă întâlnesc cu Clay. Ar trebui să mă îmbrac mai elegant sau normal sau.. AHG nu știu. O să îmi iau o pereche simplă de blugi albarștri și un tricou alb.
Autor POV:
Aceeași problemă era și la Clay. Cu ce putea să se îmbrace? Într-un final și-a ales și el hainele după care a mers până la bucătărie să își facă ceva de mâncare.
Clay POV:
Mi-am făcut cartofi prăjiți [mi-am făcut singură poftă]. Oare ce l-aș putea întreba pe George? Sper doar să nu mă fac de râs... Dar dacă ă fac. Dacă o să zic ceva stupid și după o să creadă că sunt prost, adică sunt dar...
Autor POV:
Clay și-a făcut o grămadă de scenarii false. L-a rugat pe Nick să-l ajute.
Îmi pare rău, știu e super scurt sper să fac cât mai repede următoarele capitole. Îmi cer iertare. Paaa:(
CITEȘTI
Mai Mult Decat Cel Mai Bun Prieten
Любовные романыGeorge recent mutat se intalnesce cu Clay un baiat cu un an mai mare decat el. Acestia se cunosc la cafenea, afland ca sunt colegi la facultate. Acestia se imprietenesc si de aici va dati seama din titlu. In carte vor fii parti smut ( nu promit ceva...