Oare doar mi se pare?

16 1 0
                                    


   W- Sincer să fiu mie nu-mi convine că vine și Clay. 

   K- Foarte urât, e iubitul lui George.

   W- CEE?! FIȚOSUL ĂLA?

   G- Nu-l asculta pe Karl, îi arunc o privire rea lui, suntem prieteni buni.

   W- Dar cum sunteți voi prieteni așa buni după o săptămână?

   G- Cu tine tot așa de rapid m-am împrietenit!

   W- Nu-i adevărat. face o față de ofticat.

   K- Eu cred că nu e atât de rău, dacă o să vorbești cu el poate te vei înțelege.

   W- Nu mă înprietenesc cu fițoși!

   G- Nu e fițos, doar ți se pare.

   W- Părinții lui sunt destul de bogați, are tot ce vrea, un copil răsfățat!

   K- Poate doar exagerezi..

   W- Mie nu-mi pare de încredere..

   Amândoi se uită la mine..

   G- Ce am făcut de vă uitați așa..

   K- La cum a zis Wilbur nici mie nu-mi pare de încredere..

   Nu știu ce să zic, după ce au zis ei lucrurile alea, parcă m-au făcut să mă gândesc.. Cât timp am stat cu el părea cea mai draguță și iubitoare persoană. Oare doar să mi se fi parut? Nu cred.. sper să nu fie așa.. Dacă vrea să se folosească de mine, doar..?

   C- Bunăăă!  Clay a ajuns, chiar după fața lui îți poți da seama că este o pesoană extrem de blândă.. De cred ei că nu este una?

   W- Bunăă! spune Wilbur parcă scârbit.

   K- Nu-l băga în seamă, Salut, sunt Karl! spune zâmbind. Măcar Karl să se comporte frumos,

   C- Saluut, Karl, Clay.

   K- Știu deja. spune cu un zâmbet malefic.

   G- Sincer să fiu nu știu ce are Wilbur..

   C- Probabil crede că sunt un fițos, e ok, au mai fost persoane care credeau asta.

   W- Știe el ce știe..

   G- Hai să mergem undeva, nu?

   K- Haideți la un film.

   Wilbur stătea extrem de distant, chiar și față de mine, mă duc lângă el și îl întreb

   G- Ești ok? Pari s-

   W- Sunt ok.

   G- Nu eș-

   W- Sunt ok, mă poți lăsa?

   G- BIne, te las, nu ești ok oricât ai spuneo. Dacă te simți aiurea spune-mi, ok?

   W- Mhm..

   Mă duc înapoi între Karl și Clay.

   K- Sti cumva ce are Wilbur? îmi șoptește Karl.

   G- L-am întrebat, nu vrea să îmi spună, cică e ok, ori îi este rău ori se simte ciudat că este și Clay cu noi. Nu ar avea de ce, îmi poate spune dacă se simte prost.

   Cred că trebuia să șoptesc mai mult.. Probabil Clay a auzit și acum se simte și el nașpa, din cauza mea..

   K- Trebuia să șoptim mai mult..

   Mergem în continoare spre stație să mergem spre mall. Mă simt prost pentru Wilbur că se simte ciudat pe lângă Clay, dar e și vina mea pentru că Clay a auzit ce am vorbit cu Karl.

   G- Ești ok, Cl-

   C- Sunt în plus?

   Tac, nu pot să spun da sau nu.. Este un nu clar dar pentru wilbur..

   C- E ok găsesc o scu-

   G- Nu, nu, nu, nu, nu. Nu ești în plus..

   C- Nu trebuie să te simți prost pentru mine, spune..

   G- Wilbur crede că ești un nesimțit, dar nu doar că părinții tăi sunt bogați și- pen- umm..

   C- De ce, George?

   G- Nu pot să spun, adică o să pară ciudat.. Adică nu e că nu am încredere în tine, nu crede așa ceva.. Chiar am încredere..

   Clay POV:

   Sută la sută sunt în plus și pentru George, chiar este o persoană dulce că încearcă să facă pe toată lumea bine. Am să găsesc o scuză și am să plec..

   George POV:

   Ce mă fac.. Clay se simte prost, la fel și Wilbur.. ce pot face să îi împac?

   G- Te rog, doar nu pleca, nu te simții prost, e problema la mine, nu e din cauza ta.. îi spun încet lui Clay.

   Se uită la mine, parcă suparat. Sper doar să nu plece sau să stea așa din cauză că am spus așa ceva.. Acum să vă ce cu Wilbur.

   C- Bine, nu plec..

   Îi zâmbesc, își dă seama că nu e un zâmbet "zâmbet".. Merg spre Wilbur, Stătea jos pe banca din stație.

   G- Ești ok?

   W- Nu, nu vreau să stai lângă ăla, dacă ai ajuns să ții la el este bine, îmi dau seama că îl placi chiar dacă nu recunoști, poate el doar o să se folosească de tine și după te lasă, cine stie poate nu doar pentru companie..

   Tac.. se gândește pentru binele meu, nu pentru că se simte el ciudat..

   W- Ce vreau să spun este că, pentru că are bani și are tot ce vrea, crede că poate avea pe cine vrea.. atât..

   Nu am ce să zic, are dreptate, este și asta o posibilitate, sper să nu.. asta clar mi-a dat de gândit...


M-am gândit să fie ceva mai dramatic ca revenire:) Am să postez cât pot până începe școala și după o să fie nașpa, că îmi trebuie bursa aia ca să îmi iau toate chestiile posibile:3 Nu știu ce să zic, asa că AVEȚI GRIJĂ DE VOI<3 Bye:)

ASCULTATI NOUL EP AL LUI DREAM:)

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 06, 2023 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Mai Mult Decat Cel Mai Bun PrietenUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum