Am să fiu ghidul tău.

33 6 6
                                    

   Cred că o să rămân fără idei de nume de capitole deci mda;)

Clay POV:

   Îl sun pe Nick, dar el nu-mi răspunde. Nu știu ce face omul ăsta cu telefonul. Dacă îl suni nu-ți răspunde, dacă te sună el doamne ferește să nu îi răspunzi. Îl mai sun odată.

   L-am sunat de 5 ori si tot nu-mi răspunde. Ce dracv poate face? Ce mă fac eu? Ce o să spun eu mâine, când mă întalnesc cu George.

Autor POV:

  Iar l-au apucat pe Clay scenariile false și a continuat așa până într-un final Nick îl sună înapoi.

N. Alo, ce vrei ,ă de mă suni?

C. Dacă dormeai...

N. Asta făceam, dar nu pot să o fac că mă suni ca un disperat.

C. Vezi că tu faci figurile dacă cineva nu-ți răspunde, deci, șarap.

N. Mda, bine. Ce ai mai pățit, domnul gagicar.

C. De unde porecla asta?

N. Din cvr. Acum zii.

C. Eu ce oare să-l întreb pe George când o să ne întâlnim?

N. Treaba ta, tu l-ai chemat la date, nu eu.

C. NU E DATE!

N. Sau poate:)...

C. Mă ajuți?

N. Care ar fi motivul pentru care l-ai chemat după ore?

C. Să vorbim prostea.

N. MĂ DA TU VREI AJUTOR SAU NU?

C. Păi un așa zis motiv ar fii că aș vrea să fim prieteni.

N. Buun, și despre ce vorbesc prietenii?

C. Despre orice?

N. Caz rezolvat, noapte bună!

C. Ai făcut un kkt...

N. Eu? Eu am un date și nuj ce să zic?

C. Nu...

N. Așa ziceam și eu. Dacă te ajută îl poți întreba de lucrurile preferate.

C.  Vezi că e o idee bună. Dar ar fi ciudat doar să-l întreb ce îi place.

N. În viată totul este ciudat, Clay.

C. Speaker motivațional ești.

N. Știam deja:).

C. Hai că te las să dormi ca porcul toată ziua.

N. Cine zice ăla eee!

C. Bravo mie, ce să zic...

N. Hai, dute și gândeștete cum îl cucerești și după, poate îl fvți, cine știe.

C. HAI MARȘ! *închid*

   Cât de pervers poate fi un om? Am aflat răspunsul. Ce-o (?) fi o fi. [n-ai cum să ști, oricine ai fi...] Am să sper că nu mă fac de râs și gata. Oricum suntem doar noi și... suntem doar noi... doar noi>:) Mi-a dat Nick din perversitatea lui. Doamne ajută să fie totul bine.

George POV:

   Merg la bucatăfie să-mi fac două ouă. Le pun în tigaie și aștept. Oare ce voi face mâine având în vedere că (,) Clay m-a invitat să stăm după ore? După ce s-au făcut iau ouăle și le pun înntr-o farfurie. 

Mai Mult Decat Cel Mai Bun PrietenUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum