'eleven'

207 19 116
                                    

'Havai fişeklere bak, çok güzel.'

Dedi bakır saçlı oğlan. Kehribar gözlü ise sadece bu oğlanın yüzünü inceliyordu.

'Evet, çok güzel, sevgilim.'
_____________________________
Childe'nin bakış açısı;

Zhongli evime geleli 2 hafta, veya daha fazla geçmişti. Fakültede de arada sırada konuşuyorduk; Ders sırasında zaten konuşmazdık, tenefüslerde de ya benim arkadaşlarım beni yanına alıyor, ya da Zhongli'nin arkadaşları onu yanına alıyordu. Kısacası konuşmaya pek vakit kalmıyordu.

Bu hafta onu çağırmalı mıydım? Kaeyalar ile konuşmaktan beynim sikilmişti, belki Zhongli'yle konuşursam IQ seviyem kendine gelirdi? Mesaj atmak için telefonu elime alacağım sırada telefonun ekranı mesaj yüzünden parladı, önce atan kişiye baktım;Kayıtlı değildi, numara +7 ile başlıyordu, yani Rusya'dandı. Daha sonra mesaja baktım.
_________
+7 *** *** ** **
Selam Ajax.
_________

Mesajı okuduğumda donup kalmıştım. Ajax ismini çok yakın olduğum kişilerden başka birine asla söylemezdim, ailemden biri de değildi zaten, öyle olsa numarası kayıtlı olurdu, hemde bana Childe diye seslenirlerdi, ki zaten yazmaları için bir sebepte yoktu.

___________

Childe:
Sen kimsin?
___________

Kim olduğunu bilmiyordum, ama bu durum kesinlikle sinirimi bozmuştu.

__________
+7 *** *** ** **
Bu kadar kolay unuttun mu gerçekten?
Hmm, peki Askeley ismi bir yerden tanıdık geldi mi?:)
__________

Siktir. İsmi gördüğüm gibi sinirden telefonu sıkmaya başlamıştım bile.

Yakın arkadaşlarımın çoğu aromantik olduğumu düşünüyordu çünkü daha önce sevgilim ya da hoşlandığım olmamıştı;

Yani onlar öyle biliyordu.

15-16 yaşındaydım, her ne kadar küçük kardeşlerim ve küçük ablam hariç bir daha ailemi görmek istemesemde, Tatilde kardeşlerim mecburen Rusya'ya gitmiştim. O sırada ise 'canım' ailem misafirliğe gitme kararı aldığı için bende gitmek zorunda kaldım, dost olduğumuzu söyledikleri bir aileyi ziyarete gitmiştik ve bu benim için cidden sıkıcıydı. O zamanlar ergenin tekiydim ve ne sikim varsa sıkılıyordum, tabii ki götümün üzerinde duramayıp odalara bakınıyordum. Odaların birine bakarken birini gördüm. Sarışın, uzun boylu bir adamdı işte, Rusya da ki normal bir tiplemeydi.19-20 yaşlarında gözüküyordu, ki zaten 20'ydi. Bende belki konuşabileceğim biridir diye düşündüm. Yanına gidip ismini sormuştum;

"Askeley."

Iyi anlaşmıştık, iyi biri olduğunu düşünmüştüm. Beni bir kaç kere kafeye ve evine davet etmişti, yakınlaşmıştık, o zamanlar daha çok küçüktüm o yüzden aramızda ki yaş farkında da değildim, zaten ailemle yaşadığım olaylardan sonra sinirim bozulmuştu, ve üstüne Rusya'dayken sürekli o aptalların aşağılayıcı bakışlarına maruz kalıyordum, o yüzden olsa gerek ki Askeley'in bana iyi geldiğini düşünmüştüm.

Zaten yaz tatilinin çoğunu Rusya'da geçirmeyi düşünüyordum, ve bende 5 yaş büyük, reşit olan birinden hoşlanmıştım, kesinlikle küçüklüğümü ölesiye dövmek istememin sebeplerinden biriydi bu. Askeley de zaten bunu istiyordu. Bana açılmıştı ve bende salak bir ergen olduğum için kabul etmiştim, bir kaç gün sonra ise güzel bir manzarası olan bir tepeye götürmüştü beni.

Kensatsukan|Zhongchi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin