4. Bölüm-"Satranç kuralları."***
Lara ikizleri takip etti ve aşağı inip salona geldiler. Geldikleri zaman orada olan 4 kişi vardı. Dipper onların yanına geçerek tanıttı."Lara, bu Wendy..." dedi turuncu saçlı kızı göstererek. Wendy ona elini kaldırarak selam verdi. "Bu Soos..." dedi onun yanında fes takan erkeği göstererek. "Selam kanka!" Diye cevap verdi. "Ve bunlarda Gideon ile Pacifica."
"Onlar bizim en iyi arkadaşlarımız!" Dedi Mabel onların yanına giderek. "Buraya ilk geldiğimizden beri tanışıyoruz!"
"Senin de onlar ile tanışmak isteyeceğini düşündük!" Dipper Mabel'ın cümlesini tamamladı.
"Bu çok...güzel..." dedi Lara. Çok tedirgindi olanlardan dolayı. Kendine gelemiyordu ama bunu göstermemeye çalıştı. "Ben...ben hemen geliyorum...çok üzgünüm!" Dedi ve koşarak salondan çıktı.
Herkes onun arkasından bakarken Dipper açıkladı. "Biraz utangaç ona zaman verin eminim seversiniz!" Dedi. "Hadi film açın ve birlikte izleyelim!"
***
Lara odasına geri döndü ve kapıyı kapattı. Hızlıca yatağına koşup yastığın altından günlüğü aldı. "Hadi ama...birkaç tane daha bilgi olmal-" diyecekken birşey farketti...
Bill Cipher sayfası...silinmişti.
"NE?!" Lara sayfaları karıştırmaya başladı. "Bu nasıl olabilir?! O üçgen nereye gitti?!" Dedi sinirli ve tedirgin bir şekilde. Sayfaların neredeyse hepsine bakmıştı ama Bill ile ilgili hiç birşey yoktu. "Ben ne yapacağım, neler oluyor?! Sayfalara ne oldu?!" Derin bir nefes aldı. "Ford amca görürse beni mahveder!"
Sakin olmaya çalıştı ve yavaşça nefes alıp verdi. "Pekala...bu şeyin gizemini bulana kadar..." Etrafına bakındı ve en uygun yerin kendi çantası olduğuna karar verdi. Sonuçta çanta onundu, kimse bakamazdı. Günlüğü onun içine koydu ve çantasını kapattı. "Burada...güvende olur."
"Hey Bill bozuntusu beni duyuyorsan sana söylüyorum! Senin gizemini bulacağım ve seni mahvedeceğim anlamadığım şekilde insan gibi görünüp ama bir doritoya benzeyen...dorito." dedi Lara odada kısık sesle bağırarak. Hiç bu kadar cesur olduğunu hatırlamıyordu. Odada etrafa baktı ve birşey olmayınca ikizlerin yanına gitmek için aşağı indi.
***
Lara tekrar salona geldi ve diğerlerinin film izlediğini görüp Dipper'ın yanına oturdu. Kulağına sessizce fısıldayarak "Kusura bakma...bir işim vardı." Dedi utangaç bir şekilde. Dipper gülümsedi "Sorun yok ben anladım zaten. Eğer rahatsız olursan gidebilirsin." Diyerek gülümsedi.
O an Lara'nın aklına birşey geldi. Ya Dipper Bill hakkında birşeyler biliyorsa? Sonuçta o her yaz buradaydı ve amcası ile baya vakit geçirmiş gibi görünüyordu. Bill'den korkuyordu ama tek başına yapamazdı. Bu ciddi birşey olabilirdi.
"Dipper...Bill Cipher hakkında...birşey biliyor musun?" Dedi Lara endişeli bir şekilde. Dipper cevap vermedi. Lara duymadığını düşündü. "Dipper?" Dipper'ın yüzüne baktı ama sadece bir yere odaklanmıştı. Sonra diğerlerine baktı onlarda aynı yere bakıyordu.
"Hey neler oluyor burada..." diyerek ayağa kalktı ve etrafa baktı. Herkes tek bir noktaya bakıyor ve kıpırdamıyordu. Filmin sesi gitmişti, Lara oraya baktı, film donmuştu. Geri geri gitti. "Neler oluyor?!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Şeytanın Çırağı||Gravity Falls~
Fanfiction~☆°*•°☆°*•°☆°*•°☆°*•°☆~ -Şeytanın Çırağı||Gravity Falls- ~☆°*•°☆°*•°☆°*•°☆°*•°☆~ 'Elini ona uzatan şeytana baktı, daha sonra da o ellere... Siyah ve bir piyaniste aitmiş gibi duran kibar uzun parmaklar. Masmavi bir ateş yandı uçlarında ve ateş hızlı...