0.6

164 22 107
                                    


6. Bölüm-"Şeytan ve çırak."

***

Aralarında ölüm sessizliği oluşmuştu. Bill Lara'ya alayla bakarken Lara ona şok olmuş bir şekilde bakıyor gözlerini ayıramıyordu. Bill daha fazla bu bakışmaya dayanamayıp ofladı. "Yaşıyor musun?"

Lara başını kendine gelmek için iki yana salladı ve konuştu. "Maalesef."

"Oh siz insanlar! Ne kadar çok dalıyorsunuz..." dedi Bill söylenerek. "Elimi havada bırakma istersen diyorum."

"Bıraksam ne yapacaksın?" Lara ona ters ters bakınca Bill tekrar bir kahkaha attı. "Sen bu kadar inatçı mıydın? Senin hakkında bunu bilmiyordum...o kadar araştırdım."

"Bilmediğin çok şey var ayrıca hayatıma karışma." Bill bu lafın üzerine dayanamayıp ona doğru yürüdü. Lara hafif geriye gittiğinde Bill sopasıyla Lara'nın arkasını kesti. Aralarında bir parmak vardı neredeyse.

"Beni dinle. Ben bir insan değilim. Ben bir şeytanım." Ciddileşen ses tonu Lara'yı korkutmuştu. "Laflarına dikkat et. Bende çok meraklı değilim sana." Lara yutkundu ve anlından ter aktığını hissetti. Bill hafifçe sırıttı ve "Şöyle! Biraz aksiyon!"

"Sen ciddi misin?!" Dedi Lara bağırarak. "Ödümü kopa-"

"Bup bup! Mümkünse çok konuşma çırak!"

"Çırak mı? Ne çırağı? Bana herşeyi anlatsana artık seni...sarışın...civciv-?"

"Civciv mi? Çok alındım..." dedi Bill yüzünü asarak. "Ben daha yakışıklıyım."

"Yeter artık anlat şu olayı!"

"Tamam tamam..." dedi ve açıklamaya başladı. "Ben bir şeytanım, buranın şeytanı gibi düşün ve 3 yıl önce beni o gördüğün taşa hapsettiler. Oradan çıkmam için enerjiye, birine ihtiyacım vardı. Ve o kişi sensin neden diye sorma."

"Peki o günlükte neden sen varsın? Ve neden insansın orada üçgendin?"

"Ben insan değilim." Dedi Bill sinirle. "Senin yüzünden böyleyim...bir insan beni kurtardı o yüzden bu haldeyim. Ayrıca..." Bill ona endişeyle baktı. "Sen o sayfayı okumadın...değil mi?"

"Hayır. Silinmişti okuyacağım sırada ne oldu?" Lara birşeylerin ters gittiğini anladı. Bill bozuntuya vermeyerek "Yok birşey!" Dedi.

"Ve son olarak 'Çırak' olayı?" Dedi Lara tek kaşını kaldırarak. "Güçlerimin hepsine sahip değilim bu yüzden bana yardım edecek birine ihtiyacım var. Bu kişi sensin. Sen benim çırağımsın Frazer. Ayrıca bu aramızda eğer birine söylersen işin biter."

Titremeye başlamıştı son kelimesiyle. Ne yapması gerekiyordu? Birine söylemeli miydi? Yoksa tıpış tıpış gidecek miydi? Aklında binbir soru varken Bill gözlerini devirdi ve Lara'nın kolunu tutup onu sürüklemeye başladı.

"Hey! ne yapıyorsun sen!? Bırak beni!" Diye bağırdı Lara kolunu çekmeye çalışarak. "Çok düşünüyorsun Frazer...bunu hızlandırıyorum sadece."

"Belki! Ben! Gelmeyeceğim!" Dedi Lara kolunu kurtarmaya çalışarak. Parmak şıklatma sesi duyduğunda gözlerini açtı ve şok içinde etrafa baktı.

"...BİLL BİZ NERDEYİZ?!" Delirmiş bir şekilde etrafa bakıyordu. Burada tuhaf canlılar ve önlerinde tezgah olan bir yerdi. Tezgahlarda garip yemekler, eşyalar vardı. Hiç insan yoktu görünürde.

"Boyutlar arası bir pazardayız! Şimdi sen burada uslu uslu duruyorsun ve beni bekliyorsun. Hemen geleceğim." Dedi ve Lara'nın göremeyeceği bir tezgaha doğru gitti.

~Şeytanın Çırağı||Gravity Falls~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin