1.3/(part1)

115 14 50
                                    


13. Bölüm-"Mor tüy."(part1)

***

"UYAN KUZEN YENİ BİRGÜN YENİ OLASILIKLAR!"

Lara gözlerini zorlukla açtı ve yatağında zıplayan Mabel'a baktı. "Mabel..."

"UYAN BUGÜN YENİ BİRGÜN MÜKEMMEL MUHTEŞEM BİRGÜN OLABİLİR!"

Lara göz ucuyla yanındaki saatte baktı ve saat tam yediydi. "Aynen kesinlikle ben geri uyumaya dönüyorum." Dedi ve kafasını yastığına gömdü. Daha sonra Mabel onu bacaklarından çekti ve Lara aniden gözlerini açarak bir yere tutunmaya çalıştı. "MABEL! KİME DİYORUM MABEL YAPMA UYUMAK İSTİYORUM BEN!"

Mabel Lara'yı merdivenlere kadar getirdi.

"Tatilde erken uyanmalısın-"

"Aynen kesin öyledir hatta Ford bile uyanıktır değil mi şuan?"

Aşağıdan bir ses geldi, "Lara uyandı mı Mabel tatlım?" Bu Ford'du. Lara 'yok artık' der bi ifade ile baktı ve Mabel gülümsedi. "Ford amca uyumak ne demek bilmez."

Lara'nın aklına o anda Bill geldi. Ona hiçbir haber vermemiş ve günlükte de birşey yoktu. Hemen aklı başına geldi ve merdivenlerden hızlıca inerek dış kapıya koştu. "Benim ormana gitmem lazım! Sonra görüşürüz!"

Mabel arkasından "Ne- SEN NASIL ENERJİN BİRDEN YÜKSELDİ?!" Diye bağırdı. Ford "Hey küçük hanım derhal buraya-" diyemeden Lara çoktan kapıdan çıkmıştı. Ford derin bir iç çekti ve daha sonra hafifçe gülümseyerek mutfağa gitti.

***

Lara yüzünde mutlu ve maceracı bir ruhu ile hızlıca Bill'in heykeline doğru koştu. Bill hemen yanında olan bir ağacın önünde oturmuş bir çiçeği inceliyordu. Lara onu görünce durdu ve seslendi. "Bill! Merhaba!"

Bill başını çiçekten kaldırıp sesin geldiği yere baktı ve Lara'yı görünce gülümsedi, eline çiçeği alarak ona doğru yaklaştı. "Merhaba Frazer. Bugün baya erkencisin!"

"Aslında şey-"

"Mabel seni uyandırdı."

"Mabel beni uyandırdı."

Lara'nın gözleri büyüdü. "Sen nasıl-" Bill gülümsedi. "Umarım birgün öğrenirsin ben bir iblisim ve sende çırağımsın senin hayatın benim hayatım!"

"Bu biraz rahatsız edici..." dedi Lara yüzünü buruşturarak. "Her neyse, o çiçek nedir?" Diye sordu konuyu değiştirmek için.

Bill çiçeği gösterdi. "Bu ormanda gördüğüm en tuhaf çiçek incelemek istedim." Ona uzatarak tek kaşını kaldırdı. "İncelemek ister misin?"

"Tabii, neden olmasın." Dedi Lara ve çiçeği aldı. Her insanın yapacağı gibi ilk önce kokladı. "Biraz tuhaf kokuyor sencede öyle değil mi?" Dedi.

"Aslında ben kokusunu papatyaya benzettim,." Bill anlamayarak ona baktı. "Papatya tuhaf değil sanki?"

"Bu papatyaya benzemiyor Bill..." Lara başını tuttu ve kendini Bill'in önünde bayılarak buldu.

"Lara?" Bill eğilerek onu sarstı. Uyanmamıştı. "Lara! LARA UYANSANA!" Tedirgince çiçeği tekrar kokladı. "HAY LANET ŞEY HAYIR BU PAPATYA GİBİ KOKUYOR!"

Bill çalıların arasından bir ses gelince kulağını dikti ve oraya baktı gördüğü şey karşısında o kadar dehşete düştü ki göz bebeği küçüklmüştü.

"A-...A-Axolotl..."

Axolotl ona hiçbirşey demeden gülümsedi ve Lara'nın başına yaklaştı. Küçük patisini onun başına koyup gözlerini kapattı ve aniden ortadan kayboldu. Bill şaşkınlıkla baktı.

~Şeytanın Çırağı||Gravity Falls~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin