📀

153 11 7
                                    

Dudakları... Tanımlayamayacağım kadar güzel hissetiriyordu. Sonsuza kadar böyle durabilirdim. Ama en güzeli, artık tüm bu acımı rahatça paylaşabileceğim birinin olmasıydı. Hemde olabilecek en mükemmel kişi bu. Ben, Lumine ve Paimon harici başka birinin Tevyat'ı hatırlaması çok güzeldi. Mutluluktan gözlerim dolmuştu. Dudaklarımızı maalesef ayırdığımızda EPEY bi kızarmıştım, ve gülümsüyordum. Mutluluktan tutamadığım göz yaşlarım gözlerimden süzülüyordu. Masum şeyciğim nasıl da endişeleniyor benim için YERİM ONU😭😭. Ona sarıldım, oda bana sarıldı. Kolları sıcacıkdı ve çok rahattı. Birbirimize tekrar baktık ve tekrar öpüştük. O sırada birinin fotoğrafımızı çektiğini duyduk. Xiao hemen Kim olduğuna baktı ve Hu Tao olduğunu gördü.

H: Hehehe, bu fotoğrafımı son silinenlerden silemediğin içindi!
X:YA SKİCEM BELANI ORRROSPU ÇOCUĞU
H:BEN OROSPU ÇOCUĞUYSAM SENDE OROSPU ÇOCUĞU OLUYOSUN YALNIZ HATIRLATIRIM!

Hu Tao şimşek McQueen hızıyla (hıza gel) kaçmaya başkladı ve Xiao fotoğrafı silmek, ve bence başka nedenler, için de onu kovalamaya başladı. Ben de napıyım işte gariban ben balkonda ne olduğunu anlamamış bir tiple oturuyordum.

-----------------------------------------------Eben SekaisiGitar ablam:AETHERGitar ablam:AETHERGitar ablam:AETHERGitar ablam:AETHERGitar ablam:AETHERGitar ablam:@ Canon gayGitar ablam: YA Bİ BAK AMINA KOYİM YAAether: Ne var amq malıGitar ablam: Ka...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


-----------------------------------------------
Eben Sekaisi
Gitar ablam:AETHER
Gitar ablam:AETHER
Gitar ablam:AETHER
Gitar ablam:AETHER
Gitar ablam:AETHER
Gitar ablam:@ Canon gay
Gitar ablam: YA Bİ BAK AMINA KOYİM YA
Aether: Ne var amq malı
Gitar ablam: Karşı binadaki sen misin yarram
Aether: Karşı bina nere aq
Gitar ablam: *1 fotoğraf gönderildi*
Aether: Evet neden ki?
Gitar ablam:*Silinmiş bir mesaj*
Aether:ÖZEL GEL AMQ MALI GERİZEKALI BOK GİTARLI
Monokumalı Teru Teru: Papatya tarlası öneririm
Monokumalı Teru Teru: Bide ne yazdın canım arkadaşım göremeden sildin de😡🤪
Gay dondurmacı: Hangi orospu çocuğu benim fotomu paylaşmış?
-----------------------------------------------

Gitar ablam & Canon Gay

Gitar ablam: Pss pss

Aether: Bir daha pss pss de...

Gitar ablam: Senden nefret ediyorum

Aether: Bende senden c:

Gitar ablam: Neyse

Gitar ablam: DAYI O NASIL BİR ÖPÜŞMEDİR, ARKADAŞ BEN HAYATIMDA BÖYLE DOLU DOLU ÖPEN BİR ÇİFT GÖRMEDİM. CHONGYUN VE XİNGQUİ DEN BİLE DAHA İYİ AMQ!

Aether:Eğer biz açıklamadan önce gay olduğumuzu birine söylersen sonun hiç ama HİÇ iyi olmaz

Gitar ablam: Söylemiyeceğim zaten. Ama o nasıl bir öpüşmedir. çerez vardı zaten yanımda tam oldu.

Aether: *9 fotoğraf gönderildi*

Gitar ablam: LAN SEN NERDEN BULDUN BUNLARI!

Aether: Meslek sırrı cnm

The Light İn Me / XiaotherHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin