202 19 19
                                    

Xiaolardan gelirken de hala Zhongli'ye sinirliydim. MİLLET RÜYASINDA İNEKLERİN DANS ETMESİNDEN ŞİKAYETÇİ, BEN İSE TEVYAT KURTARMACA. Abi rüyada savaşmak nedir ya.
Yolda yürürken Lumine ile karşılaştım. Yolun karşısındaydı. Beni görünce sinirli sinirli geldi. Ne olduğunu anlamamıştım. Yanıma gelince bir güzel tokatı yapıştırdı

L: NERDESİN ULAN SEEEEN!!! TÜM GECE ÇOK ENDİŞELENDİM, HABERİN VAR MI!?!? GERİZEKALI DÜN NERDEYDİN!!!
A: Sana dün yoldayken mesaj atmıştım görmedin mi!!
L: NE MESAJI HAYVAN HERİF!
Diyip beni daha çok sarstı. İşte o zaman hatırladım, ben internete bağlı değildim ki.
A: AAA BEM TELEFONUMU İNTERNETE BAĞLAMAYI UNUTMUŞUM BİR ARKADAŞIMDA KALDIM BEN DÜN GECE!!! ÇOK ÜZGÜNÜÜÜÜÜM!
L: Hangi arkadaşın.
Öyle bir söyledi ki resmen beni ve Xiao'yu öldürecekti. Çok ciddi baktı. Korkunçtu.Eve gitmeye de aşırı derecede korkuyordum. Bir insanın ikizi neden bu kadar korkunç olmak zorundadır ki?
A: XİAOLARDAYDIM!
L: TAMAM DA NE BAĞIRIYORSUN PEZEVENK!
A: KORKUDAN BAĞIRIYORUM!!!
Ve bağırdığım için bir tokat daha yedim. Onu suçlayamazdım çünkü çok endişelenmişti. Taksi çağırdık ve eve gittik. Eve girince Paimon'u gördüm. Çok endişeli duruyordu.
P: ÜHÜĞÜ! ABİ NERDEYDİN ÇOK ENDİŞELENDİM. ÜHÜÜÜÜÜÜÜÜHÜÜÜ!!!
L: Bu gerizekalı abin interneti açmayı unutmuş!
A: Çok özür dilerim tamamen benim salaklığım
P: ÜHÜÜÜ, BİZİ BIRAKIP GİTTİN SANDIM.
8 Yaşındaki kıza da yaşatmadığım kalmamıştır artık. Birbirimize sarıldık. Sonra odama çıktım ve yatağıma uzanıp telefonumu açtım. Tamam geçmişini filan hatırlıyor ama sonuçta 8 yaşındaki bir kız o şuan ve beyni öyle çalışıyor. Onu bu yüzden suçlayamam.

——————————————————————————————————————————————-
                                                                              51. Bölge
Verteaulang şeyi (Fischl): Değerli ülkemin uzun yıllardır yaşayan varlıkları, bu günkü hisleriniz hangi tarafa geçmeye karar verdi? (Nasılsınız?)
Gitar ablam (Xinyan) : Sakin.
Havai fişek (yoimiya): iyi sen
Verteulang şeyi: Değerli insanım, hislerinin pozitif olmasına sevinip sorun için teşekkür ederim. Bu gün hislerim düne göre taraf değiştirip daha iyi olmaya karar verdiler! (İyiyim, sorduğun için sağol)
Falcı (Mona) : Burası çok sıkıcı
——————————————————————————————————————————————-
Falcı tarafından eben Sekai'si kuruldu
Falcı Seni gruba tekme tokat soktu
Falcı Adeptus'umu gruba tekme tokat soktu
Falcı Gay dondurmacı'yı gruba tekme tokat soktu
Falcı Gay dondurmacının maniti'ni gruba tekme tokat soktu
Falcı Monokumalı Teru Teru'yu gruba tekme tokat soktu
Falcı Adalet bakanı'nı gruba tekme tokat soktu
Falcı Gitar ablam'ı gruba tekme tokat soktu
Monokumalı Teru Teru: Aörkeşsl Bq sb
Adalet bakanı: "arkadaşlar bu ne"
Falcı: Şimdi benim teorimde beyinden sikilmiş (geri zekalı)  insanlar her zaman eğlencelidir. Ve sizde beyinden sikilmiş canlılarsınız. Ayrıca canım çok sıkılıyor ondan açtım.
Gay dondurmacı: Yanlız yazarın aklına fikir gelmiyo o yüzden çok fazla birşey bekleme
Falcı: 4. DUVARI KIRMA APTAL OĞLU APTAL!

 DUVARI KIRMA APTAL OĞLU APTAL!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
The Light İn Me / XiaotherHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin