🍻

103 8 7
                                    

Xiao gittikten sonra saate baktım, epey bi geç olmuştu. Yorgun da değildim. Babam zengin bir koleksiyona sahip bir koleksiyoncudur, o yüzden evimizde bir kütüphane bulunuyor. Aşağı kata, kütüphaneye inip bir kitap aldım ve odama çıktım. Belki kitap okursam uykum gelir diye düşündüm. Yastığı duvara destekleyerek dik konuma getirdim ve yatağımın üzerinde kitabı okumaya başladım. 10 sayfa, 20 sayfa, 40 sayfa, 50 sayfa, 100 sayfa.... Ne uykum geliyordu, ne de kitap bitiyordu. Aslında ne, biliyor musun? Uyumak istemiyorum. O milyonlarca salak için uğraşmak istemiyorum, madem o "archonlar" güçlerini o kadar geri istiyor, o zaman benim kadar çabalasınlar alsınlar! Her uyuduğumda aynı işkence, bıktım artık! Ne kadar yorgun olduğumu sikmişim,u gün uyumayacağım. Yarın okul mu var? Sikmişim okulunu bıktım artık yeter. Kitabı yana bırakıp elime telefonumu aldım ve watpadd'i açtım. Devam eden ama yazarı sınava hazırlandığı için artık çok bölümü gelmeyen bir seri var, ona devam etmeye karar verdim, ismi the light in me mi ne öyle bir şeydi. Yalnız hikayede güzel sarıyor öneririm. Bölümler hemen bitmişti, başka bir seriye başladım, ve sonra başka bir seriye daha... saat 6'yı bulmuştu. Hafif uykum vardı ama BANANE! Okul olduğu için hazırlandım. Lumine ve Paimon'u kaldırdım. Lumine giyinirken bende Paimon'un saçlarını tarayıp kıyafetini iliklemesine yardım ettim. Sonra Paimon biraz çizgi film izlemek için aşağı indi bende Lumine'den saçlarım için yardım istedim.
-----------------------------
L: Dün gece uyumadın mı?
A: Ne alaka?
L: Esniyorsun!
A: Ya yok ne alaka, dedim esneyerek.
L:Bak gene esnedin!
A: Ya üfff, boşver uyudum uyudum.
-----------------------------
Bana ters ters bakıp geri saçımı örmeye devam etti. Ördükten sonra saçlarımı kaldırıp enseme vurdu
-----------------------------
A: BUNU NEDEN YAPTIN!?
L: Güzel ses çıkıyor
-----------------------------
Hay ben senin nedenine S... Neyse çok
Da bir şey demek istemiyorum, yorgunum. Bu gün derslerde uyuya kalmam umarım, bir anda kalktığımda mal gibi davranırsam rezil olurum. Kahvaltı için mutfağa geçtim, şöyle çaktırmadan ablamın ilaçlarından içsem ne olabilir ki, sonuçta uykumu yok da edecekler. Bende ne yaptım...İçtim. LAN HAP OLMASINA RAĞMEN TADI GELIYOR BUNE LAN ÖĞĞĞĞKK (Medikinet rizz). Neyse çok takmayalım. Ben ilacı içtikten sonra Paimon ve Lumine Mutfağa geldi. İlacı bırakıp kendime ve kardeşlerime tost yaptım. Yemek yedikten sonra Lumine ilaçlarını alıp geldi.
-----------------------------
L: İlacım bitmiş... Yedekleri nereye koymuştum ya, unuttum off...
P: Dolapta değil miydiler?
L: Evet oradaydılar! Sağol Paimon <3
-----------------------------
Lumine ilaçlarını içtikten sonra ayakkabılarımızı giyip otobüs durağına geldik.
-----------------------------
L: Aether, duydun mu sınıfa yeni bir öğrenci geliyormuş!
A: duymamıştım...
L: Kız Çinli diyorlar. Türkiye'ye daha yeni taşınmışlar. Önceden Çin'de bir modelmiş, kariyerine burada da devam edecek sanırım.
A: T.C.si neymiş peki? (!)
L:8321202-
A:LAN YUH ŞAKASINA SORMUŞTUM ÇÜŞ KIZIN T.C.SİNİ NEREDEN BİLİYORSUN?
L: Sen bilmiyor musun?..
A: Lütfen bana zarar verme, korkuyorum.
L: Öcü geldi böööö
-----------------------------
Servis geldi ve bindik, Xiao'yla sohbet ettim. Ayrıca bu günlüğüne Hu Tao ile de yerlerimizi değiştirdik, aramızdaki bir piç (tanıştırayım, ikizim Lumine) öpüşürkenki fotoğraflarımızı çekti. Piç. Allah senin belanı versin. Orospu....Yol genelde uzun oluyor, ve bende uykuya yenik düşüp uyuya kaldım, Xiao'nun omzunda. Kalktığımda yanağımdan öptü ve geldiğimizi söyledi. İnerken Lumine'in önümüzde oturan kız ile (Ayaka) konuşup kıkırdadıklarını fark ettim, meğersem ben uyurken gizlice dönüp fotoğrafımızı çekip Lumine'e yollamış... Bir de ne göriyim, Lumine kızıl yanında kızarıyor! Omen tonrem, Lumine aşık! Dur eve gidince bu konuyu konuşup sinir ederim onu. Bi çıkmaya başlasınlar her anlarını çekeceğim. Sınıfa girip eşyalarımızı bıraktık. Xiao ile konuşmaya başladık.
-----------------------------
X: Sana söylemem gereken önemli bir şey var...
A: Nedir o?
X: Babam... her şeyi biliyor....
A: Nasıl yani, neyi biliyor?
X: Tevyat'ı bildiğimi. Sana çok kızgın
A: Siktir...
-----------------------------
Sıçtım. Hayatımın tam orta yerine sıçtım.... Napıcam ben şimdi, nasıl bir açıklama yapacağım...
-----------------------------
X:Napıcaz şimdi?
A: M-Merak etme ben bir şeyler yaparım....Umarım...
-----------------------------
Sonra konuyu değiştirip epey bir konuştuk, ardından zil çaldı.
-----------------------------
Ning: Günaydın veletler, dersimize başlamadan önce, yeni bir öğrencimiz var. Kendisini tanıdıktan sonra dersimize geçebiliriz. Ayrıca arkadaşınıza iyi olun, onla da sosyalleşin. Neyse, gelebilirsin içeriye kızım.
???: Merhaba, ben Heng Yìchén. Çin'den geliyorum, sanırım biraz belli. Modellik yapıyorum. 14 Mayıs doğumluyum. Umarım iyi anlaşabiliriz
-----------------------------

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 22, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

The Light İn Me / XiaotherHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin