Genç kız Grace'in onu içeri davet etmesi üzerine eve girdi. Bugün Pazar olduğu için akademi boştu, çocukların belli bir süre dışarı çıkmaya hakları vardı. Asena da şansına bu saate denk gelmişti. Reginald Asena'ya bir oda hazırlatmıştı. Zaten odası yıllardır hazırdı. Çünkü Reginald Asena'yı da alacağını sanmış ona da bir oda ayarlamıştı. Reginald Grace'e Asena'nın odasını göstermesini söyledi. Grace de tabiki Reginald'ın emrine uyarak Asena'yı çağırdı.
Asena'nın anlatımından:
Grace beni yanına çağırdı, sanırım odamı gösterecek. Açıkçası bu kadar çabuk hazırlanmasına şaşırdım. Ben geleli 1 saat bile olmadı.
Grace:Beni takip et tatlım. Sana odanı göstereyim.
Birşey demeden Grace'i takip etmeye başladım. Uzun bir merdivenden çıktıktan sonra, bir koridora girdik. Yaklaşık 8 tane kapı vardı. Kapıların üzerinde ise sırasıyla rakamlar yazılıydı. 1'den 8' e kadar. Sanırım 8 numaralı olan benim odam. Zaten onun önünde durduk.
Grace:Odan burası tatlım. Bu akademin kuralları vardır, masanın üzerindeler. Baban ezberlemeni söyledi. Birde akademi formaları dolabında. Akademi içinde onları giyeceksin.
Asena: Teşekkürler Grace.
Grace'e teşekkür ettikten sonra gitti. Bende odama girdim. Waaovv baya güzel dekore edilmiş. Yeşil temalı, severizz.
Asena:Evett şimdi şu formaları giyelim bakalım. Dolap nerdeee? Heh buldum. Hmm idare ederlik bir forma, lacivert olması dışında güzel. Bide kurallar var onlarada bakalım.
Yazar:
Kurallar bir poşet dosyanın içerisindeydi. Yaklaşık 20 tane kural vardı. Genç kız daha kuralların yarısına bile gelmemişken, bir küfür savurdu. bu kadar da kısıtlayıcı olunmazdı ki. Ama nafile gidecek başka yeri yoktu, uymak zorundaydı. Kız kuralları okur okumaz aklına kazıdı. Genç kız 3 gün sokakta kalmanın verdiği yorgunlukla kendini artık onun olan yatağına attı. Ve yaklaşık 10 dakika sonra uykuya daldı.
3 saat sonra.
Kulağını dolduran zil sesiyle yerinden kalktı. Sonradan aklına gelen şeyle hemen banyosuna girdi. Yüzünü yıkayıp aşağıya indi. Yemek yiyecekleri masanın yanına giderek numarası yazılı olan sandalyenin önünde beklemeye başladı. Daha kimse aşağıya inmemişti. Tâki karşısında mavi ışıklarla birlikte beliren çocuğu görene kadar.
Asena'nın anlatımından:
Oğlan: Sende kimsin be!
Asena:Eeeğğ şimdi şöyleki ben sizin yeni kardeşiniz Asena.
Oğlan:.....
Asena:Eee öyle put gibi bakcan mı bana? Sevinmen lazımdı.
Oğlan:Bende yedim zaten dimi?
Asena: Yani istersen yeme ama gerçekten kardeşinim. Valla bak?
Biz konuşurken bir kaç kişi daha geldi.
Oğlan2: Five bu kim??
Adının Five olduğunu öğrendiğim şahıs konuştu.
Five: Kardeşimiz olduğunu idda ediyor Diego.
Diego: Hadi canım!?
Asena: bende burdayım, hani. Ben yokmuşum gibi konuşmasanız?
Oğlan3: E belki gerçekten babam evlatlık edinmiştir ha?
Asena: Evet evet! Ondan!
Five: Saçmalama Klaus! Öyle olsa Luther'a haber verirdi.
Luther:Verdi zaten.
Five:Ne! Ne zaman!?
Luther: 3 saat önce Five.
Klaus:Ağğ yeni kardeşş. Hoş geldiiinnn.
Asena:Sonunda burda olduğumun farkına varan biri!
Klaus: Allison,Ben,Vanya! Buraya gelin çabuk!
Allison: Ne var Klaus?
Klaus: Yeni bir kardeşimiz varr.
Asena: Eeeğ Selam.
Klaus'un arkasından gelen Reginald'ı görmemle susmam bir oldu.
Reginald: Evet çocuklar, yeni bir kardeşiniz var. Yemekten sonra tanışırsınız. Şimdi yerlerinize geçin bu seferlik birşey demiyorum.
Yazar:
Çocuklar yerlerine geçip, yemeğe başlamak için babalarının izin vermesini beklemeye başladı. Reginald izin verince de yemeye başladılar. Asena tabikide yemekte konuşulmaması gerektiğini biliyordu. Bu yüzden konuşmadan yemeğini yedi. Yemekte ne yemek ama, haşlanmış brokoli. Mükemmel!! Öyle böyle yemek yendi, çocuklar salona geçti. Şimdi Asena için sorgulama başlamıştı....
Evett bir bölüm daha bitti ilk bölümler biraz kısa olacak daha sonra uzatmayı düşünüyorum. Yazım yanlışım varsa kusura bakmayın. İyi okumalarrrr. Bu arada karakterin ismini Asena yaptım Lavinia çok uzundu 537 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Number 8\The Umbrella Academy
Fanfiction"Asena? ailen neden böyle bir isim koydu acaba?" "Bilmiyorum." "Şu taraftan gidelim ozaman." "Ordan da 3 kere geçtik Klaus." "Noldu lan burda!?" "Five duvara yapıştı Diego" "Dalga geçeçeceğinize yardım edin!"