Selam genç arkadaş
kitaba bölüm gelmedi biliyorum biliyorum ne olur dövmeyin beni
zaten bölümü düzenlerken keçaplı salçalı makarna yiyordum galiba keçap bozulmuştu tadı bir garipti
bozulmuş keçap yiyen varsa tadının nasıl olduğunu söyleyebilirmi
bu muhteşem ötesi yazarınız bir kitap daha yazmak istiyor muhteşem ötesi zekasıyla birinin beni tekme tokat dövmesi şart oldu
BU ARADA FİRUZENİN RESMİNİ ÇİZDİM! Eğer kafanızda biri canlanmıyorsa buraya yorum atın birdahaki bölüm atim resmini
neyse size iyi okumlar <3
OY VE YORUM YAPMAYI UNUTAMYIIIIINNN<3<3<3<3<3
--------------
Bölüm Şarkıları: Serdar Ortaç - Dansöz / Sezen Aksu - Yansın İstanbul
---------------------
Bir kurallı oyunun içindeki hile gibiydim. Kumar masasına kurulmuş kişiler ellerindeki kozları tek tek öne sürüyor, kendilerini oyunun efendisi sanıyorlardı. Oyundaki her şey başından beri yanlışken kendilerini garip bir doğruya alıştırmış, buna da iyilik demişler.
Saat gece dörttü evdekiler uymuştu. Ben ise Hasan beyin bana temin ettirdiği bilgisayarın başında harıl harıl çalışıyordum. Çalıştığım şey ders değildi, bir sürü forum sitesine giriyor ve bilgi topluyordum.
Bazı sunucular bulup oradaki grupların yaptıklarına bakıyordum. Yaptıkları iş gizlice sitelere sızmak hesap çalmak gibi şeylerdi, kendilerine hacker diyorlardı. Övündükleri işlerin çok zor olduklarını söylüyor insanları kandırıyorlardı
Bir hükümdar gibi alt kademe insanları hükmetmeye çalışıyorlardı. Güvenlik sistemine sızmam gerektiğinden işin temelini öğrenmekten başka bir işime yaramamıştı gruptaki kişiler, geri kalanını kendim halletmeliydim.
İki gündür evdeydim, hiç odamdan çıkmamıştım çalışanlar yemekleri odama getirmişti bu süreçte. Bilge ve kardeşinin ne yaptığını bilmiyordum, umurumda da değildi açıkçası, evdekiler onlara bir şey deme cesaretine girmezdi. Son olaylardan sonra benden çekiniyorlardı.
Sabah saat yedide hazır olmam gerektiğini söylemişlerdi. Günlerden pazartesi olduğundan okula gitmem gerekiyordu, Hazal'la konuşup neler olup bittiğine emin olmam lazımdı. Saat yedide hazır olmam gerekirken iki gündür uyumamıştım bile, aralıksız bilgisayarın başında bir şeyler anlamaya çalışıyordum. Derin bir nefes verdim.
Yerimde hafif gerinip forumlara biraz daha göz attım, tam o sırada gözüme çarpan şey kafes dövüşüydü. Kaşlarımı çatıp ekrandaki küçük üçgeni yazının üzerine getirip tıkladım. Girdiğim siteler yasaklı site olduğu için IP'mi değiştirmiş gizli sekmeden sitelere ulaşıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Firuze
Teen Fiction*Gerçek aile kurgusudur *Şiddet Argo ve Küfür bulunur *Tüm hakları saklıdır. Çalınma gibi bir durumda yasal işlemler başlatılacaktır.