silah

53 7 0
                                    

Selam ballı çöreklerim nasilsinizzz

Yorum ve vote atmayı unutmayın

************

Bir insanın ruhunu kaybettiği andan sonrası nasıl olurdu ki. Hayatında bir parçası eksikken diğer parçayı da kaybetmesi peki akla sığar mıydı? Her ne kadar şiddete eğilimli bir ailem olsada onları özlüyordum. Ailemdi sonuçta. Bir babam olsun mezuniyetime katılsın bir annem olsun sabahları prenses kızım diye uyandırsın isterdim.

Dünkü olaydan sonra zorda olsa uyumuş ama gece sürekli kabus görmüştüm. Kendime gelerek esnedim. Yastığımın altından telefonu alıp saate baktım. Daha sabah 6:23 tü gece gördüğüm kabuslar yüzünden uyuyamamıştım. Gözümden yaş akarcasına uyku akıyordu. Yataktan kalkarak üstümü düzelterek odadaki banyoya doğru ilerledim. Elimi yüzümü yıkayıp saçlarımı da bağlandıktan sonra telefonu ve kulaklığımı alarak odadan çıkıp salona indim.

Ev toz içindeydi. Çoğu eşyanın üstünde muşamba vardı. Kilere gidip temizlik bezi var mı diye baktım. İki üç tane vardı. Köşeden temizlik ürünlerini ve bezleri alıp kilerden çıktım. malzemeleri salona koyup üst kata odama çıktım. Odalarımız üst katta, mutfak, salon, misafir odaları gibi yerlerde giriş kattaydı. Kilerde eldiven olmadığı için odama çıkıp çantamdan iki tane cerrahi eldiven alıp sessizce aşağı indim.

Kızlar uyanana kadar salonu anca hallederdim gereksiz büyüklükte bı  salondu. Kocaman televizyon, geniş ve uzun koltuklar, köşede duran iki tane armut puf, altın rengi yanlamasına uzun olan ayna ve altında dolaplar olan bir köşe, koltukların ortasında camdan olan bir masa ile salon kendini tamamlıyordu.

Kulaklığımı telefona bağlayarak kulaklığı taktım. Telefonu da bir köşeye koyup açtığım şarkıyla kendime gelerek etrafı temizlemeye başladım.

Demet Akalın ~evli mutlu çocuklu~

Fırtına öncesi veda busesi
Gönlümün menzilinde aklın gölgesi
Ayrılık yüzünden kırdım herkesi
Şeytanın bacağını kıramıyorum

Kısıkça şarkıya eşlik ederken bir yandanda dolapların tozunu alıyordum. Kendimce uydurduğum dansım ile kendime gülerken tekrar şarkıya eşlik etmeye başladım.

Beni mi buldu şansın böylesi?
Yemin bozuyorum her pazartesi
Ayrılık yüzünden kırdım herkesi
Hayatın akışına uyamıyorum

Üzenler hep seviliyor
Sevenler hep üzülüyor
Aşka inancım kaçıyor
E gitgide hevesim kaçıyor
Kimler kimler yuva kuruyor
ben niye kuramıyorum?

Nakarat yeri gelince daha da coşarak söylemeye başladım.

Yazgımla kanlı bıçaklı
Kalbim hep alacaklı
Hayalim üç kelime, o da şöyle
Evli mutlu çocuklu

Yazgımla kanlı bıçaklı
Kalbim hep alacaklı
Hayalim üç kelime, o da şöyle
Evli mutlu çocuklu...

2 saat sonra

Sonunda salonu bitirmiş koltuklardan birinde uzanıyordum. Telefonu elime alıp baktığımda saat 9 a geldiğini gördüm. Mutfağı daha temizlemediğimiz ve alışverişe çıkmadığımız için mecbur ya dışarda yiyecektik yada dışardan söyleyecektik.

Kulaklığı kapatarak telefondan
İrem dericinin aşkımız olay olacak şarkısını açıp son sese verdim.

İlk önce ervanın odasına koşarak sesim çıktığı kadar bağırdım.

Diğer Yarım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin