rezillik

42 4 5
                                    

Ve yine ben. Matematikten 29 aldığıma mı yanayım bölüm yazmaya vakit bulamadığıma mı
Dayanabilir sen dayan yazar cabbarr

Bölümü ben bile utanarak yazdım. Size kolay gele canlarım
Öpüldünüzzz
 
•∆∆∆∆∆•

"Efsu uyandıysan inelim mi kahval-"

Koca bı siktir. Rezil oldum vallaha rezil oldum. Gerizekalı ellerinde  sütyenle havaya kaldırarak bakarsan olacağı bu.

İkimizde Kalakalmıştık ne o çıkmak için hareket ediyor nede ben herhangi bir tepki gösteriyordum. Ne bekliyordun oturup acaba hangi sütyeni giysem diye seçim yapmayı mı. Ya bari sen sus salak.

Barkın boğazını temizleyerek "kır- yani kusura bakma çıkayım ben" yok canım olur mu gel beraber giyinelim.
Olsa fena olmaz aslında he efsu. Gözümüz gönlümüz açılırdı. Şimdi ben seni bir açacağım bir daha kapanamayacaksın. Of sana da iyilik yaramıyor.

Barkın hızla odadan çıkıp kapıyı kapattığında utancımdan yerin dibine bile girebilirdim. Hızla siyah olanı çekmeceye koyup kırmızıyı üstüme geçirdim.

Yüzümün kıpkırmızı olduğuna emindim. Vücuduma sıcak basmaya başlayınca elimle yelpaze gibi yüzümü serinletmeye çalıştım. Daha fazla oyalanmadan giyinmeye başladım.

Zaten evden dışarı çıkamadığım için özenle giyinmeme gerek yoktu. Mert'in aldığını düşündüğüm pijama tulumunu üstüme geçirip giydim.

Aynada son kez kendime baktıktan sonra odadan çıkıp merdivenleri adımlayarak aşağı doğru indim.

Mutfağa geçerken salondan duyduğum Barkının sesiyle duraksadım.

"Şu an olmaz onunla daha işim var"

...

"Hayır gerçekleri şuan öğrenmeyecek ve hiçbiriniz tek kelime dahi etmeyeceksiniz"

...

"Tamam siz yine bilgi toplayın bir şey bulursanız arayın beni"

Barkının içerden oflama sesini duymamla telefonu kapattığını anladım. Yoğ amına nası anladın ola. Kiminle ne işi olduğundan Ne gerçeğinden ne bilgisinden bahsediyordu ya. Kafam çok karışık düşüncelere dalmışken Barkının hafif sert sesiyle yerimde titredim.

"Kapı mı dinliyorsun sen!" Dalgın olduğum için titreyerek bir iki adım geri gittim.

"Hayır mutfağa gidiyordum" dediğimde hala sinirli yüz ifadesiyle suratıma bakıyordu. Neye bakıyon lan kurabiye var simit var neye bakıyon. Kendi kendime gülmek istesemde karşımdaki adam sinirli olduğu için gülmemi yuttum.

"Pijama yakışmış. Kahvaltı hazır gidip yersin" sende dayak yersin birader hayırdır bı atar gider yapıyosun. Of bir tane de değiller ki baş edeyim. Biri içten söylenir bir dıştan söylenir. Ben öleyimde kurtulayım ya. Salak sen ölürsen bende ölüyorum tövbe de.
Yoo demiyorum.

Filiz teyzenin yanımıza gelmesiyle omuz silkip filiz teyzeye gülümsedim. Filiz teyze bana baktığında gülümsemişti. 

"Oğlum bari iki lokma yemek yeseydin aç karnına gidilir mi" Filiz teyze anne edasıyla barkına doğru konuştuğunda Barkında hafif tebessüm ederek "sağol filiz sultan şirkette atıştırırım" demişti. Hayret bizim yaban ayısı gülebiliyor muymuş.
Bende şaşırmadım değil doğrusu.

Filiz teyze "peki kuzum ben çaya bakayım. Efsu kızım geçirir seni" yüzüme yaparsın dimi kızım dercesine baktığında kırmayıp tebessüm ederek başımla hafifçe onayladım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 23, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Diğer Yarım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin