eskilerin izi

48 7 0
                                    

Selam bebiklerrrr

Kitabımda şuan okunma yok ama gelişme olacağına inanıyorum.

Yorum ve vote atmayı unutmayınnn

************

Gözleri gözlerimin en derinliklerini işgal etmek istercesine bakıyordu. Sert ve baskın bakışları gözlerimi delip geçiyordu.

Güçlü bir kızdım. Ailemden sonra başka birinin ne bana nede sevdiklerime zarar vermesine izin vermezdim.

Bakışlarımı sert gözlerinden çekerek içeri geçtim. Umursamaz davranacak kafama takmayacaktım. Kızlar mutfakta eşyaları yerleştiriyordu.

Onları es geçerek odama çıktım. Üstümü değiştirip bir an önce dinlenmek istiyor yorgunluğumu atmak istiyordum.

Odaya girip üstümü değiştirdim. Şort pijama takımımı giyerek balkona sigara içmeye çıktım. Balkondan içeriye girdiğimde yerdeki kağıt dikkatimi çekti. Sigarayı kulağımın üstüne sabitleyip yerdeki kağıdı aldım.

"Çok yanlış kişiye bulaştın küçük hanım. Ölümün benim elimden olması dileğiyle yan komşun..." Ne hakla gelip beni tehdit edebiliyordu. Akım almıyor sinirden vücudum kasılıyordu. Kafamı kaldırıp karşı eve baktığımda bana alayla baktığını görmem sinirlerimi kat be kat arttırdı.

Elimdeki kağıdı büzerek top haline getirdim. Hemen balkondan çıkıp aşağı dış kapıya doğru koşar adım gittim. Erva, "Kanki nereye gidiyorsun" her ne kadar sinirli olsam da belli etmeyerek "iki dakika dışarda işim var geleceğim" diyerek hızla bahçeden çıkıp diğer eve doğru aynı hızla yürüdüm.

Kapıya geldiğimde bir koruma beni durdurmuş kim olduğumu soruyordu. "Ananın ebesiyim kardeşim var mı bı sıkıntı" sinirle soludum. Adam ne dediğimi anlamayarak telefondan birini aradı. "Abi kapıda değişik bir kız var seni görmek istiyor ne yapalım" karşıdaki kişiyi dinlerken konuştum, "sensin lan değişik keltoş" kel değildi ama yinede söylemek komiğime gitmişti. Telefondaki adam onay vermiş olacak ki kapılar açıldı.

Hiç beklemeden içeri girip kapıyı çalmama gerek kalmadan kapı açıldı.
Bağırarak gür bir şekilde konuştum "kimsin lan sen kim olupta beni tehdit ediyorsun. Birde gelmiş balkonuma koymuş ya çıldırıcam" okyanus gözlü adam birden boğazımı tutup duvara doğru sürükledi. Nefessiz kalacak şekilde sıkmıyor ama canımı yakıyordu. Yine de ona belli etmedim.

"Bir daha benim evime gelip bana ahkam kesersen seni yerle bir ederim bu bir. Ayrıca bunlar tehdit değil ufak bir uyarıydı bu iki." Ellerimle tüm gücümü toplayıp onu ittirdim. Fazla yerinden oynamamış olsa da geriye doğru sendelemişti. fırsattan istifade elimi tehdit edercesine kaldırıp konuştum. " Bir daha sakın ama sakın beni tehdit etmeye kalkma bedeli ben değil sen ödersin" diyerek kağıdı yüzüne top atarcasına attım. Hızlı adımlarla evden çıkıp kulağıma sıkıştırdığım sigaramı dudaklarıma koyup ucunu ateşledim.

Evin bahçesinden çıkarken anlık olarak arkamı döndüm. Kapıyı kapatmadığım için gözleriyle kesişti gözlerim. Ufak korku bile hissetmiyordum. Evin bahçesinden çıkıp kendi bahçeme girdim. Sigarayı bitirip eve geçtim.

                               🍩

Sabahtan beri canımız çıkana kadar evi temizlemiş sabahı akşam etmiştik.
Lena uyuyor,Kızlar salonda korku filmi izliyorlardı. Ben pek korku filmlerini sevmediğim için izlemezdim. Odada oturmuş küçüklüğümü hatırlamıştım.

Tarih 04/05/2010

"Anne beni seviyor musun"  hangi anne sevmez ki çocuğunu tabiki sever. "Başımıza bela olmaktan, ayağımıza dolaşmaktan başka birşey yapmıyorsun. Defol git odana" benim annem beni sevmiyordu. Ne yapmıştım ki ne isterse yapıyor üzmemek için saatlerce odadan çıkmıyordum. "Ama anne bu gün benim doğum günüm anneler çocuklarını sever. Sende beni sevsen olmaz mı?" Konuşmak için ağzını açmıştı ki izin vermeden devam ettim. "Anne ne yaparsam beni seversin saçlarını okşasam yada sana sarılsam beni sever misin?"

Diğer Yarım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin