Bu arada 1 k okunma olmuş TEŞEKKÜRLER GOTUNU YEDİĞİM ŞAHISLARA
Ecrin Ateş Ağızında (yok başka yerinden Tobe tobe)
Sınıfa oflayarak girdim. Çok uykum vardı. Hiç uyumamıştım dün gece. Matematik çalışayım derken uykumdan olmuştum.
Son zamanlarda düzgün beslenmediğim için kilom baya bir düşmüştü. Ama yeme yiyecek zamanda bulamıyordum. Ve saçım çok fazla dökülüyordu.
Lanet olası on ikinci sınıf sorunları. Stresi. On ikinci sınıfın Allah belasını versin. Yemin ederim bu kısa sürede on yıl yaşlanmıştım.
Sırama geldiğimde çantamı sıraya bıraktım. Daha kimse gelmemişti. Zaten sınıf sayısı çok azdı. On bir kişi vardı sınıfta. Altı kişi ancak geliyordu.
Son sene olduğu için çoğu kişi açığa aldırmıştı okulunu. Sınıf mevcudu otuz sekizden, on bire düşmüştü.
Sırama oturduğum da dikkatimi bir şey çekmişti. Sıranın altında bir kutu vardı.
Dondurma KUTUSU.
Ve üstünde not yazıyordu.
Kutuyu elime aldım ve notu okumadan açtım. İçinde yemek vardı. HEMDE LAHANA SARMASI.
CENNETE DÜŞTÜM GALİBA. ALLAH'IM SANA GELİYORUM.
Tam yemeye koyulacağım zaman not dikkatimi çekti. Elime aldım ve okumaya başladım.
Kırmızı Balonuma bir sürpriz yapmak istedim. Kendi ellerime sana lahana sarması yaptım. Umarım beğenirsin. Hem senin sayende sevap işlemiş ve cennette gitme olasılığını arttırdım. Malum açı doyurmak sevaptı. Afiyet bal suger Kırmızı Balonum.
Futbol takımı kuracağın Şahıs ❤️🩹
WhatsApp girdim. Onun sohbetine girdim. Evet hala onu kaydetmemiştim.
Ben: teşekkürler bu güzel sürpriz için.
Ben: çok açtım ve tam zamanında geldi.
Ben: ama dondurma kutusu ayrıntısı beni benden aldı.
Ben: on numara beş yıldız.
Ben: helal olsun.
Yazdım ve telefonun internetini kapattım. Sarmaların tadını çıkarmaya başladım.
Yeni kapak nasıl?
Beğendiniz mi;)
Bu arada 1 k okunma oldu teşekkürler. Bugün akşam bir tane daha atacağım sorun olmazsa💪💪