Vote ve bolca yorum yapar mısınız ❤️🩹
Daha hızlı bölüm gelmedi için 💅Şahıs'ın Bakış Açısı.
Gözlerim çok ağrıyordu. Göz kapaklarımı açmaya çalışıyordum ama bir şey bana engel oluyordu. Çok fazla uykum olduğunu hissediyordum ama içimde bir ses uyanmam için beni dürtüyordu.
Sonunda göz kapaklarımı araladığımda, önemde beyaz bir ışık karşıladı beni.
Yoksa öldüm mü?????
Bir kaç kez gözümü kırptığımda bir ses duydum,"Abi seni o kızdan kurtardım. Umarım yaptığım şey için kızmazsın yaydığında. Hepsi sesin içindi. Yemin ederim." bu Kaan'ın sesiydi.
Acaba ne yaptı!
"Biliyorum onu çok seviyorsun ama o sana bakmaz. Onu geçtim denk bile değilsiniz. Sen nerde o nerde be Şefim. Çok özür dilerim."
Ağlıyor muydu?
Bir anda ne demek isteğini dank ettiğinde, gözlerimi tekrar kapattım.
Umarım yaptığın şey düşündüğüm şey değildir Kaan. Yoksa seni ne bu dünyada nede öteki tarafta affederim Kaan.
Bir ayaklanma sesi duydum. Sonra kapanın açılışı sesi,"Özür dilerim." Kaan'ın özür diliyişi. Ve kapının kapanma sesi.
Yavaş yavaş gözlerimi tekrar açtım. O telefon bana lazımdı.
Emin olmam gerekiyordu.
Hem Kaan öyle bir şey yapmazdı.
Yapamazdı yani! Yapmaz değil mi...
Yerimden doğrulamaya çalıştım. Olmadı.
Bağırsam acaba biri beni duyar mı ki?
Denemekten zarar gelmez.
"Kimse var mı?" diye bağırmaya çalıştım. Çalıştım çünkü sesim çıkmamıştı. Kendim bile duymamıştım sesimi.
Acaba ne kadar zamandır buradayım.
Umarım bir gündür.
Vote ve bolca yorum yapar mısınız ❤️🩹
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırmızı Balon
Cerita PendekKısa hikaye Can sıkıntısından yazıldı Argo kelimeler içerir