14 Bölüm

315 47 51
                                    

VALLAHİ SONRA Kİ BÖLÜM İLE KİTABIN YARISINI YAZMIŞ OLACAĞIM.

Vote ve bolca yorum yapar mısınız ❤️‍🩹

hasta olduğum için yazamıyorum. Çok vahim bir şekilde grip oldum:(

Neyse hadi başlayalımmm.

Ben: neden öyle yazdığını anlamadım

Ben: ne demek istiyorsun?

Ben: haklısın on üç yıl çok uzun süre.

Ben: ama ben seni tanımıyorum bile.

Ben: onu geç

Ben: kimseyi seveceğimi düşünmüyorum.

Ben: konuşyoruz.

Ben: ama sen kendi kendine umut veriyorsun be Şahıs...

Ben: ben sana hiç umut vermedim ki...

Ben: mesajlar niye hala tek tik??

Ben: umarım sorun yoktur.

Ben: içimde kötü bir his var.

Ben: umarım iyisin şahıs;))

Ben: seni kırdıysam özür dilerim...

Diyerek sohbetten çıktım. Şuan son derse gitmiştik. Ve bir kaç dakika sonra zil çalacaktı. Evlere dağılacaktık.

Bugün kendimi çok yorgun hissediyordum. Nedenini bilmiyorum. Sadece içimde kötü bir duygu vardı. Sanki bir şeyler olacakmış gibi...

Eşyaları çantama koydum. Zilin çalmasına bir dakika kalmıştı. Ve Şahıs'tan hala dönüş gelmemişti. Umarım başına bir şeyler gelmemiştir.

Zil çaldı ve öğretmen,"Hadi görüşürüz çocuklar. Bol bol soru çözün." diyerek çıktı sınıftan.

Sınıf yavaş yavaş boşaldığında çıktım. Çıkan son kişi bendim. Şahıs'la olan sohbete girdiğimde hala tek tikti. Hala cevap vermemişti.

Acaba engellemiş miydi beni? Yoksa sadece gönüllüm mü eğlendiriyordu benimle...

Bilmiyorum... Sadece biraz kendimi kötü hissettim.

Sadece biraz...

Kulaklığımı taktım ve telefon bağladım. Rastgele son ses bir şarkı açtım ve otobüs durağına doğru yol aldım. Daha gelmesine 10 dakika vardı.

İçimde kötü bir duygu vardı ama görmezden gelmeye çalışıyordum. En iyisi kitap okumak ve biraz kafa dağıtmak.

*****

Sonunda evimin bulunduğu sokağa varmıştım. Tam apartmana gireceğim zaman bir çığlık sesi gelmişti karşı apartmanda.

Ve kaç saniye sonra apartmanın kapısı çok görüntülü bir şekilde açılmıştı.

Ne oluyordu böyle?

Seda abla hüngür hüngür ağlıyordu. Yanında Onur vardı. Hakan abi - Seda ablanın eşi - bir operasyonda şehit olmuştu. Asteğmen di yanlış hatırlamıyorsam.

Onur beni gördüğünde, nefret ile bakmıştı bana. Bakışlarında ki nefret, tüylerimi ürpertirdi.

Taksiye bindiler ve mahalleden çıkıp gittiler. Ne oluyordu böyle??

Sizce Şahıs'ın ismi ne olsun? 

Bolca vote ve yorum yapmayı unutmayın 🌚

Kendinize çok iyi bakın. Bbbbb

Kırmızı Balon Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin