Şahıs: Karışna çıkmak istiyorum.
Bir an içimde endişe kapıldı. Neden bilmiyorum ama korkuyordum. Onu tanımaktan...
Tanıdık biriydi. Bundan emindim. Çok yakından olmada tanıyordum onu. Fısıldayarak konuşmuştu benle, evet. Ama bu sesi daha önce duyduğuma emindim.
Ya sevmediğim biri çıkarsa. Ya hayalimde ki kişi değilse. Diye düşünmeden edemiyordum. Tanımak istiyordum onu evet ama ya tanıdıktan sonra pişman olursam.
Tek konuştum kişiyi kaybedersem. Onu seviyorum. Kaybetmek istemiyordum. Bundan emindim. Tek dileğim cidden iyi birisi olması idi. Ve imkansız biri olmaması idi.
Ona karşı yavaş yavaş hafiften duygu beslemeye başlamıştım. Bunun farkındaydım. Onunla konuşurken dünyanın en mutlu insanı gibi hissediyordum kendimi.
Bu normal mi değil mi bilmiyorum ama, güzel bir duygu olduğundan emindim. İlk defa midem de kelebekler hissediyordum. İlk defa bir arkadaşım olmuştu. Benimle konuşmak isteyen biri olmuştu. Daha ne isteyebilirdim ki bu hayattan.
Beni depresif halimden uzaklaştıran biri oldu. Başka onu sevmesemde iyi ki oldu.
Kırmızı Balonum: Tamam bekliyorum seni:)
Kırmızı Balonum: Peki ne zaman karşıma çıkacaksın¿
Diye mesaj attım Şahıs'a.
Sevilmek çok güzel bir duygu idi. Umarım herkes sevilir. Ve bu güzel duyguyu yaşar.
Anında yanıt gelmişti Şahıs'tan.
Şahıs: Bu hafta sonu. Pazar günü.
Şahıs: Evine yakın o parkta.
Şahıs: olur mu Kırmızı Balonum?
Kırmızı Balonum: tamam...
Şahıs: Biliyorum korkuyorsun.
Şahıs: Belki gelmeyeceksin.
Şahıs: Ama gel ne olur:)
Şahıs: Bir kez doya doya sarılayım.
Şahıs: Kokunu içime doya doya çekeyim.
Kalbim inecek gibiydi. Bu kadar fazla geliyordu ki bu sevgi. Kimse beni böyle sevmemişti...
Şahıs: Senden bir şey rica edebilir miyim?
Kırmızı Balonum: yapacağım bir şey ise tabi ki^^
Diye yazdım. Acaba benden ne isteyecekti.
Gelen mesaj ile ufak bir şok yaşadım ve yüzümün domates gibi kızardığından emindim.
Şahıs: Eğer kokun sinen bir sweatshirt, t-shirt, yastık kılıfı yada bir tokan.
Şahıs: Bana onu yıkamadan getirir misin...
Şahıs: Konun hep benle olsun istiyorum sadece Kırmızı Balonum.
ALLAH'IM SEN KONUYU BİLİYORSUN YA RABBİMMMMMM.
VOTE VE BOLCA YORUMMMMM PLSSS 🌚
birazdan yeni yb gelecek. Bu hafta cuma gününe kadar final yaparım büyük ihtimalle.
Şahıs ismi ne olsun?
Ve beklenmeyen bir son olacak🙃🙃
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırmızı Balon
Cerita PendekKısa hikaye Can sıkıntısından yazıldı Argo kelimeler içerir