18 Bölüm

313 42 45
                                    

Helooo how are you baby

Bolca yorum yapar mısınız ve vote atmayı unutmayınnn

Şahıs'ın artığı o mesajlar üzerinden 10 gün geçti. Kendimi üzgün hissediyordum. Belki ilk defa sevdiğim bilmek, hissetmek iyi gelmişti.

Arkadaşımın olacağını inanmıştım bir tık. Enayi olduğumu unutmuştum. Ben tescilli bir enayi idim. Aksini kimse iddia edemezdi.

Günlerden Perşembe. Saat akşam 20:12 geçiyordu. Eve dönüyordum yorucu bir günün ardından. 

Yaşadığım mahalle pek tekin değildi. Haftada bir kez silahlı çatışma olurdu. Hemde gece yarısından sonra.

Polis gelirdi ama iş işten geçtikten sonra. Kimi yaralanmış olurdu yada ölümle dip dibe. 

Bir anda arkamda bir hareketlilik olduğunu hissettim.

Bismillahirrahmanirrahim.

Adımlarımı hızlandırdım. Gölgesini gördüm. Arkamda biri vardı.

Tam şuan altıma edebilirdim. Tam şuan.

Tam koşmaya başlayacağım zaman elimi kavradı biri. Beni takip eden kişi.

"BENI BIRA-" tam bağırmaya başladığım zaman, bir el ağızımı kapattı.

Kulağımın dibinde bir nefes hissettim. Bir fısıltı,"Ben Şahıs. Lütfen sakin ol." demişti.

Ağzımı kapattığı eline vurmaya başladım,"Çok acıdı bak ağlıyorum." dedi alay dolu bir sesle.

Ben sana şimdi göstereceğim. Ağızımı açtım ve parmağını ısırdım.

"Ne yapıyorsu- AHHH. Kızım sen manyak mısın!!" dedi yüksek sesle. Sesi çok tanıdık geliyordu. 

"Neyse şimdi sus ve benimle gel. Sakın kim olduğumu görmeye çalışma. Yoksa şehiri terk ederim." dedi. Yine kulağımın dibinde konuştuğu için huylanmıştım.

Elimi tutup sürükleyeceği zaman bir şey dank etti. O on gün önce bana küfür edip ve üstüne benle eğlendiğini söylemişti. Ben onunla niye gidiyordum ki!!

"Sal beni. Sen en son bana küfür edip, benle eğlendiğini söylüyordun. Niye geldin buraya!" diyerek tısladım.

"Kırmızı Balonum. Herşeyim. Güzelliğim. Miniğim benim, o ben değildim. Belki inanmayacaksın ama cidden ben değildim. Vakti geldiğinde herşeyi söyleyeceğim sana sabret biraz Kırmızı Balonum." dedi. Sesi çok güzeldi. Tam nini gibi.

"Sadece gel biraz. Uzaklara götüreyim seni. Kokunu içime çekmeyi, seni görmeyi, her ayrıntını - ezbere bilmeme rağmen - incelemeyi ve o gülüşünü özledim."

Içimde kelebek varmış gibi hissediyordum. Yankıladımın kızardığına emindim. Çığlık atmak istiyorum.

Normal mi?

Sadece kafamı salladım ve beni sürüklemesine izin vermedim.

Sonra görüşürüzzzzz.

Vote ve bolca yorum yapar mısınız ❤️‍🩹

Kırmızı Balon Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin