[estantería]

33 5 10
                                    

"Violette, defterine saçma sapan şeyler çizmeyi ne zaman bırakacaksın ? Mrs. North görürse canımıza okur. Dersinde başka şeylerle uğraşılmasından ne kadar nefret ettiğini çok iyi biliyorsun."

Margaret'ın fısıltılı sesine karşılık bende fısıldayarak konuştum.

"Affedersin, dalmışım." Dedikten sonra kalemimi defterimin üstüne bıraktım.

Margaret kafasını anlayışlı bir şekilde salladı.

"Bir sonraki dersime konuyu tekrar ederek gelin. Tarama yapacağım. Konuyu ne kadar iyi anladığınız hakkında analiz yapmak istiyorum. Anlaşıldı mı ?"

Herkes mecburen cılız mırıltılar eşliğinde Mrs. North'un bu dediğini kabul etti.

"Güzel, şimdi sessizce işlediğimiz konu hakkında soru çözün. Yapamadığınız yer olursa bana seslenmeniz yeterli. Kendi aranızda konuşma istemiyorum."

Saçımı gelişigüzel topladıktan sonra test kitabımdaki sorulara dikkatimi verdim.

"Yemek almayacak mısın ? Aç karınla derslere odaklanamazsın ki. Hem birazdan sınav olacağız."Dedim ağzımdaki koca bir lokmayla.

"Bilmiyorum hiç yemek yemek istemiyorum. Üstelik midem bulanıyor."

"İstersen ilaç isteyebilirim ya da sonra yemen için herhangi bir sandviç alabilirim sana." Dedim endişeli bir tavırla.

"Sanırım izin alıp eve geçeceğim."Dedi midesini tutarak.

"Ama sınav ne olacak ?" Diye mırıldandım meraklı bir halde.

"Umrumda değil, sağlığım daha önemli." Dedi başını ellerinin arasına alarak.

"Üstelik hiç çalışmadım, girmek istemiyorum."

Gözlerimi duvardaki saate çevirip heyecanlı bir şekilde konuştum.

"Zilin çalmasına yirmi üç dakika var. O zamana kadar yardımcı olabilirim sana."

"Tek istediğim eve gitmek ve öyle de yapacağım." Dedikten sonra oturduğu sandalyeden ayağa kalktı ve çantasını aldı.

"Mr. Clark ile konuşacağım. Akşam sana mesaj atarım." Dedi gülümseyerek.

Bende aynı şekilde karşılık vererek mırıldandım.

"O zaman kendine dikkat et, görüşürüz."

"Görüşürüz." Diyerek sınıftan ayrıldı.

Bende son tekrarlarımı yapmak üzere sırama geçtim.

"Sınavın nasıldı Violette ?"

"Sanırım iyiydi. Sonuçların yarın açıklanacağını söylediler." Diye mırıldandım. 

"Yarın beni bilgilendirirsin sınavın hakkında."

Kafamı onaylar biçimde salladım.

"Bu arada akşam yürüyüşe çıkmak ister misin ?" Diye devam etti dikiz aynasını kontrol ederken.

"Olur tabiki." Dedim yüzümdeki ufak bir gülümsemeyle.

"Mr. Turner'ı da davet etmeyi düşünüyorum. Hem belki biraz yürüdükten sonra bir mekanda oturur derslerin hakkında daha detaylı konuşuruz."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 25 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

NeighbourHood | Alex Turner Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin