Podręczny spis seksualnych aktywności (Materiał dodatkowy)

525 1 0
                                    

Dla inspiracji (i potencjalnie, edukacji).

(Mogę być nieco niedoedukowany jeśli idzie o nazewnictwo; ale nie nazewnictwo się tu liczy, tylko aktywności per se).


> frottage lub frotting — ocieranie swoich genitaliów o genitalia partnera (np. penisa o penisa, penisa o jądra partnera, itd).

> seks międzypośladkowy (ang. intergluteal) — ocieranie penisem o rowek między pośladkami partnera.

> seks między udami (ang. intercrural) — ocieranie penisem o wewnętrzną stronę ściśniętych ze sobą ud partnera.


> hand job / jakakolwiek nazwa funkcjonuje dla żeńskich genitaliów — stymulowanie penisa / łechtaczki partnera ręką.

> fingering lub placowanie — stymulowanie odbytu / pochwy partnera palcami.


> blow job lub fellatio / cunnilingus(?) — stymulowanie penisa / łechtaczki partnera ustami.

> rimming / jakakolwiek nazwa funkcjonuje dla żeńskich genitaliów — stymulowanie odbytu / pochwy partnera ustami i językiem.

> stymulowanie innych stref erogennych (moszny, krocza, odbytu, sutków, sromu) partnera ustami.

> penetracja penisem gardła partnera.


> stosunek analny / waginalny — penetracja odbytu / pochwy [i prostaty / gruczołów Skene'a] partnera penisem.

> stymulacja odbytu / pochwy [i prostaty / gruczołów Skene'a] z użyciem zabawki (np. wibratora, strap-onu (zazwyczaj w przypadku mężczyzn transpłciowych lub z niedoborem 5α-reduktazy 2 etc oraz kobiet), etc).


> stymulacja prostaty przez krocze z użyciem masażu krocza.


> stymulacja palcem/zabawką wgłębień/rurek w które jądra wchodzą tuż przed orgazmem (jest na to nazwa, ale zapomniałem).


> docking — nałożenie napletka na penisa partnera. Zazwyczaj z masturbacją, hand jobem, lub wzajemną masturbacją.

> podwójny docking — nałożenie przez jednego partnera swojego napletka na penisa partnera pod jego napletkiem, tak że ten drugi nakłada swój napletek na penisa tego pierwszego. Zazwyczaj z masturbacją, hand jobem, lub wzajemną masturbacją.


> sounding — stymulacja (z użyciem zabawki) cewki od środka. Zazwyczaj połączona ze stymulacją penisa.

Sceny erotyczne - jak je pisaćOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz