אני לא אשכח בחיים את הצעקה של השופט שהכריז על גזר הדין שלי. "אשם!".
שני ברנשים ניגשו אלי, לבושים במדי המשטרה. פניהם חסרי הבעה. וגופם גדול ושרירי.
גם אם הייתי רוצה לחמוק מהם, לא יכלתי.
מיגל סימן לי עם אצבעותיו.
המבצע יצא לדרך. הכניסו אותי אל המשאית, ישבתי ונשמתי, שוטר חמוש השגיח עלי עם נשק דרוך. אני לא יודע למה, אבל משהו בפנים שלו נראה לי מאוד מוכר.
לעזאזל. איך מיגל יצליח?.הנסיעה החלה, הסתכלתי על הדרך מהחלון הקטן שסיפק לשנינו אוויר. יצאנו מהעיר לגמרי.
הנוף היה מחא בשדות. לאורך קילומטרים, היו אך ורק שדות.
שאלתי את השוטר כמה זמן עבר מאז שיצאנו לנסיעה, ענה לי שאנחנו על הכביש עשרים וחמש דקות.נשמתי עמוק, איפה אתה מיגל?.
המשאית נעצרה במהירות. השוטר נפל ואני הייתי נופל ממקומי אם לא הייתי קשור לספסל שישבתי עליו.
"מי לימד אותך לנהוג" צעקתי.
ירייה נשמעה, חייכתי.הנהג מת. חיכיתי מספר שניות למיגל שייפתח את הדלתות.
אך המשאית המשיכה.
השוטר התרומם ונאנח, מחזיק בראשו הכאוב הוא פתח את החלון הקטן שהבדיל בנינו לנהג.
"מה היה שם ג'ים?"
"איזה אידיוט כיוון עלינו אקדחים עם עוד אחד, הם ניסו לנטרל אותי, אבל יריתי באחד לפני" ענה הנהג בקור רוח.לעזאזל. בעטתי ברצפה וניסיתי להשתחרר מהאזיקים שהחזיקו אותי.
"היי! רוגע" אמר לי השוטר. נעצתי בו מבט נוקב. לא אתן לאידיוט הזה את ההנאה לצפות בכאב שלי על אובדן ה'איש' שהרגו.
נשמתי מספר נשימות עמוקות. "אתה יודע, גם אני הייתי כמוך פעם" אמר.
לא עניתי, לא אכפת לי ממנו. "הייתה לי אישה יפה, עסקתי הרבה סמים בשכונה שלי, הייתי הכי עשיר בשכונה שלי, הייתי בשיא שלי"
הוא הסתכל עליי ישירות, "נתפסתי"."מרגש מאוד, לא אכפ-"
"שיחררו אותי מהכלא אחרי ששילמו לשוטרים סכום נכבד מאוד של כסף, מאז, נשבעתי שאני אהיה שומר חוק, תראה אותי היום, עובד במשטרה"."מה השם שלך?" שאלתי כשפתאום הפרצוף שלו נראה בהיר יותר.
"קוראים לי כריס מרי".עיני נפתחו לרווחה, המשאית נעצרה לפתע שוב. השוטר הוציא אותי מהמשאית ואני עדיין הייתי בשוק.
זה- זה כריס מרי.
לא יכלתי ללכת כראוי, הייתי בהלם מהסיטואציה.
השוטר העונה לשם כריס העביר אותי לאנשים העומדים בפתח בית הכלא.
המקום הזה היה שממה. לא היה שום מבנה קרוב לשם. הוא היה מוקף בחומת בטון גבוהה מאוד, מכוסה בחלקה העליון בחוטים עבים, ציפור התיישבה על החומה, הרימה את ראשה, שנגע באחד החוטים, היה אור קטן והיא נפלה כשעשן קטן עולה ממנה.
YOU ARE READING
Law and Order
Actionאסור היה לי לסמוך על אדם חוץ ממיגל. לעזאזל, הכל מתפרק. אני צריך לברוח. ועכשיו. איך אני אמור לעשות את זה? אין לי שום בעלי ברית. "היי רוג'רס" "תתרחק ממני ג'יימס" "אבל למה? אתה אוהב שאני איתך" "אני שונא אותך"