פיצוץ התרחש בבית הכלא. בזמן שפרד ישן בשלווה. בריחה מתוחכמת נעשתה על ידי מספר בחורים. "אתה בטוח שכדאי שנעשה את זה?"
"אני בטוח".הבחור הלבוש כסוהר הלך אל קומה שתיים, התא האחרון. התא של פרד ריצ'רד רוג'רס.
כשראה שהתא ריק, כמעט נפל מתדהמה, איפה הוא, מה האנשים האלו עשו לו?. "רוג' לא בתא, אני חוזר, רוג' לא בתא". אמר הבחור לקשר.
כשהתכוון לחזור אל הרכב מחוץ לחומות. אחד האסירים צחק בקול. "חתיכת תחפושת יש לך פה" צחק שוב.
"שקט אסיר"
"אז אתה מחפש את פרד הא?"
הסוהר נעצר במקומו."אתה יודע איפה הוא?" שאל במידי.
"כן, אני יודע, עכשיו אם יורשה לי, לילה טוב אדוני הסוהר". הלך הבחור לישון.הסוהר המסווה נכנס אל התא. "תקשיב לי טוב, אני צריך את פרד רוג'רס, איפה הוא".
"מי אתה, ולמה אתה מחפש אותו?". שאל בביטחון כשסכין מוצמדת לחזו.
הסוהר הוריד את הכובע שלו, חושף את פניו לגמרי. "אני אגיד לך מי אני, אבל קודם כל, מה הקשר שלך אל פרד"
"חברים לכלא, אני קונור, דרך אגב"."אם כך, אני-"
ברגע שהתכוון לאמר את שמו, סוהר עבר, צעדיו מובילים אחריו הד, הסוהר המסווה התחבא מתחת למיטתו של קונור."אני אגיד לך את הפרטים אחר כך, אבל קודם כל, אנחנו חייבים למצוא את פרד, ואל תדאג אמיגו, הוא מכיר אותי יותר מאת עצמו".
___
לעזאזל. פרד התעורר בחדרו של ג'יימס, כשידיו של הבריטי מחבקות אותו. מה קרה אתמול בלילה.
הבחור קם מהמיטה, ג'יימס זז מעט, אך חזר לישון. פרד שתה מים, נרגע קצת, הוא התחיל להזכר במאורעות היום שעבר.
"שיט" מלמל, הוא יודע עלי דברים שלא היה אמור לדעת.
פרד התעצבן כל כך שכמעט שבר את הכוס זכוכית. ג'יימס יצא מהחדר, הולך לכיוון השירותים.
עד כמה שהבריטי היה קטן בגודל גופו, הוא פתאום נראה באור שונה. הוא נראה אדם די שונה.
האסיר המוברח ישב בספה, הוא הדליק את הטלוויזיה, מחכה שהאחר יצא החוצה והוא יוכל לשטוף מעצמו את הלילה.
פרד שם את הערוץ שתמיד ראה, סרט התנגן שם.
"אנו עוצרים את הסרט למבזק חדשות מיוחד" אישה בגיל העמידה עמדה בכביש מרוחק, כביש שבצדדיו לא היו מבנים, ולא היו מכוניות כלל.
כותרת המשדר הייתה גדולה, צבע המילים אדום, והאישה ממשיכה לדבר. פרד הפסיק להקשיב לה כשראה את המשפט הבולט.
"בית הכלא שמחוץ לעיר מודיע על אסיר נמלט".
תיאור האסיר עלה למסכים, תמונה עלתה למעלה. מאחורי אשת החדשות היו הריסות, כנראה מישהו פיצץ את המקום.
משהו פה לא הגיוני.. אף אחד לא היה מצליח לברוח לבד. היה לו עזרה מבחוץ.
או שאולי הם מדברים עלי?, והפיצוץ זה סיפור כיסוי של מנהל הכלא?. פרד נשם עמוק, החתול קפץ על ברכיו , התמתח והתיישב.
הבחור הגדול ליטף את חיית המחמד ונאנח. "אני חייב לדעת מה הצעד הבא שלי".
"היי פרד" זה היה ג'יימס דארסי, עומד מולי. מבטו אטום. הוא- הלשין עלי?.
פרד קם במהירות מהספה, החתול נבהל וברח לפינה מרוחקת בבית. "הגיע הזמן" המבטא הבריטי של האחר לא נשמע חזק יותר, "שתחפש עבודה".
"פאק" פרד מלמל. "מה לא בסדר איתך בן אדם" האמריקאי ישב באנחה גדולה, "חתיכת אידיוט".
ג'יימס התיישב על הספה, רואה את מבזק החדשות המיוחד. צלצול טלפון נשמע. "אני אענה, ותסדר קצת, כואב לי הגב מלחבק אותך כל הלילה".
פרד לא האמין לזה, הוא, הסמיק?.
פרד היה כמו שדה קוצים, לא נותן לאף אחד להכנס, מרחיק את כולם, ומראה שהוא חזק. מי שיינסה להתקרב, יפצע.
אבל ג'יימס היה הגפרור שהצית את השדה."אני הייתי הורג אותך אם הייתי יכול". ההשלכות גדולות מדי.
"הלו?" ענה הבריטי, "כן זה ג'יימס דארסי מי מדבר?".
"קונור?, אני לא מכיר שום קונור". הבריטי התכוון לנתק. "עוף מפה" אמר פרד. לוקח את הטלפון."קונור! אתה זה האסיר הנמלט?" שאל, קונור ענה בחיוב.
"בחור בשם מיגל עזר לי, תגיד לי את הכתובת, אני בדרך אליך"
הטלפון נפל מידו של פרד. "הלו? פרד אתה עדיין שם?" קולו של קונור נשמע מהטלפון.
ג'יימס הביא לבחור את הכתובת. מנתק את השיחה. וניגש אל פרד.
"מה הוא אמר לך?".
"מיגל.. הוא חי".
YOU ARE READING
Law and Order
Actionאסור היה לי לסמוך על אדם חוץ ממיגל. לעזאזל, הכל מתפרק. אני צריך לברוח. ועכשיו. איך אני אמור לעשות את זה? אין לי שום בעלי ברית. "היי רוג'רס" "תתרחק ממני ג'יימס" "אבל למה? אתה אוהב שאני איתך" "אני שונא אותך"