יצאתי מהדירה של ג'יימס עוד לפני שהוא התעורר, נכנסתי לרכב. לעזאזל עם הילד הזה.נסעתי מהר כל כך שכשמעט עשיתי תאונה. "סתכל איך אתה נוסע!" צעק עליי איש בגיל העמידה. רציתי לחנוק אותו ולנסות לדרוס אותו.
אבל אז היו עולים עלי, לא יכלתי לגרום לזה לקרות. מספיק זמן המזל משחק לי.
זה היום השלישי. נגמר לי האוכל. והכסף שהיה ברכב נגמר. ביזבזתי הכל בהימורים. אני טוב בהימורים, אבל לאחרונה, אני לא מצליח להתרכז.
נסעתי לאיזור הקרוב ביותר לחוף, זו הייתה שעת בוקר מוקדמת. מעניין מה ג'יימס עושה עכשיו.
למה אני חושב עליו? וברור שהוא ישן. ניערתי אותו מראשי.
לעזאזל, אני חייב כסף, ובמקרה שלי, לא אצליח להיות בעבודה כלשהי בלי שישאלו על רקע.
נסעתי לדירה של ג'יימס, במהירות. אני צריך כסף, ואוכל.
לג'יימס יש את זה.
הגעתי לבניין שלו, הייתי מול הדירה שלו. הוא התכוון לצאת החוצה, כנראה לעבודה. "מה אתה עושה פה פרד?" שאל, הוא קרא לי בשם שלי?."באתי לקחת את החתול" אמרתי. "הא". הוא נראה מאוכזב, לא מסופק מהתשובה.
הוא פתח את הדלת, הוציא את המפתחות. "הנה".
הנהנתי ונכנסתי. "ג'יימס.." התחלתי לאמר.
"מה אתה רוצה? אני אאחר בגללך".
"אתה.." לא היו לי מילים. "אני יכול להשאר?". אני לא רוצה לחזור לכלא. ואני לא יודע למה אני נהיה רך כל כך. אף פעם לא הייתי ככה, לאף אחד.חשבתי על אדם אחד, על מיגל, הוא היה האדם הקרוב ביותר אלי. כמה שאני מתגעגע אליו.
הוא מת, והכל באשמתי. בגלל שהייתי פזיז. לא שמתי לב לפרטים הקטנים. תפסו אותי השוטרים, והשטן תפס אותו.
"פרד!" צעק ג'יימס. "מ-מה" נבהלתי והסתכלתי לעיניו, שקעתי בעיניו, הוא חייך חיוך קטן, לא ראיתי אותו זמן מה. "אתה יכול להשאר, אבל בית שלי, חוקים שלי". הנהנתי.
"אתה יכול להשאר פה, גם החתול" אמר, והלך לו לדרכו.
אני לא יודע כמה זמן הייתי בחלל ריק. ניסיתי לשמור על קור רוח. אבל אני משום מה התרגשתי.
חיפשתי קצת אלכוהול בדירה של הבריטי, חייב להיות לו לפחות קצת יין, נכון?.
נמצאה האבדה, צחקתי לעצמי והחתול קפץ עלי. "היי רד ממני אידיוט" ניסיתי להעיף את החתול ממני, אבל הוא רק נשך לי את היד.
ממתי הוא כזה?. שתיתי את בקבוק היין, בזמן שלא הייתי הבחור סוף סוף התקין טלוויזיה. הדלקתי ערוץ רנדומלי.
היין נגמר לי מהר מדי. לקחתי עוד אחד, החתול יילל והדם שלי נטף על הרצפה. "תסתכל מה עשית, חתול רע" אמרתי רציתי לבעוט בו, אבל לא הייתי מספיק מפוקס, נפלתי על הרצפה.
YOU ARE READING
Law and Order
Aksiאסור היה לי לסמוך על אדם חוץ ממיגל. לעזאזל, הכל מתפרק. אני צריך לברוח. ועכשיו. איך אני אמור לעשות את זה? אין לי שום בעלי ברית. "היי רוג'רס" "תתרחק ממני ג'יימס" "אבל למה? אתה אוהב שאני איתך" "אני שונא אותך"