"Hey..."
Pia terasa tubuhnya dirangkul dan kemudian didukung. Automatik kakinya melingkar pada punggung lelaki itu. Dia merengek manja apabila terasa batang lehernya basah dicium dan dijilat oleh lelaki tu.
'Sedap sangat ni. Oh, god!'
Patut la semalam masa sessi belajar, Nita pesan kena suakan leher pada jantan supaya diorang boleh jilat jilat dan gigit leher tu. Now Pia dah tahu kenapa. Gigitan dan ciuman lelaki tu telah membuatkan nafsunya caca marba. Lelaki tu pulak, bila Pia menggigil kesedapan, makin galak dia jilat. Siap hisap hisap leher Pia sampai menimbulkan kesan merah pada leher Pia yang putih dan mulus.
Dia jadi makin bernafsu bila jari jemari Pia tergapai gapai merayap pada belakang badannya. Time dia sedut leher Pia kuat kuat, kuku Pia mencengkam belakang tubuhnya. Pedih, tapi syahwatnya bangkit!
Dia tahu Pia suka dengan perbuatannya. Dia lagi la suka. Tambah tambah lagi bila dengar Pia mengerang. Bunyinya sangat ikhlas. Jarang la perempuan perempuan yang dia langgan sebelum ni mengerang ikhlas macam Pia. Selalunya diorang acah acah mengerang je, konon sedap. Nampak fake sangat! Tapi Pia lain.
Pia buat dia rasa gemas, rasa nak gomol dan nak jilat Pia from head to toe. Masih lagi berdiri sambil dukung Pia, dia hisap pula cuping telinga Pia.
Pia jadi bertambah geli dan mengerang makin kuat. Manja! Entah kenapa, Pia jadi berani pulak. Dia ikut juga gigit cuping telinga lelaki itu. Perlahan je. Tak macam masa dia gigit dada lelaki tu tadi. Dia taknak lelaki tu sakit. Tapi dia nak lelaki tu rasa sedap macam yang dia rasa sekarang ni. Puas gigit, Pia hisap pulak telinga lelaki tu. Dicuit cuit cuping telinga lelaki tu dengan hujung lidah, buat lelaki tu mendesah perlahan. Basah pepek Pia dengar suara garau lelaki tu mendesah. Seksi!
Penat berdiri agaknya, lelaki tu rendahkan tubuhnya dan duduk ke atas katil. Pia ikut duduk bercelapak di atas paha lelaki itu. Tangannya dilingkar ke leher lelaki itu agar tubuhnya tak jatuh.
Pia peluk lelaki tu dengan lebih erat sebab takut jatuh. Pia hampir menjerit bila lelaki tu rebah atas tilam. Dia tarik sekali tubuh Pia sampai la Pia tertiarap atas badan lelaki tu. Mata mereka bertentangan sekali lagi. Tapi lelaki tu tak biar lama.Bibirnya kembali memagut bibir Pia.
Mereka berkucupan lagi. Kemudian lelaki tu pusingkan tubuh mereka dan baringkan Pia di atas tilam. Sekali pun bibir Pia tak dilepaskannya. Dia terus kucup bibir Pia dalam keadaan mengiring, tarik badan Pia agar lebih rapat padanya. Sebelah kakinya menindih paha Pia."Ermmm... Ohhhh!"
Pia sedikit menjerit bila jari-jemari lelaki itu mula meramas teteknya dari luar. Menggelitik tubuhnya menahan geli dan sedap!
Lelaki tu rasa tak puas hanya sentuh dari luar saja, jadi dia mula buka satu per satu butang blaus nipis Pia. Dada Pia yang mulus kini terdedah, mempamerkan gunung kecil yang belum pernah didaki oleh mana-mana lelaki sebelum ni. Lelaki tu lepaskan bibir Pia dan mula tumpukan perhatian sepenuhnya pada tetek Pia. Dia raba bonjolan gunung kecil di dada Pia yang terkeluar sikit dari coli merah ahti tu dengan jarinya. Dielus elusnya bonjolan tu dengan lembut dan kemudian diramas ramas geram. Kiri kanan tetek Pia dia ramas bergilir gilir.
Makin lama dia jadi makin geram, terus dia selukkan tangannya ke dalam coli Pia. Terlepas jeritan kecil dari bibir Pia bila teteknya bersatu dengan tapak tangan lelaki tu. Lelaki tu cakup buah dada Pia dengan tangan sasanya. Diramasnya tetek Pia sebelum menyelitkan puting tetek Pia di celah jari telunjuk dan jari hantunya. Dikepit-kepitnya puting tetek Pia dengan dua jarinya itu sampai puting tetek Pua mengeras.“Ahhh...” Pia mengerang lagi, tak tahan dengan sensasi geli dan sedap yang bergabung. Lelaki tu ikut mengerang lalu membongkok menjilat lurah yang terbentuk antara dua gunung kecil kat dada Pia sebelum menyembamkan mukanya pada tetek Pia, mencium, menghisap dan menggigit-gigit manja.
Makin menggeliat tubuh Pia, makin kuat juga dia menghisap puting Pia. Sebelah tangan Pia merangkul badan lelaki tu, sebelah lagi menyelit di celah-celah rambut, memegang kepala lelaki tu yang sedang asyik menggomol teteknya. Pia cuba gambarkan nikmat yang dia rasa semasa muka lelaki tu tersembam di dadanya tapi dia tak boleh nak fikir apa-apa kerana terlalu ghairah. Suka dia pada perasaan tu sebab buat dia terawang-awang. Suka jugak pada denyutan yang dirasai pada pepeknya yang basah saat tundunnya berlaga dengan bonjolan dalam seluar lelaki itu. Dia dapat rasa seluar dalamnya dah basah lencun.
Lelaki tu tolak coli Pia ke atas. Matanya dihidangkan dengan keadaan puting tetek Pia yang dah mengeras, dan timbul seolah olah minta dihisap. Dah la warnanya merah pink. Geram lelaki tu tengok terus dia hisap puting tetek Pia. Mula-mula sebelah kanan, kemudian sebelah kiri.
Tetek kanan yang ditinggalkannya tadi diramas-ramas lembut dengan tangannya.
“Ahhhh...." Pia mengerang lagi dan lagi. Pia susah betul nak explain macam mana rasa sedap ni. Yang pasti dia rasa macam melayang layang. Pia panggung kepalanya nak tengok macam mana keadaan putingnya saat lelaki itu jilat dan hisap dengan kuat sambil meramas ramas teteknya.
"Ermmmm.... Ahhhh!!!" Ghairah Pia mula memuncak apabila melihat aksi nyonyotan lelaki tu. Pepeknya dah mula lencun dan berdenyut.
Lelaki tu dongak sedikit. Mata mereka bertentangan. Dia senyum sambil menggigit-gigit puting tetek Pia. Sambil gigit, lidahnya mencuit-cuit puting tetek Pia. Sengaja dia buat macam tu sebab nak dengar Pia mengerang lebih kuat, lebih ikhlas. Suka sangat dia tengok tubuh Pia menggelupur tahan sedap.
"Sedapnya... Sedapnya... Ahhh, geramnyaaaa!!!"
Lelaki tu puas hati dengar Pia merengek sebut sedapnya... Dia tau Pia jujur mengekspresikan apa yang dia rasa. No fake!
Pia jatuhkan kepala atas tilam dan pejamkan mata sambil menikmati hisapan dan gigitan pada putingnya. Kalau boleh dia nak lama lama macam ni. Dia raaa sedap sangat!
Tiba-tiba lelaki tu berhenti nyotnyot dan ramas teteknya. Pia rasa hampa. Dia buka mata dan angkat semula kepalanya.
Rupa rupanya lelaki tu tanggalkan blaus yang Pia pakai. Jarinya mengelus kulit Pia yang mulus. Tersekat-sekat nafas Pia tahan geli. Direnungnya wajah Pia dengan penuh ghairah. Makin tak sabar dia rasa nak tujah pelir tegangnya ke dalam telaga bunting Pia.
Blaus Pia dicampakkan ke atas lantai dan angannya mencari butang pada seluar slack yang Pia pakai. Dah buka butang tu, dia tarik zip seluar tu ke bawah, sekali dengan panties ikut turun sampai ke buku lali Pia.
“Ohhhh...” Panas muka Pia bila sedar yang pepeknya dah terdedah. Rasa macam nak tekup pepek dia dengan tapak tangan tapi tangan lelaki tu lebih laju mendarat ke atas tundunnya.
"Ahhhh, what are you doing?" Tanya Pia dengan suara yang menggigil apabila terasa biji kelentitnya disentuh dan diketuk dengan jari.
“Sedap tak?”
“Sedap... Ermmmm, please!"
“Dah basah lencun,” kata lelaki tu sambil menggerakkan jari hantunya turun naik pada bijik kelentit Pia. Dia senyum. Nafsunya mencanak naik. Dia pun dah tak tahan. Makin laju jarinya digerakkan turun naik pada kelentit Pia. ditahankan lagi.
“Ohhh... Please, stop! Ahhhh... Tak tahannnnn!" Pleaseeeee.... Please!"
“Do you want me to stop?”
“No!” kata Pia. Lelaki tu tarik seluar slack dan seluar dalam Pia yang tersekat di buku lali tadi lalu dicampakkan ke lantai. Pia gigit bibir sambil tunggu apa lagi lelaki tu nak buat lagi.
Sekali lagi Pia angkat kepala bila lelaki tu kangkangkan kakinya. Luas!
'Hoiiii...'
Pia rasa nak pengsan bila lelaki tu kuakkan bibir pepeknya, lalukan jari dan mencuit cuit alur pepeknya yang tengah berdenyut tanda sedap. Malunyaaa... Pia dah tak tahu nak sorok mukanya di mana. Dia cuma mampu pejam mata dan rasa sedap ni takkan berhenti.
"Baby girl..."
Pia buka semula matanya. Lelaki itu sedang tanggalkan seluar. Dah bogel macam Pia. Batang pelir lelaki itu menegang macam kepala ular senduk bersedia untuk mematuk. Pia telan liur.
Besar. Panjang. Satu benda je yang terlintas kat kepala Pia.
Muat ke tak?
YOU ARE READING
SEBENARNYA, AKU JALANG!
RomanceNo love, just lust! Pergi mampos dengan cinta! Cinta tak mendatangkan kebahagiaan. Apa itu bahagia? Saat pepek dia kena jolok dengan batang keras jantan jantan perkasa dan jumlah duit dalam akaun bank ada lima atau enam angka. Itu definisi BAHAGIA b...