"Besarnya rumah kau, kak! Kau tinggal sorang je?" Mata Pia liar memerhati rumah dua tingkat yang diakui oleh Nita itu adalah rumahnya.
"Ye, sorang je. Aku nak privacy. Jom masuk." Nita buka pintu dan tarik tangan Pia. Pendingin hawa dihidupkan. Nita bagi isyarat mata agar Pia duduk di sofa one seater, manakala dia rebahkan tubuh di atas sofa 3 seaters, sebelah je dengan sofa yang Pia duduk.
"Kau kena jujur dengan aku, dik. Confirm eh kau dara? Pepek kau belum pernah kena jolok?"
"Sumpah, kak. Aku suci murni. Belum pernah main dengan siapa siapa. Penting ke kak, dara ke tak?"
"Penting la nokkkk! Harga lain tau. Kalau dara, jantan jantan gersang tu sanggup letak lima angka tau. Kalau dah kena tebuk, kureng la sikit..."
Pia diam. Dia macam 50-50 sebenarnya. Kat dalam kereta tadi, bila Nita bagitau macam mana dia boleh hidup mewah, Pia memang terkejut sangat. Dia ingat Nita jual produk MLM. Ye la, dia selalu je kena pujuk dengan classmates dia untuk join Shaklee, Amway and so on. Diorang cakap kalau masuk bawah diorang, nanti Pia boleh dapat banyak duit macam diorang. Tak payah guna duit PTPTN. Duit PT tu, celah gigi diorang je, tak payah usik. Park je kat dalam bank sampai dah habis belajar nanti.
Nita cakap, jangan percaya la kalau calssmates dia cakap diorang join MLM. Takdenya diorang nak hidup mewah kalau takat jadi downline yang entah ke lapisan berapa. Diorang buat benda yang sama macam Nita buat.
Jual maruah!
Maruah?
Pia hembus nafas berat. Selama 20 tahun dia hidup, dia rasa dia dah jaga maruah dia sebaik mungkin. Walaupun ramai di kalangan jiran sebaya dia kat flat seksyen 24 tu jadi bohsia, minah rempit, Pia takde pun nak ikut apa yang diorang buat. Cukup sekadar berkawan gitu gitu je. Takut dicop sombong, nanti takde pulak orang nak beli nasi lemak mak.
'Campak tepi la maruah tu. Aku jaga elok macam mana pun, bukan dapat duit pun.' Iblis dah berjaya buat Pia goyah. Mula la Pia jadi 80-20 pulak.
"Aku tak pandai, kak. Kau kena ajar aku..."
Bingo!
Hanya dengan soalan tu, Pia tahu yang dia dah buat keputusan paling penting dalam hidup dia.
Nita bangun dari pembaringan sambil senyum lebar.
"Kau takkan menyesal, dik. Kau buat keputusan yang tepat. Lepas ni hidup kau akan berubah. Kau jangan risau, aku ada. Aku ajar kau macam mana nak layan jantan jantan tu sampai diorang tersungkur sembah kaki kau, dik. Kau tunggu jap."
Nita bangun dan naik ke tingkat atas.
Tak lama lepas tu Nita turun cuma pakai sport bra dengan boxer. Nita berjalan ke arah TV dan cucuk pendrive, kemudian remote control ditekan. Rahang Pia jatuh apabila melihat satu pasangan yang berbogel sedang bercumbuan di skrin. Tubuh si perempuan meliuk lentuk apabila tangan si lelaki meraba raba di segenap tubuhnya. Bibir mereka bercantum dan lidah masing masing berlaga di antara satu sama lain.
Perempuan itu kemudiannya tunduk dan melutut. Pia nampak batang pelir lelaki mat saleh tu besar dan panjang. Merinding bulu roma Pia apabila batang yang sedang tegang itu hilang dalam mulut si perempuan. Pia jeling ke arah Nita. Sekali lagi rahang Pia jatuh.
Astagaaaa...
Boxer Nita elok tersepuk atas karpet. Pia tengok Nita menggentel gentel biji kelentitnya sambil sesekali menghisap jari hantu yang digunakan untuk menggentel bijinya. Pia rasa mukanya hangat bila tengok Nita buat macam tu lalu dia alihkan pandangan ke skrin.
Tubuh perempuan didukung dan kemudian dicampak ke atas katil. Lelaki itu menguakkan kaki perempuan agar terkangkang luas. Terus sahaja dia sembamkam wajah ke celah kangkang perempuan dan kemudian telinga Pia dihidangkan dengan rengekan penuh ghairah dari si perempuan.
Pia mula rasa merenyam pada pepeknya. Jenuh dia kepit kaki supaya rasa merenyam itu hilang, tapi makin dia kepit, makin dia rasa ada cecair sedang meleleh keluar dari alur pepeknya. Pia rasa rimas dan melekit. Tak fikir panjang, Pia pun londehkan jeans dan panties, kemudian campak ke atas lantai. Dia ikut perbuatan Nita, mengangkang di atas sofa dan dengan jari hantu, dia mula gentel gentel biji kelentitnya. Makin digentel, makin Pia rasa merenyam. Pia cuba masukkan jari ke dalam lubang pepeknya, tapi dia terjerit kecil. Sakit, tak boleh masuk! Sudahnya Pia gentel gentel je biji dia sambil mata pandang skrin menyaksikan aksi berahi pasangan mat saleh itu.
Ketika batang pelir lelaki keluar masuk ke pepek si perempuan, Pia tenyeh jari hantunya dengan gerakan ke atas dan ke bawah tanpa henti. Ada satu sensasi yang susah untuk Pia terangkan. Namun sekujur tubuhnya merinding. Dada dan kepala Pia seakan mahu meletup dek kerana kesedapan pada bahagian pepeknya. Kalau Pia tau hanya dengan cara tenyeh jari kat biji ni boleh buat dia terbang ke kayangan, dah lama Pia buat. Sebelum ni, Pia cuma rasa sedap bila dia pancutkan air deras dari getah paip ke pepek setiap kali lepas basuh kencing. Tapi Pia pernah baca, perbuatan memancutkan air deras ke pepek akan menyebabkan keputihan. Jadi Pia stop buat benda tu. Takpe, lepas ni Pia guna jari je untuk rasa nikmat sedap tu.
Pia dapat rasa ada percikan hangat keluar, dan serentak dengan itu tubuhnya mengejang dan nafasnya seolah olah terhenti. Terasa seperti karan elektrik sedang mengalir dalam tubuhnya. Pia gigit bibir dan pejam mata. Lama. Sehinggalah segala rasa mulai reda dan tubuh yang mengejang sebentar tadi mula kembali seperti sediakala.
"Ahhhhh..."
Pia rasa teramat lega. Kaki yang mengangkang sedari tadi dirapatkan semula. Sambil mengatur nafas, Pia mengerling ke sofa sebelah apabila terdengar bunyi pelik dari sofa yang Nita duduki.
Nita sedang memainkan suatu alat yang kelihatan seperti pelir pada biji kelentitnya. Kemudian dia menolak masuk batang pelir tiruan itu ke dalam pepeknya. Keluar masuk, keluar masuk berulang kali. Mata Nita tertumpu kepada skrin. Pia juga ikut tengok pada skrin. Perempuan sedang melutut sambil membuka mulut dan mengeluarkan lidah dan si lelaki berdiri sambil mengocok ngocok batang pelirnya. Dan beberapa saat kemudian, ada cecair pekat keluar dari pelir lelaki dan si perempuan cepat cepat tadahkan lidah supaya cecair itu tidak tumpah ke lantai. Dia menggerak gerakkan lidah yang penuh dengan cecair pekat sebelum senyum nakal menatap mata si lelaki, kemudian menutup mulut rapat dan menelan habis cecair itu.
Perut Pia terus rasa mual. Dia tekup bibir seolah olah sedang menahan muntah.
"Uwekkkkk!"
Pia lari ke sinki dapur dan cuba memuntahkan isi perut, tapi yang keluar cuma angin.
Ketika Pia kembali semula ke hall, Nita sudahpun terdampar di sofa dengan kaki masih terkangkang dan sofa basah seolah olah Nita terkencing.
"Kau tak sempat ke tandas, kak? Kenapa kencing kat situ?"
Nita campak batang pelir tiruan tepat ke perut Pia. Melompat dia kegelian apabila membayangkan sisa air kencing Nita terkena bahagian tubuhnya.
"Itu bukan kencing, bongok! Itu squirt. Air gatal yang lezai lagi bergizai..."
Nita ketawa sebelum bangun dan menanggalkan coli lalu dicampak ke muka Pia. Dia berjalan bogel menuju ke tandas di bahagian dapur.
Pia melongo di atas sofa. Pepeknya yang basah dan melekit dilap dengan tisu hasah. Kemudian dia mencapai panties dan seluar di atas lantai. Baru je dia nak sarungkan panties,
"Not yet, dikkk...Kau kena belajar banyak benda dengan aku. Naif sangat kau ni sampai tak boleh beza squirt dengan air kencing. Bogel sekarang. Meh hakak ajar kau macam mana nak buat jantan seronok dan puas. Akak akan angkat kau jadi pemuas nafsu yang terunggul, dik!"
Pia yang seolah terpukau dengan kata kata Nita kembali duduk ke sofa sambil tangannya menanggalkan coli dan dicampak ke atas lantai. Kaki yang tadinya rapat, kini terbuka luas. Nita berdiri betul betul di hadapan Pia. Mata Pia meratah seluruh tubuh bogel Nita dan Nita juga turut meratah tubuh bogel Pia sambil menghadiahkan senyuman gatal.
Pia berazam untuk belajar bersungguh sungguh demi menjadi pemuas nafsu lelaki.
YOU ARE READING
SEBENARNYA, AKU JALANG!
RomanceNo love, just lust! Pergi mampos dengan cinta! Cinta tak mendatangkan kebahagiaan. Apa itu bahagia? Saat pepek dia kena jolok dengan batang keras jantan jantan perkasa dan jumlah duit dalam akaun bank ada lima atau enam angka. Itu definisi BAHAGIA b...