Ade Irwan

1.9K 15 0
                                    

Lelaki tu tatap wajah Pia, lama. Dadanya berdebar lain macam. Dia tak pernah rasa macam ni. Selalunya lepas dia cummed, dia akan terus cabut konek dia dan bingkas bangun bersihkan diri sebelum blah gitu je. Dia tak rasa nak ucap terima kasih pun pada perempuan yang dah served dia. Tapi dengan Pia ni, entah la. Mungkin sebab Pia gadis pertama yang dia pecahkan dara. So, dia rasa macam nak berlama lama dengan Pia. Rasa sayang nak cabut konek dia dari lubang pepek Pia. Even dia dah cummed, dia still dapat rasa betapa ketatnya pepek Pia.

"Are you okay?" Tanya dia bila tengok Pia buka mata.

Pia angguk kepala. Senyum.

"Kenapa diam, sakit ke?

Pia geleng.

"No, tak sakit dah. I Penat."

Mau tak penat? Rasanya nak dekat setengah jam jugak dia henjut sampai Pia tercungap cungap cari nafas.

"Sorry if I hurt you." Dia seka rambut Pia.

Pia pegang tangan dia dan menggeleng.

"No sorry... Not your fault. I tau, pecah dara memang sakit. But you counter back by being so gentle. Thank you..."

Dia terharu dengar ucapan terima kasih dari Pia. Sangat ikhlas. Buat dia makin rasa taknak cabut konek dia. Tapi badan dia dah mula lenguh. Dia fikir jugak, mesti Pia rasa lenguh jugak sebab kena tindih dengan dia.

"I cabut, boleh? Dia minta izin. Suatu benda yang dia tak pernah buat pada sesiapa. Dengan Pia sahaja dia rasa perlu minta izin.

"Hmmm..." Pia angguk kepala.

Dia tengok jam. Ada lagi lima belas minit sebelum cukup masa satu jam setengah yang dia booked untuk bersama Pia.

"Ahhh..."

Pia mengemut masa dia nak tarik kote dia keluar. Dia cium hidung Pia dan perlahan tarik keluar, walaupun berat sangat dia nak buat benda tu. Tapi masa berjalan. Dia bayar untuk tempoh satu setengah jam sahaja.

Dia bangun dari tubuh Pia, dan serentak itu, Pia balikkan badan. Tarik selimut dan balut seluruh tubuh. Tekup muka ke bantal.

Lelaki tu lilit tuala ke tubuh dan melangkah ke bilik air.

Dengar je pintu bilik air ditutup, Pia buka mata. Dia terlentangkan semula tubuhnya dan cuba berehat untuk hilangkan letih. Sungguh, dia sangat letih. Tak sangka rupanya bersetubuh ni lebih letih dari lari pecut 4 X 100 meter.

Pia sibuk fikir macam mana dia nak hadap muka lelaki tu nanti. Dia rasa malu sangat bila ingat balik apa yang dah jadi tadi. Masih ternampak nampak macam mana muka lelaki tu masa tengah belek pepek dia. Dalam pada dok sibuk fikir tu, dia tertidur sekejap.

"Hey, babygirl..." Pia buka mata bila terasa hembusan nafas lelaki tu di telinga. Lelaki tu dah siap berpakaian dan mukanya beberapa inci saja dari muka Pia.

"Tell me something..," Kata lelaki tu.

"What?"

"Kenapa you buat kerja ni?"

"I perlukan duit," Jawab Pia, jujur.

"Tak cuba cari kerja lain dulu?" Soal lelaki tu lagi. "

Pia geleng. Memang dia tak cari kerja lain sebab kerja lain tak boleh dapat duit sebanyak yang dia dapat ni. Lepas tu kerja lain bayar gaji hujung bulan sedangkan dia perlukan duit tu secepat mungkin!

"Kerja ni senang dapat duit, kan?"

"Yes, memang senang pun. Bukan susah pun nak jual maruah. Tadah je, lepas tu terus dapat!" Suara Pia sedikit meninggi. Tersinggung dengan kata kata lelaki tadi.

Pia pejam balik matanya. Marah. Lelaki tu tak tahu masalah dia. Tak tahu kenapa dia sanggup gadaikan maruah diri yang selama ni dijaga dengan baik.

"Jangan la marah..." Lelaki tu seakan memujuk.

"Tak marah. You tak faham kenapa I buat kerja ni... I have my own reason..."

"So, bagi la I faham."

Pia geleng kepala dan tengok jam.

"Dah nak habis masa..." Dia tunjuk jam pada lelaki tu.

"Okay, then... I have to go, your name?"

"Pia. You?"

"I tak pernah beritahu nama..."

"Okay, takpe. Betul la. Tak perlu tahu pun nama you. Harap tak jumpa lagi dah."

Pia tarik selimut dan selubung seluruh tubuh. Tapi tak lama dia buat macam tu, sebab lelaki tu tarik selimut dan pegang pipi dia.

"Ade Irwan..." Serentak dengan itu, dia tunduk dan kucup dahi Pia. Lama.

"Thanks, babygirl. This is for you, your tips. Yang lain I bayar kat Nita." Dia letak 20 keping not seratus ringgit atas tapak tangan Pia.

"Thanks," Ucap Pia perlahan. Ada rajuk dalam nada suaranya. Biarpun merajuk dengan kata kata lelaki tu tadi, Pia tetap rasa terharu sebab lelaki tu kucup dahi dia. Rasa macam dihargai.

Lelaki tu tak bersuara lagi selepas tu tapi Pia dapat dengar derap kakinya menuju ke pintu. Kemudian Pia dengar bunyi pintu dibuka dan ditutup semula.
Pia bangun sekejap dan sandar ke kepala katil. Duit RM 2000 dimasukkan ke dalam purse dan disimpan ke dalam knapsack. Pia baring semula dan pejamkan mata.

Bunyi door bell  mengejutkan Pia dari tidur. Terus dia duduk dan pandang sekeliling, then baru dia sedar yang dia masih dalam bilik hotel. Pia pandang jam. Baru setengah jam dia tidur. Dia rebahkan semula kepala yang mamai kat atas tilam nak sambung balik tidur sebab ingat bunyi loceng tadi wujud dalam mimpi.

Ding donggg!

Oh, memang ada orang tekan  loceng rupanya. Pia berdecit perlahan. Nita cakap pukul 6:30 petang nanti baru dia datang bawa Pia ke hospital tengok mak. Sekarang baru pukul 4. Kenapa awal sangat Nita datang? Pia belum cukup rehat lagi. Badan dia lenguh lenguh.

Ding dong!

Pia mendengus dan selak selimut. Tengok je tubuh dia yang bogel, cepat cepat dia capai tuala dan masuk dalam bilik, cuci pepek yang berlendir dan... Berdarah. Menitis air mata Pia sambil cuci kesan kesan darah yang hampir kering.

Keluar dari bilik air, bunyi loceng kedengaran lagi. Banyak kali dah. Pia mula naik angin. Dia pungut pakaian atas lantai. Baru nak sarung, telefon bimbitnya berbunyi.

"Hello..."

Pia tak terkata apa bila dengar suara di sebelah sana. Telefon bimbit jatuh ke lantai. Pia sarung semua pakaian dan capai knapsack.

Doorbell terus berbunyi beserta dengan ketukan pada pintu. Lemah langkah Pia. Dia buka pintu. Ade Irwan berdiri di situ.

Mata Pia berkaca. Dia kedipkan mata dan berbisik,

"Mak I..."

Kemudian dia rasa kakinya dah tak pijak lantai. Perkara terakhir yang dia sedar, Ade Irwan sambut tubuhnya yang sudah hampir jatuh ke lantai.

Tinta penulis: Disebabkan last chapter Jee tulis panjang sangat, so this chapter Jee pendekkan sikit. Saja nak bagi korang teka kenapa dengan mak Pia. To be honest, Jee pun belum tau lagi apa jadi kat mak Pia 😅. Sama samalah kita meneka ye.

SEBENARNYA, AKU JALANG!Where stories live. Discover now