Pia buka mata dan pandang sekeliling. Dia berada dalam sebuah bilik. Gelap. Terdengar dengkuran halus di sebelah kirinya.
Ade Irwan.
Pia selak selimut. Dia masih lengkap berpakaian. Jam dinding berdenting sebelas kali. Pia terus duduk bersandar di kepala katil. Badannya rasa tak selesa. Dia belum mandi.
Pia petik suis dan lampu di side table menyala. Matanya melilau sekeliling bilik. Kemudian Pia bangun dan buka almari. Sehelai tuala dicapai dan dia terus tanggalkan seluruh pakaian lalu lilit tuala ke tubuh.
Pia selimutkan semula tubuh Ade lalu berjalan ke bilik air. Tubuh rasa segar bila disirami air sejuk. Pia terduduk atas lantai dan biarkan air terus membasahi tubuh. Dia teresak kecil, tapi tak tau kenapa. Fikirkan mak, fikirkan diri yang dah tak suci. Macam macam perkara muncul di benak.
Pia sentuh pepek yang dah tak dara. Ada rasa sedikit pedih, nyeri dan melecet. Macam ni rupanya keadaan pepek yang dah tak suci. Tapi Pia rasa lega sebab dara dia dipecahkan oleh lelaki yang gentleman macam Ade. Kalau dapat jantan yang rakus dan kemaruk seks, mesti pepek dia koyak rabak.
Pia bangun dan matikan paip. Tuala dicapai. Rambut dikeringkan, kemudian dia lilit tuala pada tubuh. Sebaik sahaja pintu bilik air dibuka, keadaan bilik terang benderang. Ade sedang duduk bersandar di kepala katil.
Pia pungut pakaian atas lantai dan baru je dia nak sarungkan seluar,
"No. You tunggu sekejap." Ade bangun dan terus ke bilik air. Seketika kemudian dia keluar dan capai kunci kereta lalu keluar dari bilik.
Pia capai blouse dan cium. Bau masam. Ye la, seharian dia pakai. No wonder la Ade tak bagi dia pakai dah. Apa guna mandi kalau masih nak pakai baju busuk!
Sambil tunggu Ade, Pia capai hair dryer dan keringkan rambut. Ade masuk dan hulurkan paper bag kepadanya.
"I hope semua ni muat dengan you. I singgah Aeon on the way nak balik sini tadi. You tidur lena sangat I tak sampai hati to wake you up."
Pia belek isi dalam paper bag. Ada dua set pakaian dalam, sehelai night gown, sehelai blouse dan seluar slack. Dia capai pakaian dalam dan night gown, kemudian masuk ke bilik air. Pia pandang cermin. Semuanya nampak elok terletak pada tubuhnya. Dia keluar dan duduk di sisi katil, sebelah Ade.
"Thanks..."
Itu sahaja yang dia mampu ucap. Dia masih tertanya tanya kenapa dia berada di sini dengan Ade.
"Why am I here, with you?"
"To be with me..."
"You nak I layan you lagi?"
Pia gigit bibir lepas tanya soalan tu. Ade gosok gosok kepala Pia sambil senyum.
"I nampak darah atas cadar kat hotel tadi. Teruk tak bleeding?" Soalan di balas dengan soalan.
"I tak tau teruk macam mana. Tapi macam pedih sikit." Pia jawab dengan jujur.
Ade tarik tubuh Pia ke dalam pelukan. Ubun ubun Pia dicium.
"Let me see..."
Ade rebahkan Pia ke tilam dan luruskan kaki Pia, kemudian dia naikkan kedua belah lutut Pia.
Pia pejam mata rapat rapat. Malu. Ade rapatkan wajah ke pepek Pia. Perlahan dia kuakkan bibir pepek Pia yang tertutup rapat. Ade tengok ada kesan melecet. Pia merengek perlahan bila Ade lalukan jari di tengah tengah bibir pepek Pia.
"Sorry, I hurt you." Ada rasa sebak pada nada suara Ade.
Pia buka mata. Ade sedang pandang tepat wajahnya. Pia palingkan muka ke kiri. Pipinya rasa hangat. Dia malu nak tengok muka Ade. Pia tak pasti apa maksud pandangan Ade tu. Ade nak dia ke? Perlu ke Pia tanya? Bagi Pia, bila Ade jawab 'to be with me', mungkin sebab Ade nak Pia layan nafsu dia lagi.
YOU ARE READING
SEBENARNYA, AKU JALANG!
RomanceNo love, just lust! Pergi mampos dengan cinta! Cinta tak mendatangkan kebahagiaan. Apa itu bahagia? Saat pepek dia kena jolok dengan batang keras jantan jantan perkasa dan jumlah duit dalam akaun bank ada lima atau enam angka. Itu definisi BAHAGIA b...