First time?

2.3K 19 0
                                    

"First time?"

Pia mengangguk, kemudian tunduk tengok lantai. Tangannya menggeletar dan Pia dapat rasakan lelaki di hadapannya sedang meratah tubuhnya atas bawah. Takut takut Pia angkat kepala dan pandang mata lelaki tu. Tiada sebarang riak pada wajah lelaki itu. Dia sekadar berdiri di hadapan Pia dan membalas tatapan mata Pia. Sudahnya Pia palingkan wajah, pandang dinding je lah. Pia rasa tak selesa bila lelaki itu sekadar berdiri tanpa berbuat apa apa.

Lelaki itu tarik nafas panjang dan hembus perlahan. Dia lihat wajah Pia agak pucat dan kelihatan seperti takut takut. Nampak ketara sangat yang Pia takut akan dirinya.

"Betul ni, first time?" Sekali lagi dia bertanya. Sebenarnya dia tak tau Pia faham ke tak akan pertanyaan tadi. Bagi dia, 'first time' itu bermaksud adakah ini kali pertama Pia buat kerja ni? Atau adakah ini kali pertama Pia melayan lelaki berusia seperti dirinya. Dia agak umur Pia lebih kurang 20 tahun. Manakala umur dia sudah 48 tahun. Dia dengan Pia dah macam ayah dan anak.

"Hmmm... First time." Pia bersuara tanpa pandang wajah lelaki itu. Tangannya yang sejuk digenggam sekuat mungkin.

"Look at me..."

Cepat Pia mendongak. Sekali lagi dia beranikan diri untuk pandang lelaki yang masih lagi meratah tubuhnya atas dan bawah. Pia amati wajah lelaki itu. Masih tiada riak. Namun Pia nampak muka dia macam muka orang baik baik je. Tak nampak pervert macam pakcik Syukor yang duduk kat tingkat 1 flat seksyen 24.

"Do what you wanna do, now..." Ujar lelaki itu.

Pia terpinga pinga.

"Do what?"

"So, you have no idea what you're doing here?" Tanya lelaki tu.

Tiba tiba dia macam tersedar yang ni adalah kali pertama Pia buat kerja ni. Dah tentulah she has no idea of what she gonna do!

"I'm newbie..."

Dia terus rasa kesian bila dengar Pia cakap macam tu. Dalam pada kesian, dia rasa macam excited pun ye jugak sebab selama ni dia memang tak pernah dapat newbie. Selalunya dia dapat pepek dah loose melayan puluhan jantan.

Sempat dia membayangkan yang sebentar lagi dia akan jolok pepek yang ketat, tak loose macam cipap perempuan perempuan sebelum ni. Tapi... Ini cuma andaian dia. Mungkin juga gadis di hadapannya ini acah acah newbie. Entah entah dah pernah merasa nikmat kena jolok dengan pelir. Cuma mungkin satu pelir je la dia pernah rasa. Pelir kekasih, mungkin? Entah entah pepek gadis ni pun dah loose sebab kerap sangat kena jolok dengan pakwe yang dicintai.

Sekali lagi nafas ditarik lama, kemudian dihembus perlahan. Pelbagai soalan ada dalam kepala lelaki itu. Rasa macam nak tanya pada Pia, pepek dia dah pernah kena jolok ke belum? Dia jadi teruja sangat nak tau. Sumpah! Dia harap sangat pepek Pia belum pernah kena jolok. Dia nak jadi lelaki pertama jolok pepek Pia. Tapi pertanyaan dari hati dia jadi tersekat di kerongkong.

Dia ratah wajah Pia untuk kesekian kali.

'She's definitely beautiful!'

Batang pelirnya tiba tiba mengeras bila tengok bibir Pia. Terus rasa macam nak suruh Pia kulum pelir dia sekarang jugak!

"So, what are you going to do, now?"
Dia tahu Pia teragak-agak. Newbie memang macam ni. Geram je dia nak gomol terus. Tapi tu la, dia nak tengok juga tahap mana newbie ni mampu.

"Do what?"

Pia ketap bibir. Marah diri sendiri. Kalau Nita tau mesti Nita marah. Semalam Nita dah turunkan ilmu, Pia pun macam confident yang dia boleh buat. Tu sebab dia setuju bila Nita cadangkan dia buat kerja ni hari ni!

"Don't waste your time, babygirl. We only have one and half hour."

Pia tarik nafas dan hembus. Dia dekatkan tubuh pada lelaki itu. Kepalanya cuma paras dada lelaki itu sahaja. Ikatan pony tail pada rambut dileraikan, sengaja digoyang goyangkan kepalanya dan kemudian menatap mata lelaki itu.

SEBENARNYA, AKU JALANG!Where stories live. Discover now