Dominic
Fogalmam sincs, hogy mitől vesztettem el a fejem múlt hét csütörtökön Lucy jelenlétében. Nem voltam az a fajta srác, aki néhány domborulat láttán lerántja magáról a nadrágot és akcióba lendül. Többnyire mindig uralkodtam magamon, ezért nem is tudtam logikus magyarázatot aggatni a történtekre, mentség címszó alatt. Ráfoghattam volna arra, hogy Lucy igenis az esetem, és baromira vonzó testileg, de ez a leírás rengeteg más lányra is ráillett, akik sose váltottak ki belőlem ilyen heves indulatokat.
Bíztam benne, hogy ez csak egy hirtelen támadt kicsapongás volt a részemről, egy pillanatnyi elgyengülés, és szépen elapad majd, ezért nem is próbálkoztam megmagyarázni magamnak. Mert hát minek?
Inkább csak ültem egyhelyben, merev izmokkal és próbáltam elengedni a kellemetlen érzést, amit a szituáció keltett bennem. Egyébként is az előadásra kellett volna összpontosítanom, de nem ment. Napok óta kattogtam a történteken. Az az igazság, hogy életemben nem éreztem ekkora szégyent, mint akkor ott a kocsiban. Egyetlen egyszer sem történt velem ilyen, hogy ennyire kevés ingerre ilyen tüzesen reagáltam volna. A francba is! Hiszen az égvilágon semmit konkrétat nem láttam a melleiből!
De ez hagyján, mert arról igazából elég egyszerűen el tudtam volna vonni a figyelmem. Nem lett volna probléma, pár perc alatt kitisztította a hideg levegő és úgy fuvarozhattam volna haza, mintha mi sem történt volna.
Onnantól viszont, hogy cincogva megpróbálta felajánlani a segítségét – magát –, miután realizálódott benne, hogy rohadtul felállt a farkam miatta, nem csak ellenállhatatlanul szexivé tette a pillanatot, de pokolian kínzóvá is. Csak az járt a fejemben, hogy rátaposok a fékre, hátra döntöm az ülést, és az ölembe rántom. Aztán átmászunk a hátsó ülésekre, lefektetem, és rohadtul rajta vezetem le a felgyülemlett feszültséget. És pont ezek a gondolatok voltak azok, amik gyötrelmessé tették a perceket. Mert akármennyire is szükségem lett volna rá, hogy kezelésbe vegyen, nem erőltethettem rá magam. A tanácstalan tekintete tartotta bennem az erőt, hogy ne veszítsem el a lélekjelenlétem.
Egyszerűen tartoztam neki annyival, hogy az első szexuális élménye a legnagyobb kényelemben és biztonságban történjen meg, ha már nekem adja a szüzességét. Ismeretlenül. Ennek azért meg kell adni a módját, hogy hosszú távon tartható lehessen ez a viszony, mivel rossz tapasztalat esetén valószínűnek tartottam, hogy olyan ívben hátrál majd ki belőle, mint amilyen hirtelen belekeverte magát.
A rohadt életbe is, hiszen annyira tapasztalatlan és ártatlan! Hogy ronthattam volna meg akkor, abban a pillanatban, mikor valószínűleg egyetlen férfit se látott még meztelenül testközelből? Hogy utasíthattam volna arra, hogy nyúljon a nadrágomba és verje ki, ezzel könnyítve rajtam? Főleg azok után, amiket mondott? Nem lehettem önző, muszáj volt észben tartanom, hogy ő nem olyan, mint a többi lány, akikkel hónapokkal előtte dolgom volt. Nem magabiztos, remegne a keze és a legkevésbé sem állna készen. Nem tudja, mit hogyan kell, és nem akartam ijesztő helyzetbe sodorni. Belelökni a mélyvízbe.
Ezért a legjobb ötletnek az tűnt, ha pár napig elkerülöm Lucyt, hogy ez a kompromittáló emlék minél hamarabb elhalványodjon. Hogy ne érezze magát kínosan az incidens miatt.
Basszus, mégis mit gondolhatott, mikor meglátta a merevedésem?
Biztos voltam benne, hogy a távolságtartással mindkettőnknek jót teszek; megvárom, míg lecseng, és utána higgadtabban tudunk belevágni az ajánlat ránk eső részébe. Átgondoltan és megfontoltan. Nem pedig kényszerből, mert valljuk be, a körülmények szinte megkövetelték, hogy idő előtt belevágjunk.
BINABASA MO ANG
Szabályszegők Előrendelhető!
RomanceLucy Sokáig úgy gondoltam, hogy képtelen vagyok szerelembe esni. Defektesnek éreztem magam, amiért egyetlen srác sem hozta felszínre azt a lángot, amit a korombéliek legalább egyszer már átéltek. Így hát mindent vagy semmit alapon megkerestem a szo...