Yeni kişi

9 7 53
                                    

Sabah uyandığımda sersemlemiştim.
Gözlerim yavaş yavaş açılıp kapanıyordu. Telefona baktığım da kızlar çoktan kalkıp plan yapmışlardı. Sanırım yetişmem için şimdiden hazırlanmam gerekiyordu. Kahvaltımı yapıp, üzerimi değiştirdim. Benim hazırlanmam fazla zaman almaz. Makyajdı, kombindi bunlar beni sıkardı.

Aylin: Hele şükür gelebildiniz.

Yasemin: Ahahah
hadi ama evi buraya en uzak olan benim.

Aylin: Hmm sanırım bahanen geçerli! Peki Defne? Senin bahanen nedir?

Defne: Ha- Ehehheehe
Ben geç değil sen erken geldin.

Aylin: Olabilir ama neyse- Hadi gidelim! Gün bizim değil mi sonuçta..!

Axis İstanbul'dan içeri girdik ve muazzam görüntünün bizi etkilemesine izin verdik.

Biraz gezdikten sonra hepimiz acıkmıştık.

Defne: Eheheheh tek acıkan ben olmam değil mi?

Aylin: Evet tek sen değilsin...

Yasemin: En üst katta bir kafe var. Gelin oradan bir şeyler alalım.

Hepimiz üst kata çıkmak için yola koyulduk.
Yukarı çıkınca. Ne yapsak diye tartışıyorken...
Birinin gözlerini üzerimde hissettim ve bu tırsmama neden olmuştu. Gözlerimi etrafta dolandırınca...
Onun gözleri ile benim gözlerim birbine baka kaldı.

İlk defa onu okul dışı görüyordum üniformasız ve süslenmiş bir şekilde.

Gözlerim istemeksizin ona bakıyordu. Sadece gözlerimizin içine bakıyorduk.

"Kanka iyi misin?" diye sorunca Yasemin cevap veremedim kilitlenmiştim...

Benim baktığım tarafa bakınca Ahmet ve Şevket'i gördüler. Aylin, Şevket'i görünce hemen önüme geçti ve "Hadi başka bir yere gidelim! Burada zaman kaybetmeyelim..!" dedi.

O sırada yanımıza varan Ahmet ve Şevket önümüzde duruyorlardı...
Ahmet gözüme konuşmak ister gibi bakıyordu-
Bense hemen kendimi toparlayıp gözlerimi ondan çevirdim ve kızlara bakmaya başladım.

O an gitmek istiyordum ama sanırım Aylin için yapabilirdim...
Şevket ve o çok tatlı bir çift oluyorlardı.
Şevket onu çok sevdiğini belli etsede Aylin onu her seferinde geri çeviriyordu...

Aylin'de onu seviyor olabilirdi ama şuan duyguları çok karışık, bu yüzden tam kesinleştiremiyorduk...

"Bizimle beraber gelsenize? Hem biz de yeni geldik. Ne yiyeceğimizi tartışıyorduk. Neden hep beraber yemek yemeyelim?" diye sordu Ahmet.
Konuşurken yüzüne bakıyordum.

Bu teklifi kabul etmeden önce kızları yokladım. Yasemin 'Hadi yapalım!' diyordu ama Aylin'in bakışları-
'Emin değilim.' diyordu. Teklifi red edicektim ama belki bu Şevket ve Aylin için güzel bir gelişme olabilirdi. Hem bu teklifi Ahmet için de kabul etmiş olabilirdim ama istemezlerse hemen de red edebilirdim...

"Hmm
Sanırım olur...
Kızlar için de sıkıntı yoksa?" dedim.
İkisi de sorun olmaz der gibi başını salladı. Harika! Artık beraber olucaktık.

Bir masa seçtik ve oturduk. Ben Aylin'in yanına oturdum. Tam diğer yanına Şevket oturucakken Yasemin hızlı davranıp Aylin'in yanına oturdu. Benim yanım boştu, Aylin ve Yasemin'inde öyleydi.

Şevket tam olarak Aylin'in karşısına geçti. Ahmet'te benim karışma oturdu. Ona bakmıyordum. Trip atıyordum çünkü neden olmasın. Ehhehehe

Hepimiz menüye bakarken "Ben lavaboya gidip geliyorum."dedi Yasemin ve yanımızdan kalkıp lavaboya doğru gitti.

Biz ise menüyü seçtik ve sıraya girdik. Aylin ile konuşuyordum. Aylin kulağıma yaklaşıp "Tam olarak omzuna geliyorsun." dedi. Dönüp baktığımda gerçekten de omzuna geliyordum.

Kısa olmayı sevmiyordum çünkü arkadaşlar arasında en kısa benim ve bu bazen kötü oluyor. Hepimiz yemeklerimizi aldık ve oturduk. Bir süre sonra Yasemin yanında, hemen hemen aralarında 5-6 santim olan , yakışıklı ve sempatik bir çocukla geldi. "Selam çocuklar. Bu benim çocukluk arkadaşım Doğukan. Lavabo çıkışında karşılaştık ve bizimle yemek yemesinde bir sorun olmadığını düşündüm?" diye bir soru sordu. Erkekler ona biraz garip bakmışlardı, sanırım sevmemişlerdi.

Aylin tam konuşacakken Yasemin konuşmaya başladı.
"Aslında... kendisi benim sevgilim." diye ekledi erkekler şaşırmıştı ama biz anlamıştık. Doğukan yüzü ise biraz kızarmıştı.
Doğukan gerçekten yakışıklı bir çocuktu. Aylin koluma vurup vurup Doğukan'ı işaret ediyordu. Bende hemen
"Ahahahah!
Tabii ki bizimle yemek yemesinde sıkıntı yok! İsterse bizimlede gelebilir?" dedim.

Yasemin, Doğukan'a döndü ve "İster misin?" diye sordu. Doğukan ise bu tatlı yalanı devam ettirdi. "Neden olmasın? Balım ile zaman geçirmeyi bende isterim." dedi ve Yasemin'e baktı.

Aylin ve bende bakışlarına bile baka kaldık. Çok güzel bakıyordu. "Hadi siz yemeklerinizi alıp gelin. Hem biraz konuşmuş olursunuz he?" diye sordu Aylin.

Boğazım kurumuş gibi hissettiğim için su içtim o sırada Doğukan "Hadi bebeğim..."dediğinde. Ağzımdaki suyu geri fışkırtacaktım ki yuttum.

Sesi o kadar güzeldi ki. Gidince öksürmeye başladım.

"Ohohooh. Sesi çok kalın ve güzel değil mi?!?" diye sordu kolumu ileri geri yaparak.

"Öyle bir dedi ki benim bile gidesim geldi lan?!?" dedim. Aylin'e gözlerimi kocaman açarak.
Gözlerimiz sürekli onların üzerindeydi ve Doğukan hakkında konuşuyorduk...

Erkeklerin bile bize baktığını fark etmemiştik. Yasemin ve Doğukan'da geldiğinde konuşmaya başladık ama konuşma sadece Aylin, ben ve Doğukan içerisindeydi ve Yasemin.

Erkekler ise bize kıskanmış bir şekilde bakıyordu ama kimin umrunda ki? O an Doğukan hepimizi etkilemişti.

Yemeği bitirdik ve kalktık aniden beklemediğimiz bir öneri geldi Şevket'ten
"Neden hep beraberken eğlence merkezine gitmiyoruz?" diye sordu. Biz ise kafamızı hemen Doğukan çevirdik ve vereceği cevabı bekledik.
"Sanırım olur-
Kızlar siz ne dersiniz?" diye bize de tatlı bir şekilde sordu.
Tabii ki de hepimiz olur dedik ve Doğukan ile beraber eğlence merkezine yöneldik. Erkekler ise arkamızdan geliyordu.
Yasemin'in, Doğukan ile sevgili olduğunu biliyorduk. Bu yüzden ona hoşlantı duymuyorduk ama bizi de etkiliyordu...

Melek bunu sorun etmiyordu ama sanırım erkekler aşırı derecede sinirlenmişti-
Eğlence merkezinin önüne gelince durduk ve içeri göz attık...
Sanırım burada gerçekten eğlenicektik!

AradaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin