hızlıca yazdım ve geldimbb'i çok daha spontane ilerlettiğim için bölümler kısa oluyor.
yapabilecek bir şeyim yok bu konuda üzgünüm🥹
✨iyi okumalar✨
*
*
*"Ben geldim."
Jungkook Taehyung'un sesini duyduğu sırada onun odasındaydı. Duş almıştı ve Taehyung'un dediği gibi onun dolabından kendisine iki parça kıyafet almıştı. Altına geçirdiği kot pantolon dışında üzerinde hiçbir şey yoktu. Taehyung odaya gelmeden önce kenardaki tişörtü de üzerine geçirmiş, alfanın üzerine tam oturan kıyafetleriyle ufak çaplı bir şok geçirse de üzerinde çok durmamıştı.
Taehyung odanın kapısını tıklattığında o da kapıyı açmış, "Selam." diye mırıldanmıştı. Alfa omeganın üzerindekileri gelişi güzel süzdüğünde, kendi kıyafetlerinin basit bir pantolon ve tişört olsa dahi ona ne kadar çok yakıştığını düşünmüştü.
Diğer yandan omega, alfaya ait bir kokuyu üzerinde taşıdığı için mutluydu. Özellikle Jungkook'a, giyilmiş kıyafetlerden seçtirmişti.
"Hadi çıkalım, geç kalıyoruz."
"Çıkmadan önce." Jungkook harekete geçtiğinde onun önüne geçip duraksamasını sağlamıştı. Elindeki poşeti kaldırıp göstermiş, şeffaf poşetten çıkarttığı çikolatalı dondurmayı Jungkook'a uzatmıştı.
Jungkook bir şey diyecek gibi olsa da bundan vazgeçmiş, dondurmayı alıp, teşekkür etmişti. Omegası deliye dönmüştü ve alfanın bunu hissettiğini biliyordu. Kafasını eğdiğinde yüzüne yerleşen ufak gülümseme de bunun kanıtıydı.
"Şimdi gidebiliriz."
Kapıdan çıktıktan sonra Jungkook asansörü çağırıp beklemeye başlamıştı. Taehyung ise, yalanının ortaya çıkacağını bile bile, kapıyı kapatıp dışarıdaki şifreyi girerek kapıyı kitlemişti. Jungkook bunu gördüğünde kaşlarını çatmıştı.
"Bu ne sikim şimdi?" diye mırıldanmış, hızla Taehyung'un yanına ilerlemişti. "Şifreli miydi kapı?"
"Evet." Taehyung mahçup bir yüz ifadesiyle ruh eşine baktığında Jungkook gözlerini kocaman açmış ve sinirle sesini yükseltmişti. "Bana yalan söyleyip koca bir gün beni eve mi tıktın?"
"Alfa gitmeni istemedi Jungkook."
"Siktir git. Bana alfanın isteklerine şimdi önem verdiğini söyleme." Gelen 'ding' sesiyle asansörün bulundukları kata geldiğini fark etmişler, Jungkook Taehyung'un ağzını açmasına izin vermeden asansöre binmişti.
Taehyung da peşinden ilerleyip kapıları kapanmak üzere olan asansöre son anda yetişip içeri geçmişti. "Özür dilerim. Gerçekten, amacım seni eve tıkmak değildi. Eğer evde kalırsan, geri geldiğimde yeniden burada kalmanı isteyecektim."
Jungkook onun yüzüne bakmak yerine asansörün bir köşesine geçmiş, sırtını yaslayıp kollarını bağlamıştı. "Bunu beni eve tıkmadan da söyleyebilirdin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
black belt • taekook
FanficDojoya yeni gelen Omega Jeon, herkesin dikkatini çekmişti. Özellikle de siyah kuşak Alfa Kim'in. [Omegaverse] [Texting + Düz Yazı]