pov: yazmak istediğin çok şey vardır ama zamanın yoktur.✨iyi okumalar✨
*
*
*1 hafta sonra;
"'Ben sen değilim, mühürlenmeden hamile kalmam!' Böyle tükürdüğünü yalarsın işte."
Annesi evin salonunda volta atarken söylenmeye ve Jungkook'u sessiz kalmaya mahkum bırakmaya devam ediyordu. İşin garibi, bu defa Taehyung'un da Jungkook'u savunmak için söyleyecek bir sözü yoktu. Bu sefer suç ortağı olmuşlardı.
"Miyoung, bence aşırı tepki veriyorsun. Olmuşla ölmüşe bir çare yok bildiğin üzere."
Taehyung'un annesi, omega kadının aksine daha yapıcı davranmayı seçmiş, orta yaşlı kadını sakinleştirme görevini üstlenmişti.
"Tamam, dediğin gibi, yapacak bir şeyimiz yok. Evlensinler hemen."
"Olmaz!" Taehyung sonunda lafa karıştığında annesinin bile kaşları çatılmıştı.
"Ne demek olmaz? Siz ruh eşisiniz. Evlilikten kaçacak durumda mısın sence şu an?" Jungkook'un annesi anında öfkesini körükleyerek konuştuğunda Taehyung derin bir nefes alıp sözünün devamını getirmişti. "Evlenme ve düğün işleri çok yorucu ve uzun bir süreç demek. Jungkook'un yorulmasını istemiyorum."
Jungkook da Taehyung'la bu konu hakkında konuşmuştu. Kararları kesindi. Çocuk doğduktan sonra evleneceklerdi. Önceliklerini kime verecekleri açıkça belliydi.
Miyoung bir an için hamileliğe hazır bile olmayan oğlunu süzmüş ve Taehyung'un dediklerine hak vermişti. Jungkook gibi zor travmalar atlatmış bir genç, kötü çocukluğunun ardından önce bebek fikrine alışmalıydı. Evliliği ön plana koyup ekstra strese girecek kadar güçlü değildi.
"Bu ortak kararınız mı?" Taehyung'un annesi hem Jungkook hem de Taehyung'a bakarak sorduğunda iki genç de kafasını sallayarak kadını onaylamışlardı.
"Pekala, en azından mühürlenin." Miyoung, bu defa aklındaki diğer konuyu ortaya koymuştu.
"Doktor bunun sorun olmayacağını söyledi ama, biz hala emin değiliz." Taehyung ensesini kaşıyarak gergince cevaplamıştı. Mühürlenmeyi zaten istiyordu, bebeklerinin olacağını öğrendiklerinde bu fikri aklında daha çok onaylamıştı. Ancak, Jungkook'a gelebilme ihtimali olan en ufak zarar bile Taehyung'u mahvediyordu. Alfa bu olasıkları düşünmek dahi istemiyordu.
"Mühürlenmek zorundasınız. Bebek gelişmeye başladığında Jungkook'u tanıyacak ama seni bilmeyecek. Babasının kim olduğunu kurduna hissettirmek zorundasınız." Miyoung bu konuda daha tecrübeliydi. Odanın içindeki üç yetişkin de kendisini dikkatle dinlerken devam etmişti. "Bunu biliyorum çünkü Jungkook'a, mühürlenmeden hamile kalmıştım. Doğumdan sonra mühürlenmeye karar vermiştik ancak Jungkook bana tek başıma çok sorun çıkarttı. Sonradan öğrendiğimize göre, bebeklerin alfa ebeveynine ihtiyacı varmış. Jungkook'un bu konuda zorlanmasını istemiyorum, mühür işini iyice düşünün."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
black belt • taekook
FanficDojoya yeni gelen Omega Jeon, herkesin dikkatini çekmişti. Özellikle de siyah kuşak Alfa Kim'in. [Omegaverse] [Texting + Düz Yazı]